• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

bernd

  • Membru din 25.01.2010
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 391 in total
  • Analistii F1 de la BBC au fost asa de impresionati de ritmul Mercedes din ultimele 2 zile de teste incat sunt de parere ca ar fi la egalitate cu Ferrari, sau cel mult pe locul 3, dar la mica distanta de italieni: "The teams were unanimous in one thing - Red Bull will once again be the ones to watch in 2011...Just like last season, Ferrari are not far behind Red Bull. Nevertheless, after four pre-season tests, it is widely agreed Red Bull have an advantage in both qualifying and race pace. In terms of pure pace, the champions have yet to push the RB7 in full qualifying trim - with some insiders saying they believe the car has never been on track with less than 80kg of fuel on board when 10kg is usually enough for qualifying... Red Bull have also raised eyebrows with their consistency and speed over longer spells on track. Analysis of Webber's long runs at the final test suggested that after 10 or more laps he was 0.7 seconds per lap faster than others, showing the car has pace and is kinder on the tyres. That could be crucial in a season when tyre wear and management is expected to be key factors. Over at Ferrari, championship runner-up Fernando Alonso and his team-mate Felipe Massa have both shown pace in shorter bursts and strength in race simulations, but analysts point to tyre life as a potential weakness for the Italian marque. After teething problems in the first three tests, Mercedes bared their teeth in Barcelona as Michael Schumacher was unassailable at the top of day four's timesheets in the heavily upgraded Mercedes. Insiders within the team are confident they are now the third fastest team on track - if not the second. Behind Red Bull, Ferrari - and now perhaps Mercedes - the pack tightens around the midfield of Renault, Williams, McLaren, Toro Rosso and Sauber."
    Schumacher, cel mai rapid în a patra zi de teste de la Barcelona
  • Doar ca o opinie personala:dupa ce am vazut ce s-a intamplat in teste si am citit cateva analize facute de oameni competenti, raportul de forte in momentul actual ar fi:1.RBR, avand ca si anul trecut un avantaj in special in regim de calificare;2. Ferrari-mai apropiati de RBR fata de 2010, in regim de cursa avand un ritm aproape similar;3.Mercedes-noul pachet a avut impactul scontat, diminuand diferenta de 1 sec/tur fata de RBR de care vorbeau comentatorii englezi, Mercedes avand si cea mai rapida masina pe liniile drepte;4-7.Renault, Williams, Toro Rosso si Sauber. Mclaren-greu de format o opinie obiectiva, s-ar putea ca masina sa fie mai rapida decat pare.Mai sunt 2 saptamani pana la Melbourne, asa ca "wait and see!"
    Schumacher, cel mai rapid în a patra zi de teste de la Barcelona
  • Un sistem de franare mult mai performant cu discuri ventilate? pai Porsche ce folosea, tamburi? Ma indoiesc ca elvetienii au pus un kit de franare mult mai performant.Exprimarea corecta ar fi:usor imbunatatit. P.S.Acceleratia 0-100km/h nu e semnificativa in aceasta clasa, mai degraba 0-402m si 0-1000m
    800 de cai elveţieni pentru Porsche 911 GT2 RS
  • Am deja un an si jumatate facut cu RX8-ul meu si va pot da detalii.Mentionez ca softul eschimbat, masina ajungand la 250CP, iar evacuarea e Fujitsubo.Costurile de intretinere sunt mari daca o iei la 8-9mii euro.Eu am schimbat discurile frana fata, toate placutele, sonda lambda, bujiile la reprezentanta, costul fiind 6500ron.Consumul de ulei e undeva la 1l la 2500km, mers destul de turat.In privinta uleiului, folositi numai Dexelia recomandat de Mazda(60lei/l), daca puneti vreun full sintetic gen Mobil sau Castrol, in 3-4000km motorul e dus, deoarece rotativul isi face racirea si prin ulei, iar uleiul sintetic normal nu va arde complet, lasand o pelicula pe rotoare ce va duce la scaderea compresiei in timp.In privinta intretinerii, eu fac schimbul de ulei la 6 luni sau 5mii km, recent am schimbat si uleiul din cutie si diferential, benzina e indicat sa folositi numai cu cifra octanica peste 98.Inainte de a porni la drum lasati motorul la relanti sa ajunga la temp optima de functionare, apoi macar 7-8min nu schimbati vitezele la mai mult de 4000rpm.Dupa aceea mergeti la minim 4000rpm pt a-si face ungerea adecvat.Cel putin o data pe zi-redline(9000rpm) pt a inlatura depunerile de carbon si pentru a utiliza si ultima pereche de injectoare ce intra in functiune la 7500rpm.Anvelopele stoc Bridgestone sunt cam slabute, eu le-am inlocuit cu Pirelli PZero de care sunt f multumit.In privinta tinutei de drum si a franelor, RX8 da clasa multor masini de renume, gen Audi TT, BMW Seria 3 Coupe etc, iar la liniute bate toate masinile pana in 220cai(fie turbo sau aspirate). P.S. Un schimb normal de ulei la reprezentanta costa cam 500ron(360lei -6l ulei, dintre care 2 l de rezerva, 50lei filtrul de ulei si 80-100lei manopera). Cu modificari gen:admisie AEM, fulii usurate, evacuare fara catalizator, modul de aprindere HKS sau BHR, volanta usurata poate fi dusa pana la vreo 275CP la volanta sau 225-230CP la roata.Turbo n-a pus nimeni in RO pana acum pe RX8
    Mazda RX8
  • Sam Michael crede ca RBR si Ferrari sunt in fata celorlalte echipe cu cel putin 0.4sec/tur, urmeaza un pluton format din Renault, williams, Toro Rosso si Sauber, apoi Mercedes si Mclaren.Exista google translate, desi nu e stralucit :))
    Vettel critică piloţii care concurează în F1 datorită sponsorilor
Pagina
12345...282930...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mazda RX-8 japanese spec.+ 250CP,AEM cold air intake, Catless midpipe,Fujitsubo exhaust, 9500rpm...
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Hyundai Accent 1.6, Mercedes E 270 CDI, BMW 530i, BMW 320d, Porsche Cayman, BMW M3
  • MASINA LA CARE VISEZ Ferrari F458 Italia
  • TOP MASINI 1. Ferrari F40
    2. McLaren F1
    3. Ferrari 250GTO
    4. Ferrari 458 italia
    5. Ferrari Enzo
    6. Merceds 300 SL Gullwing
    7. Pagani Zonda F
    8. Nissan GT-R
    9. Porsche 911
    10. Alfa Romeo 8C 2300 Monza
    11. Lamborghini Miura
    12. Ford GT40
    13. Dodge Viper
    14. Chevrolet Corvette ZR1
    15. Honda NSX
    16. Mazda RX-7
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău