• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

asm

  • Membru din 14.05.2009
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 189 in total
  • Și credeți-mă că sunt și persoane de calitate care candidează uneori, dar sunt mereu dați la o parte de mediocritatea mulțumită de acel las'că merge și așa.
    Trei ani în România versus trei ani în Turcia: ei au construit un pod de 3 kilometri cu 6 benzi peste Marea Marmara, noi am făcut un pasaj de 700 de metri la București
  • Clasa politică e o producție (ca sa nu zic secreție) a poporului, sunt reprezentanții mulțimii oamenilor de rând, sau mai bine zis a MEDIEI oamenilor de rând, ca să nu-i jignesc pe acei puțini care merită tot respectul. Dacă asta e media de calitate a populației, așa e și emanația acesteia. Deci au multă dreptate cei care spun că unde nu este calitate jos, la baza economiei, nu va fi nici la vârf!
    Trei ani în România versus trei ani în Turcia: ei au construit un pod de 3 kilometri cu 6 benzi peste Marea Marmara, noi am făcut un pasaj de 700 de metri la București
  • Generația a 2-a a fost prezentată în 2012, deci acum 4 ani, nu 3. În rest, mă bucur să văd că se mișcă ceva. Aș vrea să văd și alte culori pe Dacia, motoare mai diversificate, mai multe opțiuni de siguranță și câteva echipamente utile (ventilație pe locurile din spate, spații de depozitare).
    Logan și Sandero, pregătite de facelift: Dacia testează noile modele camuflate
  • Decisiv in primul rand prin faptul ca Musk a fost poate cel mai important personaj care a contribuit la trendul masinilor electrice, trend care in mod sigur va continua, iar in istorie, sigur Tesla va fi asociata cu electrificarea, chiar daca Tesla ca marca poate nu va supravietui. Tesla face din masinile electrice un trend strans legat de life style, chestie foarte la moda in ultima vreme, astfel neputand sa ramana neobservat. Adica, devine mai "trendy" sa conduci electric, daca ai bani, normal. Asta in ideea ca multi poate nu s-ar fi gandit ca de banii aia sa isi ia ceva electric. Pe de alta parte, face multa reclama tendintei ecologiste, chiar daca nu cred ca asta e scopul in sine al lui Musk.
    Bob Lutz despre Tesla Motors: "Modelul de business nu se poate susține. Toți constructorii pierd bani cu electricele"
  • Tot respectul pentru ce a făcut Lutz la viața lui, dar fără să vreau îmi amintesc de niște afirmații istorice. Savanți ai secolului 19 spuneau că un obiect mai greu decât aerul nu va zbura niciodată... Sau, în aceeași notă, pe la începuturile trenurilor: oamenii nu vor putea călători cu viteze mai mari de 40 km/h că se vor sufoca... Nu sunt un fan absolut al lui Musk, îl consider prea arogant, dar îmi place că are o contribuție decisivă la înmormântarea combustibililor fosili și la trecerea spre electrice, trecere care, vrem sau nu, va rămâne în istorie.
    Bob Lutz despre Tesla Motors: "Modelul de business nu se poate susține. Toți constructorii pierd bani cu electricele"
Pagina
12345...131415...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Toyota Prius
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Toyota Prius, Dacia Logan, Dacia Solenza, Peugeot 107, Peugeot 205, Daewoo Matiz, Mitsubishi Spacestar, Fiat Stilo, Fiat Seicento etc.
  • MASINA LA CARE VISEZ Nissan Leaf, Tesla
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău