• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

asm

  • Membru din 14.05.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 190 in total
  • Observ aici că unii privesc hibridul ca pe o electrică cu autonomie foarte mică, pe care apoi trebuie să ai răbdare să se încarce de la motorul termic. Dar nu e chiar asa... Hibridul încarcă bateria prin recuperarea energiei cinetice de câte ori decelerezi. Deci, în oraș, nu prea ai ocazia să ajungi la baterie goală. Dacă nu-l forțezi manual să mergi doar pe mod electric (la hibridele care au această opțiune) sistemul hibrid are grijă să mențină o minimă încărcare a bateriei, dar și să nu o încarce prea mult, pentru a avea loc pentru a mai recupera energie suplimentară în caz de nevoie. Tracțiunea electrică este folosită exact în momentele de maximă ineficiență a tracțiunii clasice (pornirea de pe loc, cu ambreiaj) deoarece hibridele au convertizor de cuplu în loc de ambreiaj). Apoi, la frânare, o paote din această energie este recuperată și stocată în acumulator. Dacă totuși încărcarea bateriei scade mult, atunci sistemul hibrid o va âncărca de la generatorul acționat de motorul termic, în momentele de sarcină redusă (pt a nu afecta performanța).
    Comparativ de consum: Honda CR-V hibrid vs. Honda CR-V benzină în traficul din București
  • Lasă-i pe oameni să-și facă datoria, măcar când au primit misiune de la UE. Dacă ești cinstit și respecți legea, nu te deranjează și nu ai nimic de ascuns. Iar dacă te-au prins cu viteză sau alte abateri, fii bărbat și recunoaște că ai greșit, nu umbla cu „păi să vedeți...” sau „cât mă costă să rezolvăm?” Și, nu, nu sunt polițist, nici măcar bugetar. Vreau doar ca toată lumea să respecte legea. (ciudat, așa-i?)
    Operațiunea Speed Marathon în România: 13.000 de mașini controlate, 8.190 de amenzi și 481 de permise reținute
  • Frumoasă intenție. Păcat că nu funcționează. După 15 minute, încă nu a venit codul pe email.
    RAR a lansat aplicația Istoric Vehicul: poți afla numărul de kilometri, datele tehnice și valabilitatea ITP-ului pentru orice mașină
  • Toyota a scos primul hibrid (Prius) in 1997. Unii producători mai făceau injecții monopunct și mașini fără airbag sau ABS pe vremea aia. Din câte știu, a fost primul hibrid care s-a vândut. Furt de tehnologie? Ca fapt divers, în cursul proiectării generației a 2-a de Prius, Toyota a făcut 530 de patente de invenții. Reclama e chiar simpatică, mai ales că vine din USA, unde e permis să dai cu noroi în concurență prin reclame.
    Toyota ia peste picior mașinile electrice și clasicele care au făcut istorie într-un spot dedicat gamei hibride
  • Ar fi interesant și un top al mărcilor, nu doar al alianțelor. Aici cred că Toyota stă mai bine ca VW.
    Top 10 constructori auto la nivel global în 2018: Grupul Volkswagen, lider cu 10.83 milioane de unități. Toyota și Renault-Nissan completează podiumul
Pagina
1234567...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Toyota Prius
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Toyota Prius, Dacia Logan, Dacia Solenza, Peugeot 107, Peugeot 205, Daewoo Matiz, Mitsubishi Spacestar, Fiat Stilo, Fiat Seicento etc.
  • MASINA LA CARE VISEZ Nissan Leaf, Tesla
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău