de Sebastian Toma, Foto: Ciprian Mihai
Joi, 28.10.2010
-
-
Trimite pe:
Să spunem că eşti pasionat de marca BMW. Foarte pasionat. Îţi place în special Seria 3. Îţi permiti chiar şi un Seria 5, un Z4 sau un Seria 7, dar preferi Seria 3. Vrei ceva special, ceva diferit, dar nu un M3? BMW, maestrul nişelor născute din piatră seacă şi nu numai, are soluţia pentru tine! Aceasta este reprezentată de o gamă de accesorii intitulată BMW Performance, iar Automarket a testat un model echipat cu o bună parte din elementele disponibile în linia respectivă de accesorii. De la ce s-a plecat? Un "banal" BMW 335i de 306 CP.
-
Pret de pornire
27.776 €
-
Pret model testat
84.159 €
-
Taxa auto
939 €
-
CUI SE ADRESEAZĂ?
-
FĂCUTĂ PENTRU
-
IZOLARE FONICA
-
COOLNESS EFFECT
Motor / Transmisie
Deşi la prima vedere te-ai aştepta să întâlneşti cel mai puternic propulsor din segment, aşa cum ne-au obişnuit cei de la BMW, nu este cazul aici. Avem însă cel mai eficient propulsor din segment.
Exemplarul testat este echipat cu motorul N55B30, care se regăsește pe mai toate modelele de generaţie nouă BMW cu 35i în nume.
Puterea maximă este de 306 CP şi vine la 5.800 rpm, în timp ce cuplul motor maxim este oferit încă de la 1.200 rpm şi are valoarea de 400 Nm.
Toate aceste lucruri sunt posibile datorită turbinei twin-scroll care echipează propulsorul de 2.979 cmc ce intră în echiparea lui 335i, dar să nu uităm sistemul de injecţie directă, sistemul Valvetronic(echivalentul modern al eternului VANOS), toate presărate cu EfficientDynamics.
Exemplarul testat nu beneficia de pachetul Performance pentru motor, care îi oferea 20 CP şi 50 Nm în plus.
În schimb, modelul este oferit cu o transmisie cu dublu ambreiaj cu şapte trepte care poate să schimbe vitezele mai repede decât poate un om să clipească. Răspunsul la kickdown este extrem de agresiv şi ar trimite maşina pe arătură în mâinile unui şofer neexperimentat care îndrăzneşte să circule fără sistemul DTC activat.
Imaginaţi-vă că rulaţi cu 70-80 km/h în mediul extra-urban, în treapta a şaptea, la o turaţie puţin mai mare de 1.500 rpm. Apăsaţi pedala la fund, apare o pauză abia sesizabilă(care s-ar consuma într-un automobil cu transmisie manuală prin multe mişcări de mâini şi picioare, dar derulate pe "repede înainte") şi cutia trece în cea de-a doua treaptă, maşina dansează uşor de spate şi turometrul ajunge pe la 5.500 rpm, după care urcă extrem de rapid aproape de 7.000 rpm.
Acceleraţia este incredibilă, iar acesta este doar modul Direkt al cutiei de viteze. Până la Sport mai e un pas.
Nu mai e nevoie să vă povestim despre sunetul motorului, nu-i așa?
Consum
BMW 335i Coupe are un consum mixt de 8.4 litri la sută. Consumul urban este de 12 litri la sută, în timp ce consumul extra-urban este de 6.3 litri. Emisiile de CO2 sunt de 196 de grame pe kilometru, iar propulsorul de 306 CP respectă normele Euro 5. Mai mult, modelul este echipat şi cu un sistem de recuperare a energiei cinetice pierdute la frânare.
Probabil vă aşteptaţi ca valorile de mai sus să fie cele mai ridicate între modelele direct comparabile ale segmentului, nu-i așa? Ei bine, vă înşelaţi. După cum vă spuneam mai sus, BMW are cel mai eficient model din segment, iar prin eficienţă ne-am referit şi la cel mai redus consum de carburant din linia coupe-urilor de performanţă ale clasei medii.
Cel mai însetat model din segment este Infiniti G37 S Coupe, echipat cu un motor V6 aspirat de 3.7 litri şi o cutie de viteze automată cu şase rapoarte. Rivalii de la Mercedes-Benz sunt aproape de BMW în ceea ce priveşte consumul de carburant, SL 350 CGI având un consum mixt de 8.8 litri la sută, respectiv un consum urban de 13.8 litri la sută şi un consum de 7.2 litri la sută în regim extraurban.
Până aici sună bine, merită punctajul maxim, nu?
Din păcate, nu-i chiar aşa. Vorbim totuşi de un model de clasă medie echipat cu un motor pe benzină de trei litri, care are o masă de 1.600 kilograme şi un rezervor de 63 de litri. Consumul urban anunţat de constructor poate fi atins doar în situaţii rare, cel puţin în Bucureşti, iar atunci s-ar putea să fiţi tentaţi să apăsaţi acceleraţia, nu să conduceţi cât mai economic. La nivel teoretic, obţinerea unui consum scăzut de carburant similar cu valorile anunţate de constructor este un lucru posibil, dar nu ne aşteptăm ca vreun client să facă aşa ceva. Niciodată.
În cadrul testului nostru, consumul în regim urban a variat între 14 şi 18 litri la sută, acesta urcând la 22 litri la sută în traficul aglomerat. Mediul extra-urban a adus un consum situat între 7.5 şi 11.9 litri la sută, în funcţie de cât de mult s-a apropiat acul turometrului de linia roşie.
Interior
Sportiv. Aceasta ar fi caraterizarea interiorului exemplarului testat într-un singur cuvânt. Nu există niciun element la interiorul acestui model care să nu spună "Sport".
De la scaunele scoică foarte bine profilate, la volanul îmbrăcat în Alcantara şi marcat în partea centrală superioară în stilul modelelor de competiţie, toate elementele de la interior emană sportivitate. Partea bună este că poţi avea toate astea pe orice Seria 3 prin prisma accesoriilor din pachetul Performance. Poţi configura un model echipat cu scaune de tip scoică, cu ornamente din fibră de carbon sau chiar cu volanul sport - din păcate ușor cam supradimensionat - care intra în echiparea exemplarului testat.
Sau vă puteţi mulţumi cu standardul și să montaţi doar pachetul de modificări pentru motor şi suspensia specială şi să porniţi la drum.
Nota de la interior este justificată în principal de accesorile care echipează acest model, extrem de multe, care compensează micile hibe ale lui Seria 3 Coupe (cum ar fi materialul mai puțin fericit din portbagaj).
Preţ de achiziţie
Aveţi 90.000 de euro la îndemână? Dacă nu, atunci nu vă permiteţi exemplarul din imaginile alăturate. Dacă aveţi puţin peste 75.000 de euro, vă puteţi cumpăra un BMW M3, spun cei mai chibzuiţi dintre noi. Dar chibzuiţii nu prea îşi cumpără modele BMW de peste 50.000 de euro, nu-i așa? Această versiune nu este pentru chibzuiţi. Este pentru pasionaţi. Pasionaţii care au deja o colecţie de modele BMW. Nu pasionaţii de poze cu BMW-uri, nu pasionaţii de machete şi nici pasionaţii de BMW care deţin un exemplar vechi de 20 de ani, ruginit şi echipat cu un motor mic şi fumegător.
Versiunea de bază a lui BMW 335i porneşte de la 48.918 euro cu TVA inclus. Exemplarul din imagini a costat 84.159 de euro cu TVA inclus.
Aşdadar, avem un model de aproape 50.000 de euro cu TVA inclus, echipat cu atât de multe echipamente opţionale din gama Performance, încât preţul de achiziţie a crescut cu peste 35.000 de euro.
Din fericire pentru cei care se vor hotârî asupra unor elemente punctuale din linia Performance, toate componentele din această gamă pot fi comandate separat, neexistând vreun pachet preconfigurat.
Siguranţă
Deşi EuroNCAP nu a testat BMW Seria 3 E92 conform criteriilor aplicate începând cu primăvara lui 2009, modelul a obţinut cinci stele în 2005. Modelul beneficiază de ABS, DTC (Dirrect Traction Control – echivalentul ESP+controlul tracţiunii, decuplabile pe rând, în ordine inversă), aibag-uri frontale, airbag-uri laterale, airbag-uri cortină şi multe alte echipamente de acest gen. Singurele elemente de siguranţă apărute recent în industria auto care nu sunt prezente pe Seria 3 sunt airbag-urile pentru centură, airbag-urile pentru genunchi şi sistemul de frânare automată.
Cu toate acestea, trebuie să vă reamintim că nu vorbim de un model uşor de stăpânit de un începător sau o persoană mai neîndemânatică în spatele volanului. Dacă veţi întrece măsura, lucrurile se vor întâmpla rapid, mult prea rapid dacă nu veţi fi prudent cu comenzile pe suprafeţe alunecoase.
Ţinută de drum
Puţine modele BMW ar obţine un punctaj slab la acest capitol. Fac nemții ce fac şi reuşesc să obţină un model echilibrat din punctul de vedere al maselor, cu accent pe sportivitate în pofida confortului.
Desigur, există şi un aspect negativ la acest aspect. Mai precis, exemplarul testat este echipat cu cea mai mare combinaţie de anvelope şi jante posibilă dintre cele aprobate de inginerii BMW.
Talonul mic al pneurilor alături de jantele de dimensiuni mari şi suspensia sport provoacă emoţii la denivelări şi gropi, iar jantele sunt predispuse la zgârieturi pe drumurile de calitate inferioară din România.
Exemplarul din imagini este echipat cu pachetul de suspensie de la BMW Performance. Acesta oferă o gardă la sol redusă cu 25 de milimetri faţă de modelul standard, respectiv 10 milimetri faţă de şasiul M Sport. Arcurile sunt vopsite în galben pentru a le distinge la nivel vizual de elementele standard.
Direcţia activă a modelului oferă performanţe deosebite, deşi cere un nivel mai ridicat de fermitate din partea şoferului pentru manevrare. Atât suspensia, cât şi direcţia lui 335i Performance îi permit şoferului să simtă la maxim şoseaua, făcându-ne să regretăm, încă o dată, lipsa unui circuit pentru automobile în ţara noastră. Pur şi simplu, drumurile publice nu sunt suficient de bune pentru 335i Performance.
Vizibilitate
În ciuda oglinzilor laterale de dimensiuni mari şi a montanţilor A profilaţi foarte bine, BMW 335i Coupe pierde câteva puncte la capitolul vizibilitate. Problema apare la rularea în marşarier, când vizibilitatea este obstrucţionată atât de scaunele scoică, cât şi de portbagaj. Senzorii de parcare ajută, dar sistemul multimedia cu afişaj color ar fi putut găzdui fără probleme la acest preț şi o cameră video pentru marşarier, care ar fi rezolvat probleme apărute la parcare.
Tehnologie
După cum am amintit și mai sus, nivelul de dotări opţionale care echipează exemplarul testat aduce aproape tot ce îţi poţi dori de la BMW pe Seria 3. Cu excepţia unui sistem de parcare automată sau semi-automată. Evident, se presupune că ai unde să parchezi o asemenea bijuterie şi că nu trebuie să te chinui prin zonele întunecate și aglomerate ale Bucureştiului(puteţi trece aici numele oricărui oraş din România) pentru a găsi un loc de parcare decent. Iar acela să fie păzit ştaşnic de alte modele parcate prea aproape unul de altul.
În rest, de la sistemul iDrive, la volanul multifuncţional care controlează o jumătate de maşină, BMW a montat o mulţime de elemente electronice pe acest model.
Design
Dacă am ajuns să vorbim de design, e timpul să recunoaştem. Ne plac jantele de 19 inch. Nu le-am cumpăra din cauza străzilor de la noi, dar arată excepţional. În cazul în care vă întrebaţi, nuanţa în care este vopsit modelul din imagini se numeşte AlpinWeiss III.
O parte din meritul atragerii atenţiei o poartă şi dungile laterale BMW Performance, care pot fi comandate separat şi atrag rapid atenţia privitorilor.
Cunoscătorii cârcotaşi ar spune că îţi puteai cumpăra un M3 fără probleme cu 85.000 de euro, dar poate că exact acest lucru vrei să arăţi. Uneori, un atlet cu stil și aptitudini dinamice de invidiat este de preferat unui sportiv rasat și plin de mușchi.
Date tehnice - BMW Seria 3 (2009-2012) 335i 306CP |
Combustibil
Benzina |
Nr. usi
4 |
Motor tip / cilindri
n/a |
Nr. locuri
5 |
Cilindree cmc
2979 |
Lungime mm
4520 |
Putere maxima CP (rpm)
306 (5800) |
Latime mm
1817 |
Cuplu maxim Nm (rpm)
400 (1300) |
Inaltime mm
1421 |
Viteza maxima km/h
250 |
Greutate kg
1610 |
Acceleratie 0-100 km/h s
5.6 |
Ampatament mm
2760 |
Tractiune
Spate |
Volum rezervor litri
63 |
Cutie viteze
M6 |
Volum portbagaj litri
460 |
|
Vezi versiuni si preturi
Mai multe detalii despre BMW Seria 3 (2009-2012)
BMW cu notele voastre mizere a cucerit lumea , a luat premiile si award-urile la best engine , si e cel mai iubit BRAND din lume ,.
E liderul PREMIUM Mondial , se vinde mai bine ca MB si Audi si toate rasurile la care dati 5 stele.
@ BMW: Omule, nu prea au facut ei test-drive cu audi-urile, dar nu au primit note mai mari de 4.6, stai linistit si notele alea sunt mai mult "din burta"!
De ex. A5 Sportback, care cu motorul ala tranta de 3.0 V6 240 CP, puncteaza mai bine ca la 330xd, unde daca citesti cu atentie se vede clar ca au mai multe de obiectat in cazul Audi decat la BMW, dar totusi Audi primeste 4.6 si BMW cu minunatia aia de motor primeste 4.4, deci BMW, intr-un fel in "nebunia" lui are dreptate!
Automarket, sunteti un pic pe dinafara,nu e pt prima oara cand criteriile voastre de punctare au fost criticate cu vehementa!
Intr-un fel fortati Audi, in randurile masinilor premium, cand tot voi ati sustinut intrun articol, ca Audi este aspirant in gama- premium! Pot sa va dau si cu copy-paste, nicio problema!
PT cei care nu sunt de acord cu urmatoarele... dati si voi niste argumente ( pro-audi de ex ), daca tot sunteti sustinatori infocati!
Cand ajungi prea bun, incepi sa-i calci pe ceilalti pe bataturi!
Asadar baieti, puneti mana si strangeti banuti daca vreti masina adevarata, nu sperati ca VW, Audi, Skoda si celelalte VAG, ca le-am pierdut sirul, or sa faca vreodata parte din clasa premium!
@ automarket - daca de dizelul ala de 140cai de la passat te "bucuri" .. de masina asta ce faci ? ... faci pe tine de emotie ?... cum draq comparam astea ? ... si de ce draq scrieti treburi "populare" cand probabil stiti foarte bine ca legatura dintre diesel si masinile " de sofer " nu exista ?
@BMW
Citeşte din nou totul. Cu mai multă atenţie de această dată.
@Esan
Acelaşi sfat.
Toata stima pentru acest test. Cu siguranta se adreseaza pasionatilor si nu obsedatilor.
Unii nu inteleg ca nu trebuie sa fii de acord cu punctajul acordat, drept urmare comenteaza aiurea in tramvai. Nu va stresati pentru astfel de specimene.
Pentru mine masina asta reprezinta un scop, asta nu inseamna ca nu`i observ si dezavantajele( mai ales consumul ), dar cel mai mult imi place ca avand in vedere concurenta isi merita cel mai bine titlul de "eficienta".
Oricum BMW merita mai mult de 4.6 asta e tot.
EU am mers cu un C-class 200 Kompressor prin Stuttgart si imi iesea 9 litri la suta urban , in Chisinau consuma 14 litri la suta .
Sa va zic de ce ???
Pentru ca in germania spre exemplu orasul e plin de tuneluri si traficul e impartit pe sub pamant si se diminuiaza traficul la suprafata .
Luati 335i sau un M3 si incercati un test in Germania si o sa vedeti ca BMW nu minte deloc .
Cat despre masina, este aberanta. 35.000 de euro in plus ??? 335i ul este fenomenal si stock, si sunt convins ca sunt zeci de firme am care pt jumatate din banii astia o fac de doua ori mai spectaculoasa. Scaunele sunt criminale, la fel ca si insertiile de carbon, insa la banii astia mi se pare furt de la clienti.
@tzenu.
M5 09 e pe la 55k cu 20.000km si garantie bmw.
@automarket
NU stau sa critic tot textul, dar critic comparatiile cu A5 3.2 si SL 350... ce legatura au masinile astea cu cea din test ???
Concurentul Audi pt 335i este S5 sau S4 pt versiunea berlina a 335i-ului iar la merc ori CLC 350 ori E-coupe. Ambele sunt mai apropiate ce 335 coupe decat SL-ul.
Cine si-ar lua 335is cu Performance Package in locul lui m3 sa-mi dea minus si viceversa:)
@Emanuel
Nu există motorizarea de care vorbeşti în dotarea lui Audi A5. Pe A5 Sportback există, dar acolo vorbim deja de nişte uşi în plus.
@all
O să vă rog să analizaţi foarte bine ce scrieţi înainte de a posta, pentru a evita explicaţiile de genul acesta. Pierdem timp preţios. De ambele părţi.
Numai bine.
Apropo, daca 335is cu Performance Package obtine 4,6 M3 ce punctaj ar obtine?
Dar 330i cu ce versiune de A5 ati compara?
Oricum, felicitari pentru site! Bafta in continuare!
Daca ati bagat SL in comparatie presupun ca va permiteti sa bagati si S5 cabrio care e tot 3.0Tfsi. Plus ca pt divizia M sau AMG exista RS ( quattro gmbh ).
E coupe este in segment diferit ( la fel si SL ) dar tocmai de asta am specificat " sunt mai apropiate de 335i coupe decat SL-ul "
O seara buna.
ca una are V8 si alta L6 nu are relevanta. n-au decat sa scoata cei de la bmw un 350i daca nu le convine
Vreau sa semnalez ca s-a strecurat o greseala in prezentarea motorului.
Valvetronic este complet diferit de VANOS.
Valvetronic este un sistem care inlocuieste clapeta de acceleratie (cum ar veni)-alimentarea se face numai prin deschiderea supapelor-iar VANOS este distributie variabila(pe admisie si pe evacuare)
Adica cum ne alegem cu ce vrem cu aceea rivalizam ???
C63 AMG are 6200 cm3 si BMW M3 are 3996 cm3 au perfomante metrice la fel , inca pe circuit BMW M3 scoate timpi mai buni .
Multi se compara cu BMW dar BMW le sterge nasul la toti.
audi nu prea se pricepe la motoare , repede le scoate din productie
RS4 a tinut 2 ani si pierdea toate duelurile cu M3 , Rs6 vreo 3 ani au viata scurta motoarele RS. :).
Imi pare ca le este greu celor de la Audi sa tina piept celor din MUNCHEN .
Ingolstdat trage aer pe langa Munchen.
335 performance package nu prea se compara cu nimic. este o masina probabil de circuit sau pt cum a precizat automarket fanaticii BMW. Cand clar poti achizitiona un m3 si pune si destule optionale pe el, nu iti iei un 335 performance din asta.
e un moft, care va scoate probabil de la cativa oameni banii.
335i simplu se compara cu S5, asta e clar. pt ca M3 se compara cu RS4 / RS5.
Cat despre Infiniti.
Pe hartie G37s scoate 5.5sec 0-100kmh si 335i scoate 5.6 secunde. Pentru acest performance package ar trebui sa supunem atentiei un IPL. Si da, diversi producatori auto opteaza pt motorizari diferite. Unul prefera turbo, supercharger si altii aspirat, asta e.
A5 3.2 nu are ce cauta in versusul acesta fiind underpowered.
Mercedes C class terbuie tot ceva de peste 300 cp.
Si atunci cand tragem linie si vedem cat costa minunatiile nemtesti cu aceleasi performante, preferi totusi rafinamentul si performantele japoneze. Motor mare si de turatie....Ce poti sa mai vrei. Da, stiu, GTR, dar atunci isi strang ceilalti jucariile si pleaca...=))))))
335i scoate suta in 5.4 secunde, intra pe site la BMW si o sa vezi .
si GTR o ia in nas de la M5 .
Lasa japonezele ca sunt niste cutii fara lux si calitate .
Ele sunt fiabile ca nu au nimic dotari si nu are ce se deforma .
Calitatea GERMANA e numarul 1 in lume .
Cate dotari are un S-class sau un seria 7 sau chiar un A8 si cate dotari are un LS460 ???
O fi rivalitatea mare si ura fata de Audi A8 sau S-class , dar nu se discuta , BMW , Mercedes-Benz si Audi isi bat joc de concurenta mondiala .
cat despre GTR, mai bine inchidem subiectul, ca este peste liga bmw. hai, sa fim cuminti pe topicuri ;)
M5 e masina de LUX cu 4 usi , si calitate .
GTR e o RACLA PE ROTI , nici nu se discuta M5-ul e o masina complexa cu calitate si un motor fenomenal cu 2 titluri internationale.
9000 rpm si 5.0 litri cu 507 hp fara turbo si kompressor.
acum totusi sa iti si explic de ce nu esti decat de nivelul palmei.
carrera gt vs nissan gtr. epic fail scrie pe comparatia ta.
pt ca gtr-ul este plasat cu 911 turbo. lasand la o parte ce bate si 911GT2, daca ajunge sa fie comparat cu ditamai exotica de multe sute de mii de euro, inseamna ca porsche ar trebui sa isi concedieze inginerii. ZR1 e abia la limita cu multe sute de cai in plus.
nu neg realizarile ingineresti bmw. man. motorul de m5 e superb. dar comparam mere cu pere. vorbesti de altele.
aici se discuta de 335i performace vs alti competitori, care au fost selectati aiurea.
335i m-a incantat de la lansare, cand am avut ocazia sa ma invart cu el. de fapt 135i era masina /fav mea.
deci 335i performance nu este pt publicul larg.
si daca revenim cu picioarele pe pamant la 335i atunci altfel stau treburile...
BMW a fost si va fi peste jaful de Nissan , sau alt jaf japonez.
Tu zici ca GTR nu se compara cu carrera GT , dar cu M5 se compara GTR da ???
M5 o limousina de 5 metri si pentru 5 persoane cu GTR ai putut da exemplu dar cu Porsche Carrera GT cu GTR nu, da ?
Eu cred cas nici nu se merita discutia Nissan vs BMW.
Mai zic Audi dar deja Nissan , Peugeot , Toyota sau alte jafuri e prea de tot.
Cu bine din Bavaria Munchen Werke.
Motoren
Werke
deși cred că după ce te-ai făcut de rîs ca fan BMW nu o să mai răspunzi
la ora asta, strict în materie de sportivitate, nu cred că BMW are vreo mașină în gamă pe care, la o adică, să o pună pe un circuit lîngă R8-ul Gt sau chiar R8-ul simplu (ăla de 5.2) al lui Audi. accelerație superioară la Audi (3,6/3,8 -audi vs. 4,3/4.4 M6). nu mai spun că Audi-ul avînd caroserie de aluminiu îl cam halește fiind și mai ușor. și, nu în ultimul rînd, pe un circuit - în caz de M6 vs. R8 Gt - Audiul are un motor central care așează muuuult mai bine mașina în viraje. și dacă veni vorbe de viraje R8-ul cu înălțime de Ferrari iarăși stă mai bine în curbe ca un M6 pe care l-ar cam încurca înălțimea.
deci deocamdată vîrful Audi nu prea are rival la BMW
și b) avînd în vedere că Porsche a devenit propietar peste o parte din grupul VW, așteaptă-te ca tehnologie serioasă să se scurgă spre cele patru cercuri
BMW va plăti, mai ales pe criză, faptul că nu s-a aliat cu nimeni
Ati ajuns voi sa ma invatati pe mine ce inseamna BMW ???
Credeti ca eu nu stiu ca pe fisa tehnica la toate BMW-urile e scris . , clar Bayerische Motoren Werke numele adevarat ???
Dar voi mai stiti ca BMW in randul fanilor are mai multe nume ???
Best Machine World , . Best Motor's World, Best Motor Werke,
Bayern Munchen Werke , ...
si inca multe nume sunt , se vede ca nu prea stit multe despre BMW. .
· Big Money Works
· Bought My Wife
· Brutal Money Waster
· Break My Window
· Break My Windshield
· Babbling Mechanical Wench
· Beastly Monstrous Wonder
· Beautiful Masterpieces on Wheels
· Beautiful Mechanical Wonder
· Barely Moving Wreck
· Big Money Waste
· Big Money. Why?
· Big Money Works
· Born Moderately Wealthy
· Breaks Most Wrenches
· Bring Many Wrenches
· Brings Me Women
· Brings More Women
· Broken Money Waster
· Broke My Wallet
· Broken Monstrous Wonder
· Bumbling Mechanical Wretch
· Blasphemous Motorized Wreck
=)) dupa cum ziceam, don't cry, little baby... =))
oare colegu stie bancu cu inima?:))) ce stiti voi cum se mai zice in bronx ferentari sau in iashinton la bmw!! taci oleak...:))) mi-e mila de el saracu..defapt astia sunt fanii bmw?sau sa nu generalizam 90%!!
Un om sanatos nu ar fi cautat jumatate de ora pe net , aceste 3 litere , BMW .
si afirmatiile "don't cry little baby" suna a 13 ani :)
Un om matur nu ar scrie asa prostii.
@edi80 , te credeam mai destept dar aparentele inseala .
ii tii hangul lui tomizda.
Dar si X6M are performante net superioare Q7.
Deci deocamdata BMW e peste Audi .
X5M sau X6M lejer isi bat joc de Q7
te-am manipulat din primele cuvinte, si ai ajuns la atacuri la persoana. sau nu stii sa mai tastezi...
1. daca esti angajat bmw esti varza.
2. daca esti fan bmw esti varza
de ce? tu sustii sus si tare ca aceasta marca este cea mai cea si nu te duce capul mai departe sa vezi ca orice automobil si corporatie auto din lume nu vrea sa produca acea masina. caci ar insemna decesul economiei de consum si al viitorului lor.
mai intat vezi ca 335i avea grave probleme de racire si se supraincalzeau. e un issue cunoscut la bmw, dar la fani ori e ignorat ori nu e stiut.
PS: e bun internetul nu? mosi "grasi si perversi" pot abuza de copii "inocenti" =))))))) prin limbajul lor. ma simt agresat de tine, ca io am doar...cat ai zis 13 ani :))
că aia e mai mare, asta e deja altă mîncare de pește. așa pot să spun și eu că Raba face basculante mai bune ca BMW că o Rabă cară 16 tone și un X6 cară o tonă. Sau că Rocar face mașini mai bune în care încap 80 de pasageri pe scaune, mai mulți ca în X5.
SPOR-TI-VI-TA-TE! Ai înțeles?
Vino pe circuit cu Q7 vs X6 M sau X5 M si o sa vedem care e mai sportiva .
Referitor la R8 , AUDI R8 nu apartine lui AUDI , masina asta e 90%
apartine lui VAG GRUP , e o platforma tehnica de la LAMBORGHINI,.
Audi sunt vai de fundul lor , ei un motor normal nu pot face ,dar o masina nici atat ,. Noroc de VAG grup ca lucreaza cu PORSCHE AG, LAMBORGHINI si BENTLEY si BUGATTI.
Din punctul de vedere al competitiilor sportive, Renault, Mercedes, Audi, Ferrari, Citroen, Subaru s.a. imi par motoristi infinit mai seriosi decat prealaudatul BMW.
Frate, ma dezamagesti.
Fara nici o indoiala BMW face masini super, sportive si luxoase.
Insa de acolo si pana la a zice ca BMW is za best, sau ca are vreo sansa pe circuit cu d-alde Nissan este absurd.
GTR va fi intotdeauna the best small supercar pe circuit si nu exista vreun BMW care sa se tina macar de el.
BMW are felia lui de care se tine, insa sunt alti motoristi cu mult mai mult prestigiu si performanta (Nissan, Renault, Audi, etc.)
Si deocamdata BMW are 51 de premii :
Belitiva ochii de pe WIKIPEDIA am scos , nu de la mine de acasa .
Number of times the following makes have received the award in its twelve year history:
Make Awards Notes
BMW 51 includes BMW/PSA engines
Honda 22
Toyota 22
Volkswagen 19
Mercedes 9 includes DaimlerChrysler
Peugeot 6 includes BMW/PSA engine
Mazda 4
Audi 3
Porsche 3
Ferrari 2
Fiat 2
Subaru 2
Alfa Romeo 1
Saab 1
statele apar si dispar dar limba , istoria si traditiile ROMANESTI , raman la fel , sangele apa nu se face.
Succes si numai bine neamului romanesc ,.
Mai putin sa radem unii de altii si atunci mai puternici o sa fim .
Tocmai ti-ai pus un fan GTR in cap.
Acum ia tu frumusel si cauta pe google:
-Topgear lap times
si
-Nürburgring lap times
Spune-mi si mie apoi cate bmw-uri sunt in cele 2 liste in fata GTR-ului? inumara apoi pe degete cu cate locuri in urma este primul bmw din lista in spatele GTR-ului? vezi ca nu iti ajung degetele de la o mana.
Nu neg bmw-ul, este o masina foarte buna si apreciata, insa din cauza curentului cocalarist din romania posesor de astfel de masini eu am sa zic pass.