• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Sergiu.Andrei

  • Membru din 23.04.2016
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 208 in total
  • @Scorpionul.negru Eu te sfatuiesc sa ramai cu mentalitatea ta, e mult mai bine asa. Cel putin nu strici si imaginea marcilor de valoare de piata ca si in cazul celor nemtesti. Cu aleasa stima : Popescu Sergiu Andrei.
    Reclama noului Lexus LC500 combină seducția feminină cu viteza avioanelor de vânătoare
  • Hey guys ! Nu va mai certati. Consider ca astfel de comentarii cu iz balcanic nu fac cinste unor utilizatori de website auto. Limbajul imi este familiar cu cel care iese pe gura baietilor cu BMW , Mercedes, VW, Audi, intelegeti voi.
    Skoda Octavia are un nou motor în România: 1.0 TSI de 115 cai putere înlocuiește 1.2 TSI și costă 16.000 de euro
  • Lasati-l pe sarmanul @zarnesteanu in pace. E clar ca in ritmul asta va da faliment mai repede el decat marcile auto. Peste 30 voturi in favoarea lui inseamna peste 30 de berici oferite cocalarilor din satucul lui pt a intra pe AM sa-i ofere cate un vot pozitiv la comentarii. Nasol ! Se pare ca a crescut grav numarul taranilor cu acces la net. Voinicule, eu te sfatuies sa-ti suni neaparat rudele sa-ti ofere cate un vot pozitiv de pe al lor device. Chiar acum voi da si eu mesaj la toti ce 5000 de prieteni de pe pag. de socializare sa-mi ofere 5k de voturi ce zici ? Te tine ?
    Salvarea vine de la "trădători": Nissan negociază cumparea unui pachet de 30% din acţiunile Mitsubishi
  • Am uitat de Nissan si Mitsubishi.
    După primul diesel tri-turbo din lume, BMW rupe iar barierele tehnologice: lansează un diesel cvadri-turbo de 400 de cai
  • Practic 4 probleme de fiabilitate intr-una singura. Bravo BMW ! Oricine poate pune turbo pe masina , chiar si cinque-turbo. Costa doar 300 euro sa-ti montezi bi-turbo. Nimic wow. Wow este ceea ce a facut Toyota, Subaru , Honda si Mazda cu ale sale motoare turbo . Reamintesc SkyActive G-Turbo Engine : Principalele elemente ale acestuia includ Mazda Dynamic Pressure Turbo, prima turbină din lume care maximizează performanţa prin variaţia nivelului de pulsaţii de evacuare în funcţie de turaţia motorului. Sistemul răcit de recirculare a gazelor de eşapament (EGR), permite între timp motorului să menţină raportul aer-carburant, oferind cantitatea de oxigen necesară pentru arderea combustibilului – acest lucru întâmplându-se pe o gamă largă de putere. Avand o cilindree corecta, ca toate motoarele SKYACTIV, mai degraba decat una redusa, acesta depaseste, de asemenea, probleme specifice ale motoarelor turbo, cum ar fi performanta lenta ("lag-ul turbo") si a consumului de carburant de multe ori dezamagitor din lumea reala.
    După primul diesel tri-turbo din lume, BMW rupe iar barierele tehnologice: lansează un diesel cvadri-turbo de 400 de cai
Pagina
12345...363738...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău