Nissan GT-R a scos 7.24 minute pe Nurburgring

De Cornel Șocariciu
Publicat Sambata, 26.03.2011
Noul Nissan GT-R a reuşit o performanţă încântătoare pe circuitul de la Nurburging. Acesta a parcurs un tur de pistă în 7.24 minute, reuşind să se claseze desupra lui Pagani Zonda F sau Ferrari Enzo.

Circuitul de la Nurburgring măsoară 20.8 kilometri şi reprezintă o piatră de încercare pentru toţi piloţii profesionişti, dar şi pentru cele mai puternice maşini care se bat pentru primul loc într-un clasament al celor mai rapide tururi de pistă. Săptămâna aceasta a fost rândul japonezilor de la Nissan să vadă de ce este capabil noul Nissan GT-R.

Spre surprinderea unora, dar mai ales spre mulţumirea constructorului nipon, noul GT-R a reuşit să parcurgă "Iadul Verde" în doar 7 minute şi 24 de secunde, fiind mai rapid cu 2.48 de secunde faţă de vechea generaţie. Mai mult decât atât, modelul japonez a reuşit să detroneze timpii scoşi de Ferrari Enzo, Pagani Zonda F sau Corvette ZR1.

Noul Nissan GT-R ascunde sub capotă un propulsor V6 de 3.8 litri care produce 530 de cai putere şi dezvoltă un cuplu motor de 612 Nm. Rezultatul obţinut pe Nurburgring a fost posibil şi datorită unor modificări exterioare care au dus la îmbunătăţirea aerodinamicii maşinii.

Via | EgmCartech

Comentarii (13)

  • Inegalabil
    Poate nu e cea mai frumoasa masina sport, dar de aceste performante nu prea se apropie multe masini... Cat despre pret... jumatate din pretul celor mai ieftini concurenti (Galardo, 911 etc).

    GT-R sfideaza legile fizicii si economiei in lumea auto!
    36 15
  • Dubii...
    Vechiul GT-R a scos 7'26 intr-un test privat organizat de echipa de teste Nissan, in teste de grup realizate de reviste independente nu a coborat sub 7'39, deci o diferenta foarte mare, de aici si dubiile multora in legatura cu acuratetetea timpilor sau a pachetului tehnic utilizat. Pana nu se va organiza un test realizat de o revista independenta, nu ne putem pronunta. Enzo si Zonda au obtinut timpii respectivi intr-un test de grup realizat de revista britanica Evo, pilot fiind Marc Basseng
    24 63
  • Semtex
    @bernd
    Trebuiau sa apara si din astia ca tine... Ai bunul simt si urmareste in intregime filmul postat de Automarket. Circuitul e clar Nurburgring Nordschleife. Cronometrul e la vedere. Sa acuzi o marca de dimensiunea Nissan-ului ca se ocupa de trucaje, inseamna s-o dam in infantilitati dezgustatoare... incearca sa te maturizezi.
    61 20
  • ...
    Circuitul e clar nordshcleife, cronometrul e la vedere, dar pachetul tehnic poate fi altceva, inclusiv pneurile. Pt mari cunoscatori ca tine te informez ca spre disperarea ta chiar am condus vreo 20-30km un GT-R(versiunea veche de 485CP).Masina e intr-adevar deasupra oricarei critici mi ales raportata la pret, dar eu aici exprimam dubiile multor reviste si jurnalisti auto avizati ce nu au reusit sa se apropie nici macar la 10sec de timpii realizati de Nissan pe Nurburging
    28 50
  • Semtex
    @bernd
    Masina e stock . Nissan nu face invarteli si mismasuri din astea.
    Si nu vad de ce m-ar interesa tentativele unor jurnalisti auto de a se apropia de timpul unui pilot japonez profesionist.
    46 15
  • stefan
    @bernd
    motoarele de pe nissan gt-r sunt facute manual...unele au putere mai mica...alte putere mai mare...de exemplu...din generatia vechecare zici tu...variau puterile de la 470 pana pe la 510 chiar...poate si un pic mai mult...oricum...pt mine e sigur ca au avut semi-slick...poate...chiar slick...
    3 30
  • @all
    Mai ramane sa mai zica unu' ca a dat nissan mita la cronometru, ca sa arate mai putin...
    21 15
  • dupa cum arata vegetatia din jurul circuitului, acest filmulet a fost realizat cel mai tarziu pe la inceputul lui noiembrie al trecut...
    1 17
  • @semtex - te cunoastem, stim cu totii ca esti "renault-nissan" - DAR nu trebuie sa apari pe automarket ( si probabil pe alte astfel de publicatii online ) si sa ataci direct si fara exceptie pe absolut toti cei care spun "de rau" de grupul tau preferat. Ne place de tine ca habar n'ai ce vorbesc ceilalti si totusi bagi injurii la greu si ridici in slavi grupul Renault-Nissan... ok, te intelegem, dar un test independent va fi mereu mai bun ca un test al Nissan.

    @GT-R - poti sa spui 100% ca acel GT-R era 100% conform declaratiei de presa ? ... din moment ce nu prea verifica nimeni..


    .. auzi la ala.. cica "sa acuzi o marca" ... prietene tu ai auzit de MARKETING ??? scopul lor este sa ascunda adevarul si sa prezinte totul ca fiind "cel mai cel dintre cele mai cele" ... slab ma, inteleg ca vrei sa arate bine grupul, dar sa vii cu ineptii d'astea la adresa unui comentariu care analiza la rece situatia... slab rau, slab ( asta ca sa nu ma apuc sa caracterizez personajul din spatele tastaturii cu cuvinte ami colorate )
    si sa nu uiti ca mi-ai dat un /ignore acum ceva vreme, sper sa te tii de cuvant pentru ca imi displace sa vad ineptii scrise la adresa mea.
    15 47
  • pilot japonez campion al [insert name of world wide auto competition] = ?

    ca tot adusesi aminte de "profesionalismul" pilotilor japonezi...
    12 45
  • @ GT-R si Semtex
    Asemeni lui Bugatti Veyron si Porsche 959 si Nissan GT-R este "subventionat" de catre Nissan, pretul real fiind mult mai mare
    Nissan GT-R este fara dubii vectorul de imagine al marcii Nissan desi vanzarile sale anuale reprezinta doar 0.1 % din vanzarile Nissan ( aprox. 4,000 masini vandute in 2010 ) . Nikkei, cel mai prestigios cotidian de business din Japonia a dezvaluit ca acest model Nissan este "subventionat" de catre Nissan, pretul masinii in realitate fiind mult mai mare, lucru absolut firesc tinand cont ca este construit in totalitate manual de catre inginerii Nissan Motorsport , ale caror salarii sunt destul de mari in comparatie cu muncitorii ce asambleaza un model Nissan obisnuit . Tinand cont de reclama imensa de care s-a bucurat si se bucura in continuare Nissan, aceasta decizie a conducerii Nissan este perfect justificata, tinand cont de vanzarile in crestere ale marcii Nissan ( in 2009, Nissan era al treilea producator japonez cu 2.8 milioane masini vandute iar Honda era pe locul 2 cu 3.5 milioane masini pentru ca in 2010, Nissan sa treaca pe locul 2 cu 4.0 milioane masini vandute fata de Honda ce a coborat pe locul 3 cu 3.6 milioane masini vandute in 2010 ) .
    13 31
  • Rezultatul poate ca nu ar trebui sa va mire asa de mult, GT-R oricum era printre cele mai performante masini din clasa. Sunt constructori care demonstreaza ca o masina foarte performanta nu trebuie sa coste cateva sute de mii de euro. Iar Nissan este unul din acei constructori.

    @GT-R, referitor la primul comentariu eu as zice ca Porsche 911 sfideaza legile fizicii.
    6 15
  • sa nu fim rautaciosi
    este o masina extraordinara
    21 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru