• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

ccmax

  • Membru din 05.11.2008
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 594 in total
  • In 2 ani am 120 000 de km parcursi cu versiunea de dinainte de facelift. Ca fost utilizator de Citroen (& CO) pot spune ca masina este una corecta, iar confortul si costurile sunt excelente. Probabil ca peste 2-3 ani am sa continui pentru ca pana acum masina a mers ceas. Sigurul mare inconvenient (care se pare ca este rezolvat la facelift) este sistemul de dezaburire a geamurilor laterale care baga permanent aer rece, iar pe timp de iarna nu este prea confortabil. In rest masina (cu reviziile facute la timp) functioneaza foarte satisfacator. PS. volanul nu mi s-a scorojit :).
    Chevrolet Captiva Facelift
  • dar la pretul de achizitie sunt economice?!? (ca tot vorbim de gauri date in buget)... Cu banii dati pe mini, imi cumpar inca o data chevroletul (captiva)... si imi raman bani de revizii si cumbustibil ... ... a ... si nu urc borduri (acolo unde se poate)...
    TOP 10: Cele mai economice SUV-uri vândute în România
  • Mai oameni buni... exista doua masini: RBR si Ferrari. 1. RBR este mai competitiva la temperaturi ridicate. 2. Ferrari scoate mai mult din pneuri la temperaturi scazute... Faptul ca Asonso a castigat DOAR pe ploaie confirma partial acest lucru. in rest ramane sa vorbim cat de calda a fost ploaia ... :)... Iar despre "murdaria"si "ipocrizia" din aceasta afacere, mai bine fiecare echipa isi vede de propriul gunoi :).
    Vettel: "Am învins în ciuda trucurilor murdare ale rivalilor"
  • Sunt fan Ferrari dar cred ca lista "vinovatilor" incepe din alta parte. Incerc sa sintetizez: 1. Conducerea echipei 2. Echipa tehnica 3. Nenorocitul de tunel de vant 4. Strategia "geniala"(a se vedea strategia din calificari cand parcurgeau doar cate un tur - care nu putea fi rapid sau strategiile din timpul curselor). 5. Incidentele de cursa - dar de astea au avut parte mai multi 6. etc... Ideea este ca Ferrari trebuie sa isi imbunatateasca masina, strategia si conducerea. Acum ca Massa a revenit, in sfarsit au doi piloti buni cu care pot lua campionate. In rest, pot intelege reactia lui Alonso... a incercat din greu sa btina un rezultat bun, dar care pana la urma nu a venit. Si ironia este ca mult asteptata ploaie l-a ajutat mai mult pe Vettel... asta este, anul viitor vor incepe din nou.
    Alonso: "Am pierdut titlul din cauza lui Grosjean"
  • La cum am vazut eu, Alonso merita titlul dar .... nu pot spune acelasi lucru despre Domenicali
    Ferrari: "Alonso merita să fie campion"
Pagina
12345...575859...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău