• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

andrei_11

  • Membru din 24.06.2012
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 91 in total
  • da Alonso este un pilot bun da si banii pe care ia adus la Ferrari a fost un factor care ia favorizat venirea la Scuderie si la citi bani a adus el pentru italieni nu a fost o problema sai plateasca si lui Kimi salariu.....deci nu este FANATISM sau Subiectivism cum zici tu dar este adevar pe care unii ar prefera sal ocoleasca decit sal priveasca direct
    Ferrari: "Filosofia noastră este să avem un pilot numărul 2"
  • ayrton4ever cam trebuie de gindit asupra afirmatiilor tale...poate ai dreptale in privinta ca Shumacher isi alegea coechiperii si ei aveau inclus in contrat o conditie in care erau de acord sa fie pilot nr 2 in echipa dar daca te uiti mai bine in urma ai vedea ca pe cind Massa era impreuna cu Shumacher nu sa intimplat numai o singura data sa fie impreuna pe podium,aduceau puncte impreuna pentru echipa nu era folosit doar ca pilot de teste,sigur ca Felipe avea obligatiuni fata de Michael dar nu in asa masura cum i se cere sa o aiba fata de Alonso
    Ferrari: "Filosofia noastră este să avem un pilot numărul 2"
  • se cam grabeste si asta nu va fi pe placul mai multor echipe care posibil lar dori la echipa lor...mai bine ar sta cuminte si si-ar creia o imagine de baiat cuminte si rabdator si poate va avea mai mult succes
    Perez: "A venit timpul să aflu dacă voi pilota pentru Ferrari"
  • dar ce tine de Felipe as dori din toata inima sa plece inapoi la Sauber daca ar fi posibil...cu toate ca am fost mereu fan Ferrari si Felipe a fost si este preferatul meu,cred ca ar fi mult mai bine pentru el sa se intoarca la Sauber pentru a i se permite sa conduca un monopost asa cum stie el si sa aduca rezultatele pe care le poate aduce dar nu sa fie pilot de teste in timpul curselor....dar dupa parerea mea nici Force India si nici WillIiams nu ar fi niste optiuni rele dar totusi Sauber l-au promovat si cred ca ar fi mai bine sa se intoarca aolo
    Ferrari: "Filosofia noastră este să avem un pilot numărul 2"
  • Alonso a fost preferatul echipei din prima zi in care a venit la Ferrari deoarece el a venit cu un buget enorm,bani de care Ferrari sau bucurat foarte mult,dar tinind cont de faptul a banca spaniola Santander vrea sa se retraga din 2013 din cauza crizei in care au intrat bancile spaniole credca Alonso va avea foarte mult de perdut,se va cere mult mai mult de la el si nu va mai fi Rasfatatul si Adoratul echipei
    Ferrari: "Filosofia noastră este să avem un pilot numărul 2"
Pagina
12345...121314...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău