• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

bernd

  • Membru din 25.01.2010
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 391 in total
  • Manevrabilitatea ar trebui sa fie superba(cum este si la actualul RX8), Mazda fiind renumita pentru caliatatea sasiurilor.La 1250Kg si 300CP ar trebui sa joace in aceeasi liga cu Porsche Cayman, Nissan 370Z(rivalul traditional)si Audi TT RS.Combinatia intre greutatea scazuta, motorul compact si asezat foarte jos in spatele puntii fata si tractiunea spate ar trebui sa dea nastere unei noi vedete a clasei sport sub 50.000euro., mai ales daca se va rezolva si problema consumului exagerat de mare cu care se confrunta RX8(undeva la 15-16l/100km media)Din pacate la noi motorul va fi incadrat la 3.2l-deci vreo 4800ron impozit...
    Viitorul Mazda RX-7 ar putea să se numească RX-9
  • Cateva remarci:atat Senna cat si Schumi au luat titlul fara a avea cea mai rapida masina(Senna in 1991, Schumi in 94-95, si 2000, poate chiar 2003). La bordul unor masini inferioare, uneori chiar modeste, cei doi au obtinut victorii uluitoare(Estoril 1985, Monaco1992, Donnington 1993 pt Senna, Spa 1995, Nurburgring1995, Barcelona 1996, Monaco 1997, Hungaroring 1998 s.a.m.d. pt Schumacher), ceea ce nu se poate spune despre Alonso.Poate in viitor se va apropia de statutul celor doi, dar in momentul actual comparatia e nepotrivita...
    Berger îl compară pe Alonso cu Senna şi Schumacher
  • Pe langa faptul ca are un pret cat un M3, masina are niste anvelope cu un talon atat de jos ca o sa faci praf jantele daca mergi prin oras.In rest, cea mai buna din clasa ei in privinta tinutei de drum si a performantelor motorului, o masina sport adevarata, dar nu un supercar cum ar vrea unii sa creada...
    Playstation
  • Design absolut banal...
    Volkswagen a prezentat versiunea europeană a lui Jetta
  • Cred ca Heidfeld trebuia sa piloteze in 1984 la Monaco sau in 1996 la Barcelona, ca sa nu mai zic de Nurburgring 1968 sau Spa 1966...
    Heidfeld: "În Coreea de Sud au fost cele mai dificile condiţii de pilotaj"
Pagina
12345...434445...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mazda RX-8 japanese spec.+ 250CP,AEM cold air intake, Catless midpipe,Fujitsubo exhaust, 9500rpm...
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Hyundai Accent 1.6, Mercedes E 270 CDI, BMW 530i, BMW 320d, Porsche Cayman, BMW M3
  • MASINA LA CARE VISEZ Ferrari F458 Italia
  • TOP MASINI 1. Ferrari F40
    2. McLaren F1
    3. Ferrari 250GTO
    4. Ferrari 458 italia
    5. Ferrari Enzo
    6. Merceds 300 SL Gullwing
    7. Pagani Zonda F
    8. Nissan GT-R
    9. Porsche 911
    10. Alfa Romeo 8C 2300 Monza
    11. Lamborghini Miura
    12. Ford GT40
    13. Dodge Viper
    14. Chevrolet Corvette ZR1
    15. Honda NSX
    16. Mazda RX-7
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău