Tu mai da-ti singur cate 7 voturi pozitive. Practic asata ramane singura ta consolare in afara de a injura de zori si a aduce contra-argumente non temeinice domeniului auto.
VAG Group are cumva divizii dezvoltate ? Audi este cumva divizie dezvoltata de VW ? Skoda este divizie dezvoltata de VW ? Rolls Royce este divizie dezvoltata de BMW ? Mini este divizie dezvoltata de BMW ?Lexus, Scion, etc sunt divizii dezvoltate de Toyota . Esti slab informat. Intre timp te-am facut pachet si te-am trimis acasa fara sa-ti dai seama. Ciao !
Ce mi-ai oferit tu, nu constituie un contra-argument, doar o eronare a faptului ca nu stii sa faci diferenta intre valoare de brand si vanzari. Cum am mai spus, vanzarile nu sunt principalul atuu primordial care defineste valoare de brand. REPET, NU doar vanzarile influenteaza acest aspect. Poti vedea valoarea de brand, investitiile in tehnologie si invotiile pe care le propun, calitatea produselor finite, satisfactia clientilor, fidelitatea vis a vis de brand, etc. De aceea Toyota Grup ( LEXUS, SCION , DAIHATSU ) este cel mai bun si mai valoros brand in acest moment, datorita multitudinii de factori mai sus enumerati. Deci Lexus = Toyota , Daihatsu=Toyota, Scion=Toyota. Intelegi ? Aici vorbim de divizii dezvoltate de insusi compania MAMA, nu ca in cazul Audi din VW grup.
Esti greu de cap:
Lexus=Toyota= Cel mai valoros brand din lume. Te sfatuiesc sa-mi aduci un contra-argument, urmat de o statitstica care sa dovedeasca ce spui. Eu iti pot aduce mii.
Stimata Redactie Automarket ! Eu nu inteleg motivul pentru care lasati bariarele deschise in asa fel incat sa isi bata joc altii de munca voastra. Ultimul comentariu al utilizatorului anonim nu reprezinta nici un contra-argument pe tema auto. Multumesc pentru intelegere ! La articolul cu Toyota ati facut treaba buna de a ''aspira gunoaiele'' .
Ultimele comentarii
208 in total