• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

adycd11

  • Membru din 21.04.2012
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 179 in total
  • Sigur Davidenko,every single day of the year!(daca stii la ce fac referire)
    Hamilton se declară învins: "Nu mai am şanse la titlu"
  • @dany - Probabil trebuie sa gandesti mai bine inainte de a-ti etala paranoia.Cand Massa e pe 14 si Alonso pe 2(cu aproximatie bineinteles),ma indoiesc ca este vreo strategie pe lumea asta prin care Massa sa-l depaseasca pe Alonso mai ales ca nici nu e la fel de rapid ca el.Adevarul e ca Ferrari in general sta prost la capitolul strategie si asta am vazut-o cel mai bine dupa GP-ul din Canada cand fanii echipei s-au plans de Montezemolo ca nu are ce cauta la Ferrari si ca din cauza lui a pierdut Alonso cursa.Ferrari e o echipa ciudata pentru ca intotdeauna alege un pilot care se vrea a fi foarte bun si un altul foarte slab.Daca ala slab face totusi o cursa mai buna decat celalalt,echipa ii cere sa o ia mai usor(prietenii stiu de ce!).Dar RBR nu e cu mult mai breaza:daca monopostul lui Webber are probleme,asta este!Dar daca monopostul lui Vettel are probleme,facem tot ce ne sta in putinta pentru a rezolva problema,chiar daca Mark ar avea de suferit(sau cel putin asa mi se pare mie!).Pe de alta parte,de la un moment dat,cand sansele unui de a castiga titlul ale unui pilot tind spre 0,mi se pare normal ca echipa sa-i ceara sa-si lase coechipierul in fata(presupunand ca acesta ar mai avea sanse la titlu).
    Webber a obţinut în Coreea de Sud primul pole position din acest sezon!
  • @trt - nu exista ca un pilot campion mondial sa fie mai mult sau mai putin merituos decat altul.Totul tine de imprejurari si nu numai de talent,ca altfel am avea doar 2-3 campioni mondiali intr-un singur deceniu.Button are talent(la fel ca multi alti piloti),iar in 2009 a beneficiat si de conditiile necesare pentru a castiga titlul mondial.Dar niciun pilot nu poate face minuni atunci cand nu are un monopost competitiv,iar Button,din pacate,s-a aflat cam aproape toata cariera in monoposturi slabe.Cand a avut unul competitiv a stiut sa profite si a fost rasplatit.Iar Alonso e in exact aceeasi situatie!Cand n-ai monopost de loc 1 pur si simplu nu poti obtine acel loc oricat te-ai stradui iar in 2010 si 2011,monoposturile de loc 1 au fost al lui Vettel/Webber.Chiar si McLaren a avut monoposturi mai rapide.
    Button crede că va avea rezultate mai bune după plecarea lui Hamilton
  • Probabil unicul aspect al acestei curse asupra caruia marea majoritate cade de acord e ca Grosjean nu are ce cauta in F1.Ok,e rapid,dar trebuie sa stii si cand sa fi rapid si cand sa fi lent.Merge ca prostul si se baga in Webber de parca ar juca un joc video.Pacat de Webber,merita un podium.Ma bucur pentru Massa ca a reusit sa iasa in fata si cel mai mult ma bucur pentru Kobayashi ca a reusit cea mai buna performanta din cariera chiar la el acasa;a meritat pe deplin podiumul asta.
    Vettel a câştigat la Suzuka, Alonso a abandonat!
  • Pai 16 din 61 nu e chiar asa mult.Dar in opinia mea DRS-ul ar trebui desfintat de tot,nu cred ca ar plange cineva dupa el;e doar o metoda artificiala si "ieftina" de a depasi adversarul.Noi vrem pilotaj adevarat nu sisteme care sa aminteasca de jocurile video.
    FIA scurtează zona DRS de la Suzuka
Pagina
12345...293031...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Chevrolet Aveo Sedan,VW Caddy,Dacia 1310
  • MASINA LA CARE VISEZ Cadillac CTS-V Coupe,Lotus Evora,Subaru BRZ,Citroen DS3 Racing,Citroen DS4 Racing,Aston Martin Virage,Alfa Brera
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău