• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

alex_cu_a_mic

  • Membru din 10.02.2021
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 1330 in total
  • Abia astept. Lotus SUV cu 1.5 turbo. Un deliciu. Uneori am impresia ca lumea auto nu se potoleste cu electrificarea sectorului de performanta pana nu apare un faliment de rasunet sau un alt cutremur de amploare. Pentru actualele generatii de cumparatori, performanta electrica are atractivitate spre 0. Astia vor (vom) muri cu "petrolu'n suflet". O noua generatie care sa aiba electronu-n suflet abia se naste (la propriu). O generatie care -si va astupa nasul cand va trece pe langa o benzinarie.
    Lotus va lansa modele hibride noi în Europa, începând de anul viitor
  • Daca pana acum masinile aveau nevoie de un facelift minor la jumatatea ciclului de viata, la masinile electrice e nevoie de un facelift major tehnic si tehnologic la maxim 2 ani. E o capcana in care cam toti producatorii au intrat singuri. Mici exceptii sunt pe la japonezi dar n-o mai duc mult nici ei inafara jocului de-a tehnologia inutila.
    Prețuri noul Mercedes-Benz GLC electric în România: start de la 67.800 de euro
  • Excelent. 300k nu e o cifra rea deloc. Macar cateva modele de la Stelantis sa se vanda bine.
    Stellantis crește producția lui Citroën C3 pe fondul cererii mari
  • @17:13 Volvo incepe incet incet sa fie chinezeasca. Noul XC70 e un Lynk&co cu haine de Volvo. https://piataauto.md/Stiri/2025/11/Presa-suedeza-avertizeaza-ca-Volvo-intra-in-capcana-Saab-si-ar-putea-avea-aceeasi-soarta/
    Polestar: toate modelele vor avea Google Gemini din 2026
  • "istemul Push-to-Pass, care oferă mai multă putere pentru 10 secunde, precum și sistemul Launch Control, puterea motorului crește până la 1156 cai putere și 1500 Nm." Deliciul influencherilor cu glezne goale care vor face ca maimutele cand ii va baga in scaun lancicontrolu, ei neintelegand mai nimic din ce presupune tot demarajul ala. Puterea electricelor e cel mai nefolosit "feature" in viata reala. N-am vazut nici o electrica sa plece mai tare sau sa depaseasca teava cum sunt electricele capabile defapt. Cat despre masina, pretul de baza e surprinzator de mic, fara grila in fata arata ca o Tesla, iar momentul de lansare e un pic "nepotrivit". Ramane de vazut ce va face n vanzari, singurul si cel mai important aspect la un model nou. Asta este, "viata e nedrept".
    Noul Porsche Cayenne Electric, cel mai puternic Porsche de serie din istorie
Pagina
12345...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău