Totusi spre informarea ta draga @Dan,
VW Passat 2.0 TSI 220CP > 1602kg / 220 CP = 7,28kg/CP
Mazda 6 2.5 192CP > 1350kg / 192CP = 7,03kg/CP
Luand in calcul actualizarea unitatii 2.0 TSI la standardele reale Euro, aceasta motorizare va fii temperata in sprintul 0-100 cu aprox 1,5sec , iar viteza maxima mai mica cu 10 km/h ( comunicat oficial VAG ) . Cauta stirea, spune si pe AM.ro
@Dan
Atat de ''multe premii'' incat in clasamentul Jd Power este inexistent :))))) . Ai dreptate : Performantele sunt chiar pe masura, cata vreme ''softul magic'' este prezent acolo ;)
@dan_grc, ai auzit bine ce ai auzit.
http://piataauto.md/Stiri/2016/05/Noua-generatie-Lexus-LS-va-debuta-la-Detroit-la-inceputul-lui-2017/
Citez din articol : '' La interior noul Lexus LS va avea mai multe tehnologii care niciodată nu au fost implementate în interiorul unei maşini de producţie '' - Sincer acum mi-e mila tare mult de S class preferatul meu.
@Scorpionul.negru
Stimate coleg de forum. Poza mea de la avatar defineste respectul pe care il port acestei marci. De altfel acofundarea cu @madalescu si altii nu-si are rostul. Ei fiind fani marci nipone, eu fan auto universal.
Fantastic, ba mai mult, A8 este si el pe drum. Prima poza spion a ''scapat'' pe internet. Evident arata ca un A6 la scara larga , nimic nou sub soare. Grandoarea marcii va fii cu siguranta un 2.0 TESEIU de 400 cai cu 5j de turbine care consuma pe hartie 2,5L /100 km .......... sau TEDEIU ''blu moushan ''
Mda ! Uitasem sa ma exprim la subiect, dupa tevatura de aici.
Am condus Octavia 3 cu motorul 1.2 TSI 105CP la acea vreme. Masina se simtea chiar foarte confortabila pentru o Skoda, senzatie care o simtisem in Ford Escort sedan sau Geely CK , cu acele scaune din velur moi. Preformantele jalnice ca oricare TSI. Trebuie turat amarnic pentru a minimiza efectul turbo-lag , iar in depasiri, ai cuplul necesar , dar odata ce ajungi in red-line, ca la oricare motor turbo, isi pierde din putere, iar sunetul este ingrozitor. In viata reala motorul 1.0 TSI va fi inferior vechiului 1.2 TSI . In primul rand la plecarea dinamica de pe loc fara ''launch control manual'' , motorul se va simtii precum un 1.0 N/A pana la intrarea turbinei. Un astfel de motor necesita solicitarea frecventa a turbinei, motiv pentru care fiabilitatea va avea si ea de suferit. Motorizarile benzina SkyActive de la Mazda mananca pe paine orice TSI sau EcoBoost.
Mazda 3 sedan 2.0 120CP 0-100 > 8,8 sec
Skoda Octavia 1.0 115CP 0-100 > 9,9sec
Ultimele comentarii
208 in total