• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

asm

  • Membru din 14.05.2009
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 189 in total
  • Ia vezi asta: https://www.automarket.ro/stiri/toyota-ramane-cel-mai-valoros-brand-auto-din-lume-mercedes-si-bmw-in-91937.html Uau,,, deci se pare ca Romania nu e cea mai reprezentanta piata a lumii... Hm, ciudat...
    Înmatriculări în România în luna mai: segmentul mașinilor noi a crescut cu 13%, piața second-hand a scăzut cu 4%
  • @eu As fi curios câte mașini ai condus cu motoare dintre cele despre care te plângi.
    Motorul Anului 2019: Ferrari câștigă titlul pentru al patrulea an consecutiv, iar Jaguar are cel mai bun motor pentru mașini electrice
  • Ar fi util exact acest test cu un SUV hibrid. Din fericire, deja exista câteva pe piață. Câteva chiar foarte capabile și fiabile.
    Provocare de autonomie: cu Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 4Motion pe ruta București - Cluj-Napoca și retur cu un singur plin de carburant
  • Nu asta e problema majoră (interzicerea dieselului în orașe). Asta e doar efectul problemei cu adevărat majore - poluarea mult mai păcătoasă provocată de diesel în comparație cu benzina. E drept că benzina produce mai mult CO2 pentru aceași output, dar CO2 nu este direct poluant și nici toxic. El este responsabil de efectul de seră.
    Honda CR-V hibrid vs. Honda CR-V benzină, episodul 2: hibrid sau benzină în afara orașului?
  • Observ aici că unii privesc hibridul ca pe o electrică cu autonomie foarte mică, pe care apoi trebuie să ai răbdare să se încarce de la motorul termic. Dar nu e chiar asa... Hibridul încarcă bateria prin recuperarea energiei cinetice de câte ori decelerezi. Deci, în oraș, nu prea ai ocazia să ajungi la baterie goală. Dacă nu-l forțezi manual să mergi doar pe mod electric (la hibridele care au această opțiune) sistemul hibrid are grijă să mențină o minimă încărcare a bateriei, dar și să nu o încarce prea mult, pentru a avea loc pentru a mai recupera energie suplimentară în caz de nevoie. Tracțiunea electrică este folosită exact în momentele de maximă ineficiență a tracțiunii clasice (pornirea de pe loc, cu ambreiaj) deoarece hibridele au convertizor de cuplu în loc de ambreiaj). Apoi, la frânare, o paote din această energie este recuperată și stocată în acumulator. Dacă totuși încărcarea bateriei scade mult, atunci sistemul hibrid o va âncărca de la generatorul acționat de motorul termic, în momentele de sarcină redusă (pt a nu afecta performanța).
    Comparativ de consum: Honda CR-V hibrid vs. Honda CR-V benzină în traficul din București
Pagina
123456...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Toyota Prius
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Toyota Prius, Dacia Logan, Dacia Solenza, Peugeot 107, Peugeot 205, Daewoo Matiz, Mitsubishi Spacestar, Fiat Stilo, Fiat Seicento etc.
  • MASINA LA CARE VISEZ Nissan Leaf, Tesla
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău