• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

bernd

  • Membru din 25.01.2010
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 391 in total
  • Asa e...numai FIA nu a remarcat... e grav asta...chiar imi lipseste singurul fan obiectiv de aici-Diesel08...
    Vettel rămâne precaut înaintea cursei de duminică
  • Circuitul e clar nordshcleife, cronometrul e la vedere, dar pachetul tehnic poate fi altceva, inclusiv pneurile. Pt mari cunoscatori ca tine te informez ca spre disperarea ta chiar am condus vreo 20-30km un GT-R(versiunea veche de 485CP).Masina e intr-adevar deasupra oricarei critici mi ales raportata la pret, dar eu aici exprimam dubiile multor reviste si jurnalisti auto avizati ce nu au reusit sa se apropie nici macar la 10sec de timpii realizati de Nissan pe Nurburging
    Nissan GT-R a scos 7.24 minute pe Nurburgring
  • Fanii McLaren sunt cam frustrati banuiesc? Echipa lor e cea mai corecta si niciodata nu a incalcat regulamentul...Aripa fata RBR a trecut toate testele FIA, dar poate ca cei de la FIA au nevoie de o minte luminata care comenteaza aici pe site ca sa gaseasca neregularitati la masina campioana mondiala :)))
    Vettel rămâne precaut înaintea cursei de duminică
  • Vechiul GT-R a scos 7'26 intr-un test privat organizat de echipa de teste Nissan, in teste de grup realizate de reviste independente nu a coborat sub 7'39, deci o diferenta foarte mare, de aici si dubiile multora in legatura cu acuratetetea timpilor sau a pachetului tehnic utilizat. Pana nu se va organiza un test realizat de o revista independenta, nu ne putem pronunta. Enzo si Zonda au obtinut timpii respectivi intr-un test de grup realizat de revista britanica Evo, pilot fiind Marc Basseng
    Nissan GT-R a scos 7.24 minute pe Nurburgring
  • Daca e vorba de degradarea pneurilor, atunci favoritul tau Hamilton e primul care iese din ecuatie, niciun pilot dintre cei de top nu chinuie anvelopele mai tare decat el. In conditii normale, se prevede o dubla RBR, mai ales ca masina austriaca e mai "gentle" cu pneurile decat Mclaren si mai ales Ferrari. Button are o sansa mare la podium, Schumi e posibil sa urce in primii 6...oricum, surprinzatori de slabi cei de la Ferrari(dar sa nu uitam ca in 2008 au fost cam la acelasi nivel in Australia, pentru ca apoi sa domine urmatoarele curse).Predictia mea e:Vettel, Webber, Button, Hamilton, Alonso, Schumacher...
    Vettel va pleca din pole position în Australia!
Pagina
12345...262728...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mazda RX-8 japanese spec.+ 250CP,AEM cold air intake, Catless midpipe,Fujitsubo exhaust, 9500rpm...
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Hyundai Accent 1.6, Mercedes E 270 CDI, BMW 530i, BMW 320d, Porsche Cayman, BMW M3
  • MASINA LA CARE VISEZ Ferrari F458 Italia
  • TOP MASINI 1. Ferrari F40
    2. McLaren F1
    3. Ferrari 250GTO
    4. Ferrari 458 italia
    5. Ferrari Enzo
    6. Merceds 300 SL Gullwing
    7. Pagani Zonda F
    8. Nissan GT-R
    9. Porsche 911
    10. Alfa Romeo 8C 2300 Monza
    11. Lamborghini Miura
    12. Ford GT40
    13. Dodge Viper
    14. Chevrolet Corvette ZR1
    15. Honda NSX
    16. Mazda RX-7
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău