@burebista. De acord. Acelasi lucru am tinut si eu sa-l precizez la BMW . Frumos noul lor Polo , pardon Seria 1 , marfa si noul lor SY Actyon, pardon X6 am vrut sa zic. Penibil nu ?
Tocmai am revenit, dupa cateva zile de munte. Vad ca am cam ramas in urma cu stirile AM. Ce-i drept sunt putin cam obosit pentru a imi forma o opinie elaborata despre acest superb model Kicks ( sper ca am pronuntat bine, mi-e lene sa mut cursorul sus ). Dupa sutele de km pe drumurile din RO , dupa sustele de cazane germane care te afuma in trafic , dupa sustele de pocnitori TEDEIU care polueaza atmosfera pe munte , oboseala isi face simtita prezenta. Acest SUV-ulet urban imbina perfect ergonomia cu calitatea premium la interior. Daca pretul va fii unul competitiv atunci, pe langa faptul ca Nissan si-a mai extins mai mult gama vehiculelor 4x4 in Europa, vor avea un nou campion care sa reflecte vanzarile mari. Revenind la Nissan. In timp ce plecasem in drumetie pe munte , m-am trezit cu un X-Trail de prima generatie in spatele meu. Ce am remarcat este faptul ca motorul diesel era chiar foarte silentios : Cu gluga pe cap si cu zgomotul raului care curgea pe langa drumul forestier, nu am remarcat prezenta masinii. Mergand mai mult, in spatele meu cu tot zgomotul produs de rau, vant dar si de gluga de pe cap, aud un sunet de tractoras . Ce sa fie oare ? Sunetul parea foarte familiar, dar si mirosul ''ECO'' . Era un doi-zero TE DE IU , chiar foarte ''silentios'' motorul ''aproape'' ca nu ''l-am auzit'' :)))))
@@segiu
Nici macar nu ai idee cat de tare iti multumesc. Datorita impotentei tale intelectuale, am mai aruncat inca odata un ochi pe fisa tehnica a celor doua masini. Ce sa vezi ? Logan nu accelereaza in 10,4sec , ci in 10,2 sec la o greutate cu vreo 30 kg mai mare fata de Octavia si la un cuplu cu 30 Nm mai putin decat Octavia . Urat asa-i ? Dar la vale va ''bate'' Loganul , doar daca acesta merge pe plat iar Octavia pe vale inclinata. Vai de capu' tau........ ai spus tu o prostie mai grea decat kilogramele in plus pe care le are Loganul spre deosebire de Octavia .
http://www.auto-data.net/ro/?f=showCar&car_id=15886
Masa proprie :1.270kg
Si eu sunt la a 8 masina noua a companiei cu motor TSI, anul trecut si-a reinoit flota de 15 masini, acum avem Seat Leon . Primul a fost vechiul 1.4 TSI 140CP . Un motor cu multe probleme mecanice, si fara pic de dinamica. La Predeal pe traseul virajat cu 5 oameni in masina si bagaje abia am putut depasi o caruta nesemnalizata cu triunghi reflectorizant. Nu stiu cum de VAG poate mintii ca masina are un cuplu de la sub 2 mii rpm, asta in cazul in care motorul trebuie destul de turat si tinut in rosu pt plecari mai serioase de pe loc . Vrei un demaraj cfara turbo-lag, pai trebuie sa o tii turata in 3 mii , astfel nu. Un fel de launch.
@@ @alex, Doar ca vezi tu . Un Logan MPI 1.6 16V cam baga in kkt orice TE SE IU ''d'ala ciumeg'' ;)
Logan 1.6 16V 105CP 0-100 in 10,4 sec
Skoda Octavia 1,2 TSI 105CP 0-100 in 10,8 sec
Sburda, zburda TESEIU nu ?
PS : Nu sunt fan marci Europene , dar sa treci la plusuri : spatiul interior inseamna ca cel care a testat-o are o inaltime fix cat un scaun cu spatar. Iar la minusuri ati spus : ''Motor diesel care se face simțit în habitaclu'', fara sa specificati faptul ca acesta se face auzit la kick down, nu si la rulare sau relanti. Neprofesional testul vostru .
Ultimele comentarii
208 in total