• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

UnAlex

  • Membru din 21.02.2020
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 190 in total
  • Edi, faptul ca acum este produs asa nu inseamna ca asa va si ramane. In vreme ce tehnologiile de captare si stocare a energiei electrice vor evolua (posibil si datorita aplicatiilor in industria auto) la fel vor fi convertite si mijloacele de productie a hidrogenului. Electroliza apei folosind energie regenerabila (sau energie captata in exces) este unul din moduri, la fel sunt si procesele bilogice ce implica fotosinteza, fermentatie este altul. Citeste aici: https://www.energy.gov/eere/fuelcells/hydrogen-production-processes Interesant este ca un motor existent a fost convertit si nu o pila de combustie, ceea ce ma duce cu gandul ca exista o posibilitate ca practic orice motor cu ardere interna sa poata fi convertit.
    O Toyota Corolla alimentată cu hidrogen a concurat într-o cursă de 24 de ore
  • Rimac Nevera se numeste oficial, si au aparut deja cateva filmulete in care isi dovedeste prestantele dinamice in fata unor nume grele. Gasiti pe canalul carwow rezultatele. Sunt de acord cu @Kirotractor in privinta faptului ca este o vitrina tehnologica si sincrer cred ca asta a fost scopul inca de la inceput. Performantele si pretul cu siguranta o vor face obiectul de achizitie a unui cerc restrans de clienti, care cu siguranta nu citesc comentariile pe AM si pe care clar nu-i intereseaza autonomia :) In privinta design-ului: Hennessey Venom era mai frumoasa? Dar Pagani Huayra? Parerea mea este ca forma indeplineste un scop si este originala in felul ei. Trebuie sa placa celui care si-o permite.
    Versiunea de producție a lui Rimac C_Two debutează în 1 iunie cu un nume nou
  • Deci daca se vrea se poate. Nu o sa intru in polemica pro/contra hidrogen dar istoria recenta a aratat ca Toyota a facut niste alegeri pragmatice cu privira la tehnologiile in care a investit.
    Nou record mondial: Toyota Mirai a parcurs 1.003 kilometri cu un singur plin de hidrogen
  • Voi comenta intai ca linia laterala este aproape identica cu Honda Civic 9 Tourer. Nu este clar daca vor opta la ingroparea manerelor usilor spate in montantii C, dar avand in vedere ca este un SUV nu ma astept la asta. In rest liniile de caracter si aspectul "floating" pillar sunt identice cu Civic-ul. Interiorul este iarasi o surpriza placuta. Coreenii din grupul H/K au bunul obicei de a rezolva problemele de ergonomie regasite la alti producatori, deci ma astept ca butoanele pentru comenzile de climatizare si control audio rapid sa fie fizice, nu touch. Ei ofera deja sisteme de propulsie mild-hybrid, PHEV si full EV, deci nu cred ca vor fi surprize majore la acel capitol. Sa vedem si preturile. La fel cu @ds sunt interesat de varianta GT line.
    Kia a publicat primele imagini cu viitorul Sportage. Interiorul preia tehnologia electricului EV6
  • Urus e in Japonia precum nuca in perete. Zgarie ochiul pur si simplu in imaginile alea. Niste concepte in totala antiteza. Ce treaba are masina asta pe langa niste locuri si cladiri de o modestie exemplară, atat in rationament cat si in etică? Cel mai prost exercițiu de marketing, parerea mea. Zgomotul si opulenta, chiar si doar prin culoarea caroseriei, isi au locul poate pe circuit sau in tara de origine, pe dealurile Toscanei sau la Monza. Au mai surprins si pe cate unul cu o ricsa...noaptea mintii!
    Lamborghini a traversat Japonia cu două Urus, pe un traseu de peste 6.500 de kilometri
Pagina
12345...222324...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău