• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

asm

  • Membru din 14.05.2009
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 189 in total
  • Nu cumva știrea aia se referea strict la o anumită piață? Probabil Franța.
    Înmatriculări în luna octombrie în Europa: România înregistrează cea mai mare scădere
  • Cât timp va fi produs, Prius mereu va fi o vitrină pentru Toyota. Să nu uităm ce a însemnat acesta acum 20 de ani. Acum însă, Toyota are deja destule modele hibride cu aspect „normal”, așa că își permit ca pe Prius să experimenteze și să dea mână liberă designerilor. Oricum, vânzările Prius scad de ceva ani încoace în favoarea celorlalte modele hibride Toyota, care acum acoperă mai toate segmentele.
    Primul teaser cu Toyota Prius facelift: lansarea hibridului este programată în 28 noiembrie
  • Felicitări AM pentru test și pentru prezentare! Și felicitări câștigătorului. Sincer, mi-e puțin ciudă pe el :) Am stat și eu și am tot făcut estimări de posibilă autonomie, dar am fost puțin prea pesimist. @AM: (deși știu că nu se vinde oficial la noi) pe când un test cu Tesla?
    #ElectricChallenge: Nissan Leaf a parcurs București-Sibiu cu un singur plin al bateriei
  • O taxă anuală are o anumită doză de logică. Dar totusi, cel mai logic ar fi să plătești o taxă numită DE MEDIU în funcție de cât combustibil arzi. Adică să fie inclusă în costul combustibilului (la motorină mai mare, iar la benzină mai mică, deoarece diferă și mizeria obținută din arderea celor două). Pe lângă asta, impozitul ar trebui modificat să reflecte nivelul de poluare al mașinii (EURO x). Astfel, pentru aceeași cantitate de benzină consumată, vei plăti în final mai mult dacă ai de exemplu EURO3 decât dacă ai EURO5. Dacă ții mașina doar de bibelou, vei plăti doar componenta de impozit fix. Astfel s-ar încuraja achiziția de mașini cât mai noi și cu consum cât mai mic. Win-win!
    Propuneri pentru noua taxă auto: va fi integrată în taxa plătită la ITP sau în impozitul anual pentru mașină
  • Eu estimez un total de 290km, cu multă grijă pe drum și noroc de vreme electro-prietenoasă. :) Deci, la Sibiu o sa mai ai energie să mai faci o plimbare prin oraș. Ca plusuri ai așa: - ProPilot assist care îți dă o mulțime de informații cu care poți să optimizezi condusul - de ce nu, experiența altor situații de mers la consum - probabil vremea fără ploaie și fără nevoia de AC - poți să umfli „puțin” mai tare cauciucurile Minusuri: - o temperatură de 15-20 de grade ar îmbunătăți puțin autonomia (nu știu dacă mai prinzi toamna asta așa ceva) - traficul e foarte imprevizibil (spre aglomerat) pe traseul respectiv, iar chiar dacă electricele fac frânare regenerativă, randamentul e subunitar și tot pierzi față de situația mersului normal, cu criuse control și 60-80 km/h - diferența de altitudine, deși nu e mare, e în dezavantajul testului
    #ElectricChallenge: Cu Nissan Leaf de la București la Sibiu cu o singură încărcare
Pagina
12345678...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Toyota Prius
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Toyota Prius, Dacia Logan, Dacia Solenza, Peugeot 107, Peugeot 205, Daewoo Matiz, Mitsubishi Spacestar, Fiat Stilo, Fiat Seicento etc.
  • MASINA LA CARE VISEZ Nissan Leaf, Tesla
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău