• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Sergiu.Andrei

  • Membru din 23.04.2016
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 208 in total
  • @Dudu . M-ai inteles gresit. Mazda 3 exceleaza la toate capitolele si chiar consider ca este net superioara concurentei la toate capitolele, mai putin detaliul mentionat sus de mine. Personal am condus cam toate modelele de clasa C. Eu nu stau prea mult pe ganduri, imediat ce este disponibil modelul nou la showroom dau o fuga pt un test, sau daca mi se ivesc ocazii gen : inchiriei atunci cand calatoresc prin europa , etc . Honda Civic, Hyundai Elantra, Kia C''eed si alte cateva stau mai bine la acest capitol. Ford Focus sta si el prost, la fel precum Seat Leon si altele . In general cele de origine germana si cele americane stau prost la materiale interioare. La Jetta nu aveam nici macar volan imbracat in piele si schimbator+levier frana mecanica , pe cand la Mazda 3 e standard din entry-level acest plus de calitate. Mazda 2 o consider mai calitativa la materiale decat 3 ( probabil e un model mai nou aparut ) . In 2 avem piele pe zona superiara a bordului , pe zona de langa schimbator si pe capitonajele usilor . Pe 3 nu am gasit decat plastic in aceste zone sau poliuretan moale. In rest Mazda 6 este la superlativ cea mai bine finisata din clasa ei. Aici la interior abunda de insertii din piele cu cusatura dubla ori simpla , ori culori diverse : alb cu negru, gri, negreu cu maro, ori aluminui.
    Modelele Mazda își modifică ADN-ul: vor deveni mai confortabile, vor vira mai ușor și vor solicita mai puțin mușchii corpului uman
  • PS: Momentan sunt pe urmele achizitiei unei piese de muzeu : Proiectul este : Toyota Corolla E20 , o adevarata legenda a industriei auto care va fii restaurata . Voi revenii cu detalii in momentul finalizarii.
    Modelele Mazda își modifică ADN-ul: vor deveni mai confortabile, vor vira mai ușor și vor solicita mai puțin mușchii corpului uman
  • @Scorpionul.negru Ce-i drept e drept. Nici eu nu as da banii pe un Lexus, de fapt pe nici o alta masina premium care se va deprecia mai bine de 50% dupa 5 ani la revanzare. Mazda tine stacheta de preturi ridicata la revanzare . In rest nu-s de acord cu tine. De la Japonezi exista Honda Accord Coupe 3.5L V6 278CP , Acura TLX, Honda NSX, Nissan Maxima , Nissan GT-R Nismo, Lexus LC500, si multe alte modele emblematice care impun respect. https://i.wheelsage.org/image/format/picture/picture-gallery/n/nissan/maxima/nissan_maxima_74.jpg https://i.wheelsage.org/image/format/picture/picture-gallery/n/nissan/maxima/nissan_maxima_76.jpg http://cdn.inaxiom.net/web/wp-content/uploads/2015/04/nissan-maxima-2016-10.jpg http://st.automobilemag.com/uploads/sites/11/2015/04/2016-Nissan-Maxima-interior-cockpiit.jpg
    Modelele Mazda își modifică ADN-ul: vor deveni mai confortabile, vor vira mai ușor și vor solicita mai puțin mușchii corpului uman
  • Nu-i vina producatorul pentru acest caz. Cu siguranta Lexus are o vasta experienta in producerea unor automobile de calitate, superioare tehnic multor marci premium. Iar conform JD Power au o rata a fiabilitatii de TOP .
    Maşinile, la fel de expuse problemelor ca şi telefoanele: sistemele multimedia Lexus au devenit inutilizabile după un update software
  • Hey guys va dau dreptate, Mazda chiar stie sa inainteze, iar inaintarea e spre bine din cate reflecta politica marcii. Singurul element care mai lasa loc de imbunatatiri ramane transmisia automata . Iar la Mazda 3 neaparat calitate mai buna la interior. E depasita la acest capitol pana si de Mazda 2 . Am ramas dezgustat cand am condus Mazda 3 si am ''pipait'' materialele de la interior. Partea dedicata soferului si pasagerului are suprafete moi, dar panourile usilor din spate plastic tare . Panourile usilor fata poliuretan moale. Un minus d.p.d.v calitativ, de aceea nu o pot califica superioara concurentei la acest capitol.
    Modelele Mazda își modifică ADN-ul: vor deveni mai confortabile, vor vira mai ușor și vor solicita mai puțin mușchii corpului uman
Pagina
12345...8910...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău