• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

ccmax

  • Membru din 05.11.2008
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 594 in total
  • Pai daca se tot simtea rau, de ce nu i-a semnalizat dreapta ?!? :)
    Hamilton: "Rosberg merita să fie pe podium"
  • Sunt fan Ferrari si imi place Alonso dar afirmatia asta este gratuita. Oare ce va spune cand va incepe Felipe sa vorbeasca ?!? Intr-un caz ca asta mai bine taci si iti vezi de treaba... problemele lor oricum sunt in beneficiul celorlalti.
    Alonso: "Adevărul despre unitatea Red Bull a ieşit la iveală"
  • Ca sa fim realisti, Vettel este mai rapid si mai tanar. Este normal ca el sa fie viitorul DAR ceea ce s-a intamplat pe circuit nu este acceptabil. Webber a meritat victoria si imi este greu sa cred ca echipa il va penaliza pe Vettel pentru neascultarea unui ordin de echipa.
    Webber sugerează că s-a umplut paharul: "Mă voi gândi bine la viitorul meu"
  • hmmm...Biletul nu este gratis. Plateste Mercedes din greu... participarea, dezvoltarea si... salariul...
    Hamilton: "Presiunea apasă pe rivali, noi n-avem nimic de pierdut"
  • Dupa 2 ani de utilizare Captiva (prima generatie) pot spune urmatoarele: 1. Pro: - in 120 000 km - nu am avut probleme de fiabilitate, schimbat din cauza exploatarii doar o piesa de la directie (crucea ?!?). - spatiu - 3 adulti pe bancheta din spate si la nevoie inca 2 pe locurile suplimentare din portbagaj. - dupa 120 000 km sustensia este ferma, directia se mentine la fel. - 140 de CP care sunt suficienti pentru utilizare normala a utilajului. - pret de achizitie si cost redus revizii. - scaune confortabile. 2. Contra: - instalatia de dezaburire geamuri laterale (aer rece pe timp de iarna) - care se pare ca s-a rezolvat la feceliftul trecut. - vopseaua din partea din fata care a sarit de la pietricele un pic prea repede dupa parerea mea. Masina actuala este primul Chevrolet pe care il utilizez in mod regulat si desi nu am avut o opinie pozitiva inainte de a incepe utilizarea pot afirma ca sunt placut surprins de masina. Per ansamblu masina este una corecta, daca de la masina iti doresti sa fie mai inalta, sa aiba 4x4 si sa fie fiabila. Iar daca asa este modelul mai vechi, modelul cel mou care beneficiaza de motor mai mare, cutie manuala cu 6 trepte si ceva modificari la interior, va reprezenta cu siguranta o varianta pe care o voi analiza la schimbarea actualei masini.
    Chevrolet Captiva primeşte un nou facelift la Geneva
Pagina
12345...565758...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău