• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Sergiu.Andrei

  • Membru din 23.04.2016
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 208 in total
  • @burebista. De acord. Acelasi lucru am tinut si eu sa-l precizez la BMW . Frumos noul lor Polo , pardon Seria 1 , marfa si noul lor SY Actyon, pardon X6 am vrut sa zic. Penibil nu ?
    De la curse direct pe stradă: Toyota C-HR ar putea avea o versiune de performanţă de 178 CP
  • Tocmai am revenit, dupa cateva zile de munte. Vad ca am cam ramas in urma cu stirile AM. Ce-i drept sunt putin cam obosit pentru a imi forma o opinie elaborata despre acest superb model Kicks ( sper ca am pronuntat bine, mi-e lene sa mut cursorul sus ). Dupa sutele de km pe drumurile din RO , dupa sustele de cazane germane care te afuma in trafic , dupa sustele de pocnitori TEDEIU care polueaza atmosfera pe munte , oboseala isi face simtita prezenta. Acest SUV-ulet urban imbina perfect ergonomia cu calitatea premium la interior. Daca pretul va fii unul competitiv atunci, pe langa faptul ca Nissan si-a mai extins mai mult gama vehiculelor 4x4 in Europa, vor avea un nou campion care sa reflecte vanzarile mari. Revenind la Nissan. In timp ce plecasem in drumetie pe munte , m-am trezit cu un X-Trail de prima generatie in spatele meu. Ce am remarcat este faptul ca motorul diesel era chiar foarte silentios : Cu gluga pe cap si cu zgomotul raului care curgea pe langa drumul forestier, nu am remarcat prezenta masinii. Mergand mai mult, in spatele meu cu tot zgomotul produs de rau, vant dar si de gluga de pe cap, aud un sunet de tractoras . Ce sa fie oare ? Sunetul parea foarte familiar, dar si mirosul ''ECO'' . Era un doi-zero TE DE IU , chiar foarte ''silentios'' motorul ''aproape'' ca nu ''l-am auzit'' :)))))
    Înghesuit între Juke și Qashqai: acesta este Nissan Kicks, cel mai nou crossover al mărcii nipone
  • @@segiu Nici macar nu ai idee cat de tare iti multumesc. Datorita impotentei tale intelectuale, am mai aruncat inca odata un ochi pe fisa tehnica a celor doua masini. Ce sa vezi ? Logan nu accelereaza in 10,4sec , ci in 10,2 sec la o greutate cu vreo 30 kg mai mare fata de Octavia si la un cuplu cu 30 Nm mai putin decat Octavia . Urat asa-i ? Dar la vale va ''bate'' Loganul , doar daca acesta merge pe plat iar Octavia pe vale inclinata. Vai de capu' tau........ ai spus tu o prostie mai grea decat kilogramele in plus pe care le are Loganul spre deosebire de Octavia . http://www.auto-data.net/ro/?f=showCar&car_id=15886 Masa proprie :1.270kg Si eu sunt la a 8 masina noua a companiei cu motor TSI, anul trecut si-a reinoit flota de 15 masini, acum avem Seat Leon . Primul a fost vechiul 1.4 TSI 140CP . Un motor cu multe probleme mecanice, si fara pic de dinamica. La Predeal pe traseul virajat cu 5 oameni in masina si bagaje abia am putut depasi o caruta nesemnalizata cu triunghi reflectorizant. Nu stiu cum de VAG poate mintii ca masina are un cuplu de la sub 2 mii rpm, asta in cazul in care motorul trebuie destul de turat si tinut in rosu pt plecari mai serioase de pe loc . Vrei un demaraj cfara turbo-lag, pai trebuie sa o tii turata in 3 mii , astfel nu. Un fel de launch.
    Mai puternic, dar mai eficient: Volkswagen anunţă un nou motor TSI de 1.5 litri de 130 CP şi 150 CP care consumă mai puţin decât TSI de 1.4 litri
  • @@ @alex, Doar ca vezi tu . Un Logan MPI 1.6 16V cam baga in kkt orice TE SE IU ''d'ala ciumeg'' ;) Logan 1.6 16V 105CP 0-100 in 10,4 sec Skoda Octavia 1,2 TSI 105CP 0-100 in 10,8 sec Sburda, zburda TESEIU nu ?
    Mai puternic, dar mai eficient: Volkswagen anunţă un nou motor TSI de 1.5 litri de 130 CP şi 150 CP care consumă mai puţin decât TSI de 1.4 litri
  • PS : Nu sunt fan marci Europene , dar sa treci la plusuri : spatiul interior inseamna ca cel care a testat-o are o inaltime fix cat un scaun cu spatar. Iar la minusuri ati spus : ''Motor diesel care se face simțit în habitaclu'', fara sa specificati faptul ca acesta se face auzit la kick down, nu si la rulare sau relanti. Neprofesional testul vostru .
    Pe calea credinței
Pagina
12345...373839...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău