@Andy,
Cand vorbesti de kg mai multe, nu uita un lucru esential pe care nu l-ai prins. Talisman are mai multa putere si mai multi Nm, 380Nm este un cuplu fenomenal de mare similar cu un motor aspirat de 300CP. Cu toate ca este batut la sprint si la reprize de aspirate mici. Acum recapituleaza si mai mediteaza putin. Poate la sfasitul zile cand tragi linie iti dai seama ca ai spus o mare bazaconie.
@dan_grc. Ce dragut ! Doar ca masina mea este un retromobil daily driver , in asa fel sunt scutit de taxe si impozite : Ford Taunus 4 usi din prima generatie. Asadar, imi pare rau pt tine. Te sfatuiesc urmatorul lucru : plateste-ti taxele, impozitul, restul e CAN CAN ! Da, mi-am cumparat si anvelope ( nu caucicucuri, ca pe taranseste ) de vara. Cel putin spre deosebie de tine, eu am cumparat un set nou. Al tau e SH ca si masina.
@Pana. Am testat si eu Renault Talisman. In aceeasi zi am testat chiar si noul Megan GT Line la Porti Deschise . Designul este notabil cu plus ( cu toate ca este Matrioska ) , singurele minusuri ar fi : usile care trebuiesc trantite ceva mai bine pt a se inchide din prima , spatiul pt pasageri este sub media clasei, motorul puturos dar in acelasi timp chiar foarte silentios pt un diesel. Pe parcursul testului nu m-am simtit intr-un diesel atat timp cat rulam cu treapta indicata de viteza ( non susbturat sau turat ). Inca un minus care l-am observat si la Megane : in momentul in care am ridicat sus tavita unde se afla kitul de pana si sistemul Bose, se vedea cum punctele de sudura erau acoperite cu mastic. Sistemul Bose de asemenea decent, dar foarte prost cu BASS + , scaunele ergonomice, materiale premium, cam atat . Sistemul HUD mi s-a parut inutil .
Cunosc motoare aspirate mai mici care accelereaza mai rapid decat acest Talisman. Serios , doar 9, 4 sec la 160CP si 380Nm ? Stiu masini cu sub 200 Nm care accelereaza mai rapid si au si putere mai mica, si fara turbo .
Pana la urma, doar cele 600.000 de masini vandute in Japonia sunt afectate. Cert este ca VW este cel mai mincinos producator, fraudand cu un soft testele. Restul, se stia deja ca nu se respecta cifrele de consum. Deci e logic, consumi mai mult, poluezi mai mult, adica emiti mai multe noxe. Toti producatorii au un consum ridicat fata de testele din laborator.
Nimic interesant. Aceeasi dauna ar fi avut cam orice masina de la oricare producator fie ea si cu 5 stele EuroNCap. Si acum am sa va arat un accident asemanator cu un Logan vs Skoda Octavia. Accidentul s-a intamplat o viteza destul de mica nici 20 km/h . Capota Skodei era ''triunghi'' la fel ca si Fiatul, pe cand Loganul nu avea nimic . Dati clipul de la min 1:55 .
https://www.youtube.com/watch?v=eOG679SN-_I
@roco. Macar tu ai inteles . Altii nu prea. Poate vor arunca o privire si ei in clip pt a vedea ca nici un Logan nu are de suferit la un asa impact.
Ultimele comentarii
208 in total