• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Vasi27

  • Membru din 15.06.2009
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 137 in total
  • Ce ma scot din sarite pustii astia care n-au pus mana in viata lor pe o cheie sa desfaca un motor si fac pe interesantii in probleme tehnice...Oi putea pacali tu 2, 3 mameluci pe langa tine, dar cu mine nu-ti tine vrajeala ! O masina cum e GTR-ul nu se rezuma numai la ce ai scris tu, ca daca ar fi asa usor sa proiectezi o masina virtuala si apoi sa-i transpui presupusele performante in realitate toti ar fi facut-o... GTR-ul contine ADN-ul Nissan-ului SKYLINE, iar numele asta impune respect ! Oricine are putina cultura automobilistica isi da seama ca esti un panglicar... Dar se mai trezeste din cand in cand cate un mascarici ca tine care sa conteste valorile fundamentale si istoria unei masini legendare precum SKYLINE. Ba chiar ajunge atat de departe incat insulta si tara de origine. E bine, afla tu ca SKYLINE are o istorie de peste 50 de ani, mai veche si decat a unui Porsche 911 ! Ce ma uimeste e ca ai tupeul sa pui la indoiala fiabilitatea masinii, cand e un fapt arhicunoscut din statistici ca masinile japoneze domina topul calitatii si fiabilitatii in fata nemtilor si italienilor de ani de zile! O dovada in sensul asta este faptul ca Nissan SKYLINE a intrat devreme pe piete foarte pretentioase, acolo unde germanii si italienii nu puteau privi decat cu jind... si aici vorbesc de orientul mijlociu ( Arabia Saudita, Bahrein, EAU, Qatar ) unde nu s-a pus problema banilor, ci a climei extreme cu diferente de temperatura de 50°C intre zi si noapte si cu nisipul fin care odata aspirat intr-un motor normal l-ar fi distrus rapid. SKYLINE a fost una dintre putinele sportive pur-sange care a raspuns nevoilor de adrenalina ale arabilor si a putut rezista in conditiile alea. Nici o alta masina germana sau italieneasca nu ar fi facut fata. Inca odata repet: pretul mare platit pentru o masina nu inseamna neaparat calitate!
    OFICIAL: Nissan GT-R e cea mai rapida masina cu patru locuri din lume!
  • numai amatori p-aicea ! nimeni nu a observat ce consola fata/spate scurta are ? asta inseamna capacitati off-road excelente pentru un crossover... acum ramane de vazut ce sistem de tractiune integrala vor pune...
    Acesta este DACIA SUV!
  • Mama chiar pare blindata! E genul de masina care as trimite-o in Irak pentru trupele noatre!
    Acesta este DACIA SUV!
  • recunosc totusi ca sunt prosti ca vlad de exemplu, care au vazut Megane-ul doar in poze si comenteaza in privinta calitatii fabricatiei... dap, e foarte real.
    Renault creste productia lui Megane in urma cererii ridicate
  • Pour le connaisseurs !! E o masina ce sfideaza legile fizicii ! Culmea e ca intinde pe paine masinide fite gen Audi R8, Ferrari 430 sau Porche 911 turbo, cu toate ca e la o treime din pretul unui Ferrari
    OFICIAL: Nissan GT-R e cea mai rapida masina cu patru locuri din lume!
Pagina
12345...212223...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău