• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

alex_cu_a_mic

  • Membru din 10.02.2021
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 1343 in total
  • Arata a GT adevarat. Si spre deosebire de GT-ul de la Mercedes, foarte frumos si el de altfel, are si un V8 sub capota aia lunga.
    Noua Toyota GR GT este aici: motor V8 hibrid de 650 CP
  • Nesimtitii astia de la McLaren ar face bine sa nu mai copie masini de la Xiaomi.
    McLaren lansează un model special 750S în colaborare cu artista Nat Bowen
  • Scuze, am facut o confuzie de "non-nativ". Am presupus ca Dodge e parte din GM dar e din shaorma cu de toate numita Stellantis. Dar am criticat Dodge pe buna dreptate faptul ca au electrificat Chargerul care trebuia pe moment lasat cum era si electrificare segmentele mai pamantene. Si am apreciat si apreciez in continuare GM pentru eforturile consistente de electrificare din ultimii ... aproape 30 de ani daca consideram si EV1 lansat iin 99 daca imi amintesc bine.
    Dodge Charger pe combustie revine: producție lansată la uzina Windsor
  • @ds Nu-mi zici absolut nimic nou. Inafara catorva tari precum Brazilia care fac etanol conjunctural (abundenta de trestie si altele), in cele mai multe tari impunerea etanolului e mai degraba rodul lobby-ului si mai putin a calculelor de mediu. Benzina sintetica cu absorbtie de co2 atmosferic e diferita de etanol si momentan e la 10 euro litrul. @all Si nu mi-a raspuns nimeni la dilema mea legata de ce rost mai are pasul asta intermediar in tranzitia catre full electric? Ce rost au toate investitiile gigantice ce ar trebui facute in conversia de la petrolieri la biocombustibili daca tot se vor interzice masinile pe combustie mai devreme sau mai tarziu? Cum se vor recupera toate investitiile astea? Am ajuns tocmai eu sa "apar" interdictia ICE. Doamne fereste.
    UE va permite condiționat vânzarea mașinilor noi cu motoare termice și după 2035
  • Mi se pare cam deplasat sa sari cu picioarele pe GM pentru c-ar fi impotriva progresului. Au fost primii care au lansat un range extender neexperimental in 2010. Voltul, desi compromis la interior, a fost o masina tehnic excelenta in cel 2 generatii si chiar si cele din prima generatie se mentin in stare foarte buna datorita managementului bateriei foarte "conservator". Apoi Boltul full electric lansat in 2017 avea baterie de 60kwh iar din 2020 a urcat la 66kwh. Din pacate s-au aruncat absolut inutil si daunator la a electrifica fix ultima masina care ar fi trebuit electrificata, Chargerul. Cat despre Chinezi, nu mai intreb ce faceau in 2010 sau ce electrice lansau in 2017. Si nici nu cer vre-un exemplu de vre-un pick-up chinezesc cu baterie de 200kwh cum are retrogradul si falimentarul GM.
    Dodge Charger pe combustie revine: producție lansată la uzina Windsor
Pagina
12345...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău