@kiku. Eu am vazut live S(si e si mai ales c ) urcat pe elevator si cu gauri in podea,luata de noua de aici. Arde si tu un ochi pe domnu Guugle "mercedes s class rust problems" daca zici ca nu-i asa.Mercedes nu isi galvanizeaza caroseriile,iar pe anumire piete au cateva elemente galvanizate. Asa sunteti voi fanii de orice,chiar daca cineva arunca cu scuipat pe voi si va vinde un produs scump si prost,voi toti sunteti orbiti de sigla si marketing.PS Asta e ultima oara cand iti mai raspund,ca ti-am mai zis in alte comentarii ca nu dau doua parale pe parerile tale.
De pe DW,citita azi. "Volkswagen are 192 de miliarde de dolari americani datorie(fiind numarup unu pe aceasta lista la nivel mondial)..."Sa vedem,chiar atat de mare e gigantul Vw incat sa nu fie lasat sa moara? "Totuși, Grupul Volkswagen a obținut o "performanță" mai bună decât Grupul Renault" :))) 192 de miliarde datorie !
@yo De ce sa-i compatimesti daca atat ii duce capul,isi fac case in camp la floarea soarelui ca e aerul curat si liniste dar pierd 3 ore in trafic bara la bara.Si nu e lipsa banilor,toti au min doua masini pe cap de furajat de minimum 12000euro rabla.50-80min drumul de intoarcere,e chiar decent,sa nu uitam romanasii care in wekend conduc 10 ore dus intors doar sa stea cu masina bara la bara si sa urce cu ea la Babele sau Transfagarasan.
Si o sa foloseasca o baterie litiu-ion iliescu,saraca dar cinstita cu buzunarele cumparatorilor,la fel ca toate electricele de altfel."Totul depinde de cererea din partea clienților. Dacă am fi adus Ariya mai devreme pe piață"La fel ca votantul roman,n-au venit mai repede,greaua mostenire,mda.
Ultimele comentarii
1519 in total