• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

VitelulCabrat

  • Membru din 23.03.2018
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 256 in total
  • Bugetul Mercedes pe 2017 a fost mai mare cu aproximativ 30 milioane lire sterline decat cel al Ferrari. Formula1 e relativ plictisitoare de pe la inceputul anilor '90. De atunci in fata a fost o echipa cel mult doua care s-au batut pentru suprematie, iar pentru restul a ramas locul 3. Au fost in fata si au dominat autoritar McLaren, Williams, McLaren/Ferrari, Ferrari, RBR si mai nou Mercedes. Tot la inceputul anilor '90 componentele electronice au inceput sa-si faca simtita prezenta, iar cu ajutorul lor diferite echipe s-au situat in partea gri a regulamentului. Regretatul Senna a murit cu convingerea ca Benettonul lui Schumacher nu era tocmai regulamentar. Si acum unii dintre noi, de dragul spectacolului, li se pare normal ca la o echipa sau alta sa i se permita anumite artificii care nu sunt tocmai legale. Dar in tot "favorizatul" asta al Mercedesului de ce nu va puneti spre exemplu intrebarea asta: de ce nu i-a penalizat FIA pe Ferrari pentru ce aveau in neregula la masina? Pentru ca este evidenta diferenta de putere a Ferrari in linie dreapta acum fata de ce s-a intamplat cu precadere incepand cu cursa din Canada, cum foarte bine este explicat in linkul pes de Testarossa mai sus. As vrea sa va intreb in perioada '79-'00 ce gigant i-a impiedicat pe Ferrari sa nu castige nimic la constructori? Dar cand castiga Vettel si RBR? Intr-un interviu dat de Ecclestone acum vreo doua saptamani celor de la Motorsport, daca nu ma insel, acesta a spus ca Ferrari a revenit la era pre Todt-Brawn, era in care partea de F1 era strict delimitata de restul companiei, si cand rezultatele au fost altele. Va place sa nu vedeti padurea de copaci. Problema e la Ferrari, ca va place sau nu.
    Mercedes a dominat antrenamentele de la Suzuka: Hamilton, cel mai bun timp. Ferrari, la aproape o secundă în urmă
  • Zvonurile zic ca FIA ar fi instalat un al doilea senzor care sa monitorizeze comportamentul bateriei la Ferrari, pentru ca timpii lor de doua curse nu numai ca sunt departe de Mercedes (lucru ce poate fi atribuit si updaturilor aduse de germani dupa Spa), dar sunt langa RBR ca si performanta.
    Mercedes a dominat antrenamentele de la Suzuka: Hamilton, cel mai bun timp. Ferrari, la aproape o secundă în urmă
  • Intre timp, ca tot F1 e in Japonia in weekend-ul asta, Kimi a scos o carte de poezii traditionale japoneze, zise si haiku. :)
    Ferrari va modifica culorile monopostului: italieni vor promova o inițiativă a sponsorului Philip Morris
  • Marotta si-a anuntat plecarea de la Juventus dupa meciul cu Napoli.
    Formatul calificărilor s-ar putea schimba din sezonul 2019: 4 sesiuni, 8 piloți vor lupta pentru pole position
  • Nu stiu de ce lumea il arata cu degetul pe Hamilton. Ordinul a venit de la boxe. Ce trebuia sa faca atunci cand Bottas a incetinit, sa incetineasca si el? Asta e. Nu e frumos, dar pana la urma regulamentul le permite. Faptul ca la altii manevrele astea au fost mai elegante nu schimba cu nimic lucrurile. Ordine de echipa au existat, exista si vor mai exista. Oricum Vettel si Ferrari nu pierd campionatele pentru "mutarea" de azi.
    Hamilton, victorie în Rusia după dueluri cu Vettel și ordine de echipă de la Mercedes!
Pagina
12345...313233...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău