• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Sergiu.Andrei

  • Membru din 23.04.2016
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 208 in total
  • Totusi spre informarea ta draga @Dan, VW Passat 2.0 TSI 220CP > 1602kg / 220 CP = 7,28kg/CP Mazda 6 2.5 192CP > 1350kg / 192CP = 7,03kg/CP Luand in calcul actualizarea unitatii 2.0 TSI la standardele reale Euro, aceasta motorizare va fii temperata in sprintul 0-100 cu aprox 1,5sec , iar viteza maxima mai mica cu 10 km/h ( comunicat oficial VAG ) . Cauta stirea, spune si pe AM.ro
    Suntem tot mai aproape de lansarea noului Audi A5 Coupe: germanii au mai publicat două imagini teaser
  • @Dan Atat de ''multe premii'' incat in clasamentul Jd Power este inexistent :))))) . Ai dreptate : Performantele sunt chiar pe masura, cata vreme ''softul magic'' este prezent acolo ;) @dan_grc, ai auzit bine ce ai auzit. http://piataauto.md/Stiri/2016/05/Noua-generatie-Lexus-LS-va-debuta-la-Detroit-la-inceputul-lui-2017/ Citez din articol : '' La interior noul Lexus LS va avea mai multe tehnologii care niciodată nu au fost implementate în interiorul unei maşini de producţie '' - Sincer acum mi-e mila tare mult de S class preferatul meu.
    Suntem tot mai aproape de lansarea noului Audi A5 Coupe: germanii au mai publicat două imagini teaser
  • @Scorpionul.negru Stimate coleg de forum. Poza mea de la avatar defineste respectul pe care il port acestei marci. De altfel acofundarea cu @madalescu si altii nu-si are rostul. Ei fiind fani marci nipone, eu fan auto universal.
    Reclama noului Lexus LC500 combină seducția feminină cu viteza avioanelor de vânătoare
  • Fantastic, ba mai mult, A8 este si el pe drum. Prima poza spion a ''scapat'' pe internet. Evident arata ca un A6 la scara larga , nimic nou sub soare. Grandoarea marcii va fii cu siguranta un 2.0 TESEIU de 400 cai cu 5j de turbine care consuma pe hartie 2,5L /100 km .......... sau TEDEIU ''blu moushan ''
    Suntem tot mai aproape de lansarea noului Audi A5 Coupe: germanii au mai publicat două imagini teaser
  • Mda ! Uitasem sa ma exprim la subiect, dupa tevatura de aici. Am condus Octavia 3 cu motorul 1.2 TSI 105CP la acea vreme. Masina se simtea chiar foarte confortabila pentru o Skoda, senzatie care o simtisem in Ford Escort sedan sau Geely CK , cu acele scaune din velur moi. Preformantele jalnice ca oricare TSI. Trebuie turat amarnic pentru a minimiza efectul turbo-lag , iar in depasiri, ai cuplul necesar , dar odata ce ajungi in red-line, ca la oricare motor turbo, isi pierde din putere, iar sunetul este ingrozitor. In viata reala motorul 1.0 TSI va fi inferior vechiului 1.2 TSI . In primul rand la plecarea dinamica de pe loc fara ''launch control manual'' , motorul se va simtii precum un 1.0 N/A pana la intrarea turbinei. Un astfel de motor necesita solicitarea frecventa a turbinei, motiv pentru care fiabilitatea va avea si ea de suferit. Motorizarile benzina SkyActive de la Mazda mananca pe paine orice TSI sau EcoBoost. Mazda 3 sedan 2.0 120CP 0-100 > 8,8 sec Skoda Octavia 1.0 115CP 0-100 > 9,9sec
    Skoda Octavia are un nou motor în România: 1.0 TSI de 115 cai putere înlocuiește 1.2 TSI și costă 16.000 de euro
Pagina
12345...353637...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău