La o electrica, motorul are relevanta si importanta unei evacuari la o masina termica. Stii ca este acolo si gata, mergi mai departe.
Bateria e regele. Dicteaza totul de la puterea masinii pana la durabilitate, revanzare si chiar ratele de leasing.
Asta mi se pare cel mai frumos VW din cele actuale. Pacat ca nu are macar un range extender. Nu toti sunt pregatiti pentru full electric. Se pierd clienti. Multi clienti.
Credeam ca numai mie imi sunau putine 3000 de comenzi.
Nah, daca oamenii is fericiti cu 3000 de comenzi "ferme", cine-s eu sa le stric petrecerea.
Formatul si clasa in care e iX3 e capabila de 2-300k bucati pe an.
"nu merita incarcat pentru o economie de 10-15 lei la suta de km"
Astia-s oamenii. Le intra in casa lunar 5-6k euro dar se "cacaie" la 3 lei consum si se cearta cu colegii de servici pentru incarcat gratis. S-au cacait sa dea si 15k euro pe actuala masina si plang dupa fosta masina pe gaz. Atunci le-am zis sa-si ia tot una pe gaz ca doar electricul il bate la cost. Au zis ca vor sa salveze planeta dar acum li se pare incomod ca trebuie sa incarce masina in fiecare zi ca s-o salveze.
Si ca ei sunt multi. Vieti intregi traite in contradictii cat casa.
Ultimele comentarii
1276 in total