• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

asm

  • Membru din 14.05.2009
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 189 in total
  • Bonusul de la guvern e 45000 lei, CEL MULT jumatate din valoarea masinii. Dar si asa, cu ceva dotări, mi se pare o super ofertă să o poți lua pe la 7-8000 de euro.
    Renault confirmă: SUV-ul electric de oraș K-ZE va fi lansat și în Europa
  • 400 CP la o mașină de familie mi se pare o aberație. Nu înțeleg de ce nu se limitează la 100-150CP, accelerații mai omenești și așa s-ar putea obține și autonomie mai mare cu aceeași baterie, printr-o masă mai redusă și optimizări în zona vitezelor rezonabile. Ca efect secundar, m-aș aștepta atunci și la o siguranță mai bună.
    Volvo XC40 Recharge: primul model 100% electric Volvo anunță o autonomie de 400 de kilometri
  • Nu comentez raportul. Să zicem că e cam 1 la 3. Ar fi interesant de adăugat și costurile cu reviziile și reparațiile, care la mașini electrice sunt mult mai scăzute. E normal, că sistemul e mult mai simplu, deoarece lipsesc multe elemente (ambreiaj, distribuție, bujii, turbine, eșapament). Singura cheltuială majoră poate fi bateria, dar aia nu cedează așa ușor cum ar vrea unii. Ține lejer sute de mii de km, iar unii nu umblă atât cu mașina o viață întreagă. Dar pe lângă avantajele strict legate de costuri ar mai fi ceva... Accesibilitatea - cine deține un minim de suprafață de teren (sau acoperiș) pe care să instaleze panouri solare sau ceva mici turbine eoliene poate să-și încarce acasă, gratis, mașina electrică. Ca și comparație, eu nu am auzit de nimeni să exploateze petrol și să-l rafineze în spatele casei. Și în cele din urmă, dar nu în ultimul rând - poți folosi o mașină electrică cu energie 100% ecologică (în cel mai bun caz), dar când arzi combustibil, știi sigur o treabă - nu e ecologic!
    Studiu: Mașinile electrice generează costuri de trei ori mai mici pentru "combustibil" decât cele cu motoare diesel și pe benzină
  • Prima de la stat e 45000 lei, maxim 50% din valoarea mașinii. Oricum, chiar să fie electrică din asta cu niște dotări vreo 16000E (ceea ce pare realizabil în 2-3 ani), din care să plătești 8000E... eu unul nu aș sta pe gânduri.
    Renault vrea să dezvolte un model electric pentru Europa cu preț mai mic de 10.000 de euro: lansarea ar putea avea loc în următorii 5 ani
  • @Radu. Eu m-am referit strict la comentariul tau cu lipsa asiaticelor din topurile din Ro. Cât despre Dacia... am tot respectul. Am avut, am folosit Dacia, mi-a plăcut din multe puncte de vedere. Și place unei lumi întregi, chiar daca unor români adevărați le cam pute asta.
    Înmatriculări în România în luna mai: segmentul mașinilor noi a crescut cu 13%, piața second-hand a scăzut cu 4%
Pagina
12345...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Toyota Prius
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Toyota Prius, Dacia Logan, Dacia Solenza, Peugeot 107, Peugeot 205, Daewoo Matiz, Mitsubishi Spacestar, Fiat Stilo, Fiat Seicento etc.
  • MASINA LA CARE VISEZ Nissan Leaf, Tesla
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău