@Banditos
Corect fiecare masian cu treaba ei.
Dar in noua "paradigma de mobilitate" cum o ard unii semidocti, marimea bateriei e esentiala ca sa stii daca te bazezi pe masina sa-ti faci treaba cu ea.
Nu inteleg de ce o to dau unii pe dupa vizini cu bateriile. Spune frate cata baterie are in kwh duba x nu cati km pot face cu ea "goala". Sunt masini cu care deseori cari volume si greutati insemnate, nu te poti baza ca face "pana la 350km".
Cred ca GM au facut un pick-up mare cu baterie de 200kwh (al fel ca abominatia Hummer EV) pentru ca au recunoscut ca nu te descurci cu mai putin pe un "utilaj" de genul. Si chiar si cu 200kwh nu te arunci in orice scenariu de tractat pe distante considerabile fara planificare zdravana.
Asta-i realitatea, fizica nu iarta si nu face exceptii. La fel cum nu v-a ierta nici utilizatorii de noi dube electrice Renault.
"Volkswagen va lansa primul său model cu motor hibrid simplu" - Buna dimineata VW. Toyota se joaca de 25 de ani cu hibridele cu un succes incontestabil dar VW abia acum se gandeste serios sa faca unul.
Exact ce-am zis nu de mult (ce modest sunt) ca spre rusinea grupului VW, ii lipseste un hibrid simplu pentru ca mild e prea putin si plug-in e prea mult.
Cat despre restul afirmatiilor lu nenea sunt niste platitudini dese scorojesc peretii.
N-ar trebui adaugat si un Tiguan in lista de concurenti eventual cu fratii lui ceh si spaniol? Si koreenii oare n-au nimic in clasa asta de masina?
Defapt nu cred ca umpli degetele de la o mana cu brandurile de volum care nu au ceva in clasa asta.
Cat despre masina, numai de bine. Are o minima personalitate, non-offensive, motorizari (politic) corecte, preturi la fel de corecte (politic).
Ultimele comentarii
1091 in total