• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Vlad08

  • Membru din 20.09.2010
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 77 in total
  • Nu vreau sa ma bag foarte mult in discutia asta,insa am avut ocazia sa ma asez intr-un CTS.Credeti-ma ca nu se compara absolut in nici o privinta cu BMW,Audi ca de Mercedes nu are rost sa pomenim. Plasticele dau impresia de foarte ieftin,imbinarile elementelor nu sunt chiar bune + multe altele.Cel putin mie mi-a dat impresia ca interiorul nu este mai presus decat interiorul unui Opel Insignia,vorbesc ca materiale si finisaje. Nu degeaba nu au succes in Europa.E foarte greu sa le faci fata celor trei giganti germani Mercedes,Bmw si Audi
    Cadillac încearcă să cucerească Europa cu trei modele premium
  • nu stie careva cum se numeste piesa de pe fundal?
    Un spot "înălţător" pentru Pagani Huayra
  • eu am un 525 D de 163 CP din 2002 si are 350.000 km si nu are nici una din problemele enumerate de tine,plus ca ii si cu cutie automata.Ori esti cel mai ghinionist posesor de BMW de care am auzit,ori nu detii un BMW si incerci sa impresionezi aiurea. Spune-mi ca la 100.000 km ti s-au stricat geamurile,k ti s-a stricat aerul conditionat etc., dar nu ma minti ca la km aia ai avut probleme tehnice,chiuloase si altele enumerate de tine.
    FOTO EXCLUSIV*: Iată interiorul noului BMW Seria 1!
  • Incep sa ma plictiseasca premiile de car of the year,din cauza "intrusilor" ecologici.Sunt mai mult ca sigur ca si in acest caz va castiga Nissan Leaf,ca doar e ditamai masina ecologica si singura din top,desi sunt multe masini frumoase in clasamentul asta care merita sa castige
    OFICIAL: Cei 10 nominalizaţi ai concursului World Car of the Year
  • Pai cum sa nu aiba treaba? Ar fi ca si cum M5 cel din 2006-2007 ar ramane in productie si noul seria 5 F10 nu ar mai scoate un model M. Deci varianta M a fiecarui model trebuie sa reprezinte varful modelului aflat in productie si de obicei prima data se scoate un model nou si apoi la cateva luni sau un an diferenta dezvolta varianta M. Corect?
    FOTO EXCLUSIV*: Noi imagini-spion cu viitorul BMW Seria 1
Pagina
12345...121314...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău