Daca ar lasa inginerii liberi sa faca performanta cu adevarat atunci ar fi show: sa elimine restrictiile in dezvoltarea motoarelor si a aerodinamicii dar in acelasi timp sa se mentina un set de reguli care sa garanteze siguranta. Parerea mea.
Felicitari automarket pentru organizare.
Dar am o problema: lucrez vinerea :)) ... iar pentru alegerea itemilor intre sesiunile de antrenamente nu am timp efectiv sa fac acest lucru. In acelasi timp inteleg si rationamentul pentru care s-a obtat pentrua aceasta schimbare de regulament.
Totusi am o propunere: pentru sesiunile de antrenament sa se lase posibilitatea de a selecta aceiasi itemi iar pentru calificari si cursa sa se pastreze sistemul actual.
Cu masini diferite in ultima cursa cei doi au fost foarte aproape unul de altul. Totusi, pentru Fisico va fi mai dificil (cel putin teoretic) deoarece va trebui sa se acomodeze cu noua masina. Oricum data fiind evolutia din cursa trecuta ori ForceIndia are un monopost la fel de performant ca Ferrari ori Kimi a facut o cursa deosebita in care a invins neajunsurile masinii actuale... sau amandoua variantele :)
@NeoGalaxy merci de link.
Se vede clar, Kimi a intrat in sicana pe 4 si dupa intoarcerea pe pista a ajuns pe 3. Sunt fan Ferrari dar nu stiu daca a fost regulamentar. Oricum felicitari Kimi pentru victorie.
Ultimele comentarii
594 in total