Feedback

Primele imagini camuflate cu noua generație Mercedes-Benz Clasa S: modelul va avea suspensie activă, direcție integrală și numeroase sisteme de asistență

de Daniel Popescu, Foto: Mercedes-Benz
Miercuri, 29.07.2020
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Mercedes-Benz a publicat o serie de imagini cu noua generație Clasa S din timpul unor teste de siguranță și a dezvăluit că modelul va primi suspensie activă, direcție integrală, airbag-uri noi și numeroase sisteme de asistență.

Mercedes-Benz continuă campania de promovare pentru noua generație Clasa S, care va fi dezvăluită în 2 septembrie.

După ce anterior am aflat detalii despre interiorul noului Clasa S și despre o versiune plug-in hybrid, acum a venit momentul ca germanii să ofere o serie de informații despre tehnologii și sisteme de asistență și siguranță.

Astfel, Mercedes-Benz Clasa S va primi suspensia activă E-Active Body Control, prezentă deja pe mai multe modele ale constructorului, inclusiv GLS și GLE Coupe.

Noua suspensie activă are un sistem de 48 de volți și folosește mai multe procesoare multi-core, peste 20 de senzori și o cameră video pentru a analiza de 1000 de ori pe secundă evenimentele din trafic.

Printre altele, aceasta integrează funcțiile Road Surface (reacționează înainte ca mașina să ajungă în anumite zone dificile ale șoselei) și Curve (înclină mașina spre interiorul virajului), dar și funcția Pre-Safe la detectarea unei coliziuni laterale iminente.

Opțional, noul Clasa S va putea fi comandat și cu direcție integrală. La viteze mai mici de 60 km/h, sistemul întoarce roțile spate în direcția opusă roților fată, în timp ce la viteze de peste 60 km/h sistemul întoarce roțile de pe spate în aceeași direcție cu roțile față pentru o stabilitate mai bună.

De asemenea, Mercedes-Benz a oferit câteva detalii și despre sistemele de siguranță pentru accidente.

Astfel, noua funcție Pre-Safe Impulse Side permite ridicarea suspensiei active E-Active Body Control în câteva sutimi de secundă atunci când anticipează producerea unui impact lateral, pentru ca forțele impactului să fie direcționate în partea de jos a vehiculului.

În plus, airbag-ul frontal pentru pasagerii din spate, anunțat cu două zile în urmă, are o structură tubulară unică și este integrat în spătarele scaunelor din față. Rolul său este de a reduce forțele care acționează asupra capului și gâtului în cazul unor accidente frontale.

În funcție de țară, Clasa S va sosi la pachet și cu un airbag central poziționat între șofer și pasagerul din dreapta, cu rolul de a reduce riscul ca cele două persoane să se lovească cap în cap în urma unui accident.

Nu în ultimul rând, Clasa S va integra și o nouă generație a pachetului de asistență Driving Assistance Package.

Pentru moment, germanii prezintă două îmbunătățiri: Active Blind Spot Assist oferă o avertizare imediat ce șoferul sau pasagerul din dreapta lui ajung la ușă, în timp ce Active Steering Assist încurajează șoferul să formeze un coridor în situații de urgență.

În plus, sistemele de asistență pentru parcare au fost la rândul lor îmbunătățite, în special la nivelul interfeței prezentată pe ecranul central.

Înainte de prezentarea oficială a noului Clasa S din 2 septembrie, Mercedes-Benz va oferi noi detalii despre interior în 12 august.

Via Mercedes-Benz

Comentarii (8)

  • Mercedes arata bine si cu camulaj, oriunde si oricum.
    13 2
  • Sunt fan Mercedes, dar clasa S nu mi-a placut niciodata.
    3 11
  • Nu ie bune Mercedes astea, nu ati auzit pe @Tatraurs???...a zis clar omu... masini negalvanizate cu gauri de la rugina de vezi soseaua prin podea
    10 7
  • andrei
    eu nu sunt fan mercedes dar clasa S mi se pare superba de cate ori o vad. mai ales ultimele generatii. interiorul mi se pare facut ca pt regi. oricum vad ca nu prea mai au ce inventa la ele, deja o dau in diverse.
    13 1
  • Nu îmi place diesel, nu îmi plac autostrăzi fără limită de viteză, nu îmi plac companiile auto germane care umblă cu maimuţa, nu îmi plac companiile germane care dau prime grase doar în Germania, dar

    îmi place cum arată interior exterior Mercedes

    Asta e, indubitabil maşinile Mercedes (cele reale, nu cele făcute ba cu Renault, ba cu Nissan, etc) sunt foarte frumoase.
    Cel puţin gustul meu.
    6 8
  • @Edikkk
    Ce-mi place la Edikkk e ca desi isi declara clar atat preferintele cat si antipatiile, atunci cand ceva este realmente frumos si bun, chiar daca este contrar convingerilor lui, omul nu ezita sa recunoasca. Asta dovedeste un caracter de om integru si deschis la minte. Iar completarile si calitatea informatiilor aduse de el in domeniul auto electrice sunt de necontestat.

    Un mare bravo pt @Edikkk !!
    4 2
  • @@Edikkk
    asta e o ironie fina sau faceti misto in birou acolo intre voi?
    ha ha ha
    Sa te fereasca Domnul de omul cu certitudini.
    4 0
  • @kiku. Eu am vazut live S(si e si mai ales c ) urcat pe elevator si cu gauri in podea,luata de noua de aici. Arde si tu un ochi pe domnu Guugle "mercedes s class rust problems" daca zici ca nu-i asa.Mercedes nu isi galvanizeaza caroseriile,iar pe anumire piete au cateva elemente galvanizate. Asa sunteti voi fanii de orice,chiar daca cineva arunca cu scuipat pe voi si va vinde un produs scump si prost,voi toti sunteti orbiti de sigla si marketing.PS Asta e ultima oara cand iti mai raspund,ca ti-am mai zis in alte comentarii ca nu dau doua parale pe parerile tale.
    4 3

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru