• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

URAGANU

  • Membru din 18.12.2008
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 93 in total
  • Da, imi place. Va concura perfect cu Opel Corsa, Ford Fiesta si Seat Ibiza. Bravo lor, trebuia sa concureze cu ceva pe "seceta" asta.
    VIDEO si FOTO: Iata noul Spark, urmasul lui Matiz!
  • Today Tomowwor TOYOTA ! Best offroad cars ever !
    VIDEO: Toyota Hilux a cucerit Polul Sud
  • Baiatu asta, Bangle a dus BMW in cea mai proasta era de cand au existat ei. Modelele aparute din 2002 (seria 7), 2004 (seria 5) si din 2005 (seria 3) au dezgustat pana si cei mai patimasi admiratori ai marcii. Nu mai spun de vanzari ca au dezamagit permanent. Personal nu am vazut masini mai urate decat cele desenate de BMW in ultimii ani. Forme japoneze, trase de par si de unghiuri pe calculator de parca BMW ducea lipsa de aerodinamicitate sau agresivitate. Au transformat masinile din Fiare in Pisicute. Singurul lucru unde au excelat au fost motorizarile, si ATAT. Poate cu plecarea acestui Bangle se va reveni la forme mai traditionale BMW pe care le-au iubit toti de-a lungul deceniiilor.
    De ce a demisionat Chris Bangle de la BMW?
  • Da, "revolutionar" ce sa zic. Au mai tras putin de forme in programele 3D cu care-si modeleaza caroseriile. Hai sa mai tragem putin de linia asta, hai sa mai alungim asta. Au ajuns francezii sa faca masini mai "ASCUTITOARE" decat japonezii. In rest, niste masini proaste la toate capitolele. Cred ca Dacia 1300 a fost una din cele mai reusite si fiabile masini facute vreodata de franceJi.
    Viitorul Peugeot 408, spionat intr-un garaj
  • Si o sa avem manuale pentru Nano-masini ? O sa apara ghiduri pe DC++ de genu "cum sa furi o nano-roata" sau mai bine "cum se face o nano-bujie". Oameni buni, n-o sa vedem noi realizarile astea materializate niciodata, adica nu cat o sa traim noi. Inca este PETROL, deci inca vom vedea masini pe strazi de asfalt inca 50 de ani cel putin. Probabil un scenariu de genu "The Day Earth Stood Still" ne va schimba intr-un fel, altfel nimic nu se va schimba. Multumim pt articol, fascinant !
    Cea mai mica masina din lume e cat o molecula de ADN!
Pagina
12345...171819
  • CE MASINA /MASINI CONDUC M5
  • CE MASINI AM MAI CONDUS BMW, Audi, Opel, Mercedes, Toyota, Honda, Lexus, Alfa Romeo, VW, Nissan, Renault, Dacia
  • MASINA LA CARE VISEZ Ford Mustang
  • TOP MASINI 1. BMW
    2. Lexus
    3. Mercedes
    4. Audi
    5. Alfa Romeo
    6. Toyota
    7. Honda
    8. Opel
    9. Ford
    10. VW
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău