• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

angusyoung

  • Membru din 03.03.2008
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 252 in total
  • Nu stiu sigur ce anume il determina pe Monty sa ceara introducerea celui de-al 3 monopost al unei echipe pe grila.Am doar simple banuieli.Poate ca nu vrea sa renunte la nici unul din pilotii sai [Kimi sau Massa] care vor trebui sa concureze alaturi de Alonso.Cei 3 ar forma o superechipa,dar asta numai daca se vor intelege intre ei.De aceea nu cred ca acesta este motivul.Altceva il face pe Monty sa ceara 3 masini pe pista.Oricare ar fi motivul nu cred ca se va materializa in viitorul apropiat,iar lucrul asta tine de mai multe aspecte:reducerea bugetelor,prea multe masini pe grila,etc,etc.In fine un gest frumos,dar lipsit de perspectiva.
    Montezemolo solicita modificarea regulamentului
  • ,,Iti trebuie o minte diabolic de desteapta si nebuna ca sa gandesti asa ceva, respectele mele."Vad ca esti de-a dreptul exaltat de fapta [penala in opinia mea] lui Briatore si a celorlalti.Mie personal nu mi se pare nimic genial in chestia asta,iar cum Briatore este italian,gestul lui nu este decat un gest mafiot.Daca tu crezi ceea ce ai scris in fraza de mai sus, atunci totul este clar in privinta ta.Ai probleme serioase mai baiatule.Dar ce-i poti cere unei verze rosii murata in doctrina ferrari si condimentata cu niscaiva mirodenii mafiote.
    Symonds a primit imunitate din partea FIA
  • Mai nea beriliu sau nea Alesi la Mclaren [ca sa citez numai 2 din ultimele mari gafe ale tale],daca vrei sa te iei cu mine la misto sa stii ca nu-ti prea merge.Nici tie nici altui mare aruncator de vorbe tari pe site-ul asta [burningflame].Poate va simtiti voi prea bazati in materie de F1 sau de altceva,dar daca sunteti prea infierbantati sa stiti ca va pot racori sau stinge destul de usor.Stiti voi prea bine cum.Asa ca cel mai bine ar fi sa adoptati politica strutului,iar daca nu va place asta adoptati-o pe cea a caprei.Nu va mai umflati in pene pe aici ca nu impresionati pe nimeni verzelor.
    Ferrari anticipeaza despartirea de Raikkonen
  • Acum las vegetatia sa se ocupe cu procesul fotosintezei si trec la subiectul acestei stiri.Dupa umila mea parere cred ca Raikkonen nu va mai avea un viitor stralucit la Ferrari.Capitolul Ferrari a fost pana in prezent unul normal.A avut si bune,dar si rele. Daca va ramane la anul alaturi de Massa o se se repete istoria ultimilor 2 ani.Daca va ramane alaturi de Alonso nu cred ca ar fi mare diferenta fata de Massa.Poate fi mai rau stiut fiind faptul ca Alonso are gura cam mare.Cel putin Massa tace si face.Asa ca cel mai bine ptr el daca vrea sa mai cucereasca macar un titlu mondial ar fi sa plece de la Ferrari.Pe preferat la Brawn cum spunea cineva mai sus.Nici la Mclaren nu ar face mare lucru,acolo intrand in concurenta cu Hamilton.Si nu spun asta ptr ca nu doresc,ca Raikkonen sa nu aibe un pilot la fel de bun alaturi [din contra,chiar imi doresc asta] dar dupa cum s-a observat de catre toata lumea in ultimii ani 2 piloti foarte buni nu pot convietui pasnic in cadrul aceleiasi echipe.
    Ferrari anticipeaza despartirea de Raikkonen
  • A se citi in a 2 jumatate a campionatului in loc de clasamentului.
    Ferrari anticipeaza despartirea de Raikkonen
Pagina
12345...151617...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău