• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

ShelbyV8

  • Membru din 21.07.2012
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 215 in total
  • Nu e prea mic. Exista Passat de 1,6l si 105cp sau BMW X1 de 116cp... Din cate am vazut, motorul nu va fi pus si pe modelele cu tractiune integrala.
    Honda CR-V primește motorul diesel de 1.6 litri pe piața din România
  • Daca s-ar indeparta prea mult de Nissan (Renault) ajung la faliment... Eu zicea ca ar fi o solutie buna sa ofere posibilitatea de achizitie pin dealerii Renault. Acestia au o retea foarte buna de service in Romania (si Europa). Altfel nu au nicio sansa pe aceasta piata. Cat despre viitorul Q50 din poza... Arata foarte bine, mai ales la interior. In schimb, din cate se pare, vor pastra motorizarile de 3,7l si 3,5l hibrid, iar cu aceastea vor pierde din start lupta cu seria 3, c si A4, cel putin in Europa.
    Autoitalia renunţă la marca Infiniti după doar 4 ani de carieră a mărcii japoneze în România
  • Poate mai bine ar fi importate de dealerii Renault/Nissan...
    Autoitalia renunţă la marca Infiniti după doar 4 ani de carieră a mărcii japoneze în România
  • @ bolovan Daca tu spui ca distanta de franare depinde de masa (un Trabant franeaza mai repede decat un Mercedes), calculeaza repede daca un Tir de 20 tone care merge cu 100 km/h si franeaza in Bucuresti se opreste pana in Ploiesti sau ajunge la Brasov... Sa-ti explic ca sa intelegi cum sta treaba cu franarea, dupa ce ai mers 130000 km/an: Intr-adevar, inertia depinde de masa... Dar, franarea este data de o forta de frecare (avand in vedere ca nu exista alta forta care sa actioneze asupra masinii in sens opus. Forta de frecare = normala x coeficient de frecare. Normala = greutatea (pe un drum care nu e inclinat). Greutatea (iti vine sa crezi sau nu) depinde de masa.
    Statisticile dureroase ale siguranţei rutiere în România anului 2013
  • Marcile premium nu au emisii mari. De exemplu, Mercedes CLA 1,6l 156 cp sau BMW 320 1,6l 170 cp au emisii mai scazute decat o Corolla de 1,33l si 99cp. Acestea sunt exemple de motorizari pe benzina ale unor modele recent lansate.... In cazul motorizarilor diesel, modelele premium stau chiar si mai bine. Deci, nu cred ca le va fi foarte greu sa atinga valorile impuse la nivel de gama, avand in vedere ca majoritatea productiei e reprezentata de modele mai "economice" (nu AMG, M, RS, etc.).
    Votul privind restricţionarea emisiilor de CO2 la nivel de flotă, amânat pentru a treia oară
Pagina
12345...282930...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Ford Focus, Opel Astra, VW Scirocco
  • CE MASINI AM MAI CONDUS multe
  • MASINA LA CARE VISEZ Mercedes-Benz 300SL Gullwing
  • TOP MASINI 1. Mercedes-Benz 300SL Gullwing
    2. Aston Martin DB5
    3. Shelby Mustang GT500
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău