• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

coman_norbert

  • Membru din 25.08.2010
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 171 in total
  • nu este vorba de Schumacher... era doar o comparație ptr tine, pentru a privi în grădina ta. Nu sunt frate cu Schumi ca să fiu curios de ceea ce face... privesc F1 dar nu sunt fanatic... cred că Aristotel este de vină... "îl iubesc pe Platon, dar mai tare Adevărul". Ceea ce mă dezgustă este în schimb atitudinea scandaloasă a unor "fani" pe acest forum... oameni care incită spiritele... provoacă tot timpul dispute. De ce nu putem fi civilizați, să respectăm preferințele celorlalți. Eu nu sunt un fan McLaren, sunt și elitist că și gândire, dar nu mă iau de fanii echipei din Albion. Sunt fan Ferrari... dar nu sar în apărarea "căluțului cabrat", mai ales că nu sunt fan Alonso. Respect toți piloții. Mavric tu ești posesorul rațiunii... ai fost alături de Regele filosof în Lumea formelor... iar acuma te-ai reîntors în Peșteră ptr a ne lumina și pe noi?
    Rosberg anticipează o "luptă intensă" cu Schumacher în 2011
  • Nu sunt un fanatic Schumacher... da a avut pneuri soft dar nu și mașină ușoară... cei de pe Forma1.hu nu sunt "specialiști" ca tine. De la început sunt sceptic în ceea ce privește mașina Mercedes, eu nu cred că Schumi o să facă un sezon minunat. Dar cine știe... doar este cel mai titrat pilot din lume... Nu sunt curios de remarcile tale Mavric... deoarece filosofemele tale vin din voință nu din rațiune. Lărgirea Canonului a făcut posibil ca cei fără cultură să poată avea un cuvânt de spus... chiar dacă vorbesc în gol. Crezi că vorbele tale "înțelepte" scad din titlurile lui Schumi... sau dispar banii lui din cont? Am observat ceva... de câte ori se vorbește de Schumacher apar Mavric&ayrton4ever cu frustrălile lor. Si eu am suferit între 2000-2004... a fost plictisitor... peste tot Schumacher...
    Schumacher, îngrijorat de prestaţia Mercedes din teste
  • Am citat o sursă... deci am adus o informație cu notă de subsol. Eu citesc multe lucrări și nu cunosc toate limbile lucrărilor citate, dar citarea sursei îndică faptul că nu am venit cu "burtologie", adică cele afirmate de către mine nu sunt invențiile mele, nici măcar punctul meu de vedere.
    Schumacher, lider în testele de la Jerez
  • Schumi spune că timpul de ieri a fost făcut cu o mașină relativ grea. Sursa: http://www.f1hirek.hu/hir/Schumacher__Nem_konnyu_autoval_ertem_el_a_legjobb_idot_201102121025
    Schumacher, lider în testele de la Jerez
  • mai este foarte mult! Dacă Schumi pleacă doar când numele său nu mai aduce bani, mai trec vreo 20-30 de ani. Ptr mine ziua în care acest om părăsește Marele Circ va fi o zi tristă, pentru că el este Formula 1 pe care o iubim, el este zeul venit din generația celor mari, ultimul reprezentant al "vârstei de aur", vremuri în care zeii călcau alături de oameni în arenă. Cred că între anii '85-'95 Formula 1 a atins punctul culminant, nume precum Senna, Prost, Mansell, Piquet și Schumacher spun totul despre acea perioadă.
    Schumacher, lider în testele de la Jerez
Pagina
12345...212223...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău