Feedback
Parteneri
Turul României cu 8 maşini electrice. Oferit de
Audi
e-tron Sportback
446KM
Autonomie max
86.5kWh
Baterie net
408CP
Putere max
Hyundai
Kona electric
449KM
Autonomie max
64kWh
Baterie net
204CP
Putere max
Kia
e-Niro
455KM
Autonomie max
64kWh
Baterie net
204CP
Putere max
Mini
Cooper SE
234KM
Autonomie max
28.9kWh
Baterie net
184CP
Putere max
SUV Peugeot
e-2008
320KM
Autonomie max
45kWh
Baterie net
136CP
Putere max
Porsche
Taycan
462KM
Autonomie max
93.4kWh
Baterie net
761CP
Putere max
Renault
Zoe
395KM
Autonomie max
52kWh
Baterie net
135CP
Putere max
Volkswagen
ID.3
549KM
Autonomie max
77kWh
Baterie net
204CP
Putere max
Volvo
XC60 Recharge T8 Polestar
SAFEST
SAFETY CAR

Toyota Prius facelift: hibridul primește tracțiune integrală și modificări estetice subtile

de Daniel Popescu
Miercuri, 28.11.2018
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Toyota Prius facelift include un sistem de tracțiune integrală Hybrid AWD-i prin intermediul unui motor electric care acționează pneurile de pe puntea spate la pornire și în condiții de aderență scăzută.

Toyota a prezentat la Salonul Auto de la Los Angeles o actualizare pentru Prius prin care introduce câteva noutăți atractive din punct de vedere tehnic pentru cel mai popular hibrid din lume.

În plus, constructorul japonez a operat și o serie de schimbări de design preluate de la versiunea plug-in hybrid.

Toyota Prius facelift: date esențiale:

Dezvoltat pe aceeași platformă Toyota New Global Architecture (TNGA), Prius facelift este disponibil în două noi culori de caroserie: Emotional Red și Aqua Breeze;

Forma blocurilor optice a fost simplificată, iar farurile LED oferă acum un câmp de iluminare mai mare; partea din spate are linii de design sub forma unui trapez inversat în jurul plăcuței de înmatriculare, în timp ce stopurile au fost ușor restilizate;

Jantele din aliaj de 17 inch au primit de asemenea un design nou;

La interior, schimbările sunt chiar mai subtile: unele elemente de pe panou cu instrumente au fost ușor repoziționate, tapițeria are un finisaj modificat, iar spațiul alocat pentru încărcarea wireless a telefoanelor este mai mare. Japonezii nu au oferit însă nicio imagine cu interiorul. 

Sistem de tracțiune integrală

Cea mai importantă noutate introdusă pe Toyota Prius facelift este sistemul de tracțiune integrală Hybrid AWD-i: Toyota a introdus un motor electric are acționează asupra pneurilor de pe puntea spate;

● Motorul electric intră automat în funcțiune la pornire și rămâne activ până la viteza de 10 km/h.

De asemenea, motorul electric este activat automat și atunci când senzorii detectează condiții de aderență scăzută: pe zăpadă, pe asfalt umed sau pe suprafețe de rulare alunecoase, la viteze cuprinse între 10-70 km/h;

● Motorul electric este alimentat cu energie prin intermediul unei baterii Ni-MH adaptată inclusiv pentru vreme rece.

Debutul european al lui Toyota Prius facelift va avea loc 18 ianuarie 2019 cu ocazia Salonului Auto de la Bruxelles.

Via Toyota

Comentarii (8)

  • Cat timp o sa-si mai bata joc de design-ul acestei masini? Arata ingrozitor
    7 2
  • nu e clar articolul....AWD e standard sau ca optiune?
    multumesc
    5 0
  • Designul e genial. Nu e pe gustul tuturor, evident.
    Începând de la generația 4, locul lui Prius în gama Toyota e de vitrină tehnologică pentru hibride. Cine dorește hibride cu design ceva mai clasic, are de unde alege: Yaris, Auris/Corolla (eventual break), CHR, RAV4... Vânzările de Prius scad încontinuu, dar vânzările totale de hibride Toyota cresc an de an.
    Prius a deschis un drum și a arătat că se poate ca o mașină încăpătoare, pe benzină să aibă consum de diesel mic. Acum, când gama este mult mai largă, își permit mai mult ca altădată să dea mână libera designerilor și să facă experimente pe Prius.
    7 0
  • TNGA este cea mai bună soluţie hibridă de pe piaţă... dar design-ul... Nu ştiu...
    2 0
  • Seamana cu un peste... Desigur ca unul urat
    3 3
  • andrei
    Putem afirma fara dubiu ca modificarile sunt inestetice, nu estetice.
    Este printre cele mai urate masini din lume, nu inteleg cum a primit aprobare sa iasa pe piata.
    3 3
  • mircea badea
    e mai frumos decat benveurile si merturile..
    3 0
  • Clique
    Prius 2 - Design exterior acceptabil, pentru cineva ce era/este interesat foarte tare de cum arăta o masina la exterior, interiorul încă îmi place

    Prius 3 - Exterior drăguț, interior puțin mai futurist

    Ultimul Prius, adică acesta ce este prezentat în știrea de mai sus, după părerea este este chiar elegant, îmi place că au renunțat la liniile alea dubioase de la faruri, acum arată chiar bine.
    Părerea mea.
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru