• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

WJH_1One

  • Membru din 22.01.2016
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 31 in total
  • Navigaţia oferită de fabricant e de obicei păcăleală, în afară de modelele de clasă superioară. Spre exemplu, sistemul de navigaţie integrat în COMAND de la Mercedes-Benz e foarte reuşit ca grafică, vizibilitate şi calitate a construcţiei, dar sistemele de navigaţie ale maşinilor medii sunt jafuri ( ca să mă exprim mai exact ) . Exemplu sistemele de navigaţie oferite opţional la Golf IV / Leon I / Octavia I adăugau peste 1500 EUR la preţul maşinii, nu aveau touchscreen şi erau MONOCROME!! Orice jaf de navigator GPS de 500 RON le bătea la fund. Când a apărut platforma Golf V / VI şi al ei RNS 510, s-au mai schimbat lucrurile, dar până şi RNS 510 tot e slăbuţ ca grafică şi costă de la 1000 EUR în sus.
    Aliniere
  • Nu cred ca actualul Focus RS este cel ai rapid din gama Ford. Problema este prin ce intelegem cel mai rapid? Eu inteleg viteza maxima constructiva ( limitata electronic ca toate masinile de altfel ). Aaaa, cea mai rapida acceleratie de la 0-100 km/h (sau 0-96 km/h daca socotim 0-60 mph), asta da, se poate. Alta inexactitate as dori sa lamuresc pentru totdeauna: tractiunea si propulsia Sub tractiune, la masini, intelegem rotile motrice ale masinii, care poat fi tractiune fata, tractiune spate sau tractiune integrala (4x4, 6x6 etc). Nu are de-a face cu expresia "a tracta" in acest context. Daca nu credeti, uitati-va in talonul masinii, este acolo rubrica "Tractiune". Sub propulsie, tot referindu-ne la masini intelegem "motorul" sau "propulsorul" masinii, care poate fi de mai multe feluri si subcategorii (ardere interna - diesel/etanol/benzina, ardere externa - da, la un moment dat erau la moda masinile propulsate de motoare cu abur prin tractiune spate -, electric, pneumatic etc.). La fel si aici propulsia nu are de-a face cu expresia "a propulsa", adica a impinge (din asta rezulta dilema autorului, nu poate concepe cum un Porsche 911 RS din 1967 poate sa aiba tractiune spate,...dar totusi poate sa piarda usor tractiunea pe spate daca baga piciorul in pedala de acceleratie). Toate cele bune, noi sa fim sanatosi.
    Noul Ford Focus RS s-a lansat în România: 37.000 de euro cu TVA pentru cel mai scump, puternic și rapid Focus din istorie
  • Un motor mult prea putin performant. Pentru curiosi, recomand Mercedes GLA 220 2.2 CDI 177CP la 35.676 €
    Metamorfoză
  • Din cate stiu Mercedes lucreaza de mult timp la un astfel de sistem.
    Adio, Head-Up Display: Apple vrea să transforme parbrizul într-un ecran transparent gigant
  • @Mda. La Mazda te limitezi doar atunci cand dai ''play'' retrospectivei tuturor modelelor. Cand vrei premium , automat te limitezi la Toyota si Honda. Iar ca design nu toate sunt rele. Poftim Accord, Civic Type-R, HR-V sau Toyota Land Cruiser cel mai bun Off-Roader din lume, samd. Sa speram ca Mazda isi va tine promisiunea de a renaste legendarul model RX, si cat as vrea sa carcotesc Mazda este o marca a caror defecte nu prea le gasesc ( neajunsuri ).
    Când Mazda e peste Bentley și Porsche: conceptul RX-Vision a fost ales în Franța cel mai frumos prototip al anului
Pagina
1234567
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mercedes-Benz C160
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Mercedes-Benz SLS AMG
  • TOP MASINI 1. 1.Mercedes-Benz SLS AMG
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău