• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

dan_grc

  • Membru din 20.07.2011
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 5348 in total
  • O poză mai nouă nu ați găsit ? Prima generație alături de penultima nu reprezintă tocmai o sintetizare decentă.
    BMW marchează 50 de ani de la startul producției Seriei 3
  • Comuniștii și trompetele anti EV au " anvins ", celelalte trompete au pierdut ( nimeni n-a pierdut nimic de fapt), acum Europa trebuie sa vadă ce face cu încă un mare inamic, America Maga, pe lângă Rusia, ăsta este marele test .
    Înalt oficial european: UE abandonează planul de interzicere a mașinilor cu motoare termice din 2035
  • " Europenii vor fi papati de chinezi, așa cum va fi papata si Volvo "...mononeuronel, Volvo e papata de chinezi din 2010, oficial, dar acum și practic și propriu-zis, Volvo nu mai are mare cuvant de spus in cadrul Geely, nu c-ar fi avut de la început, dar acum.este și mai nasol, este o contradicție ceea ce spui, dar e ceva normal la tine ..
    Șeful BMW: interzicerea mașinilor cu motoare termice din 2035 „ar putea avea consecințe grave”
  • Cum spuneam la articolul anterior, asta va fi cea mai mică problemă a Europei, până în 2035 se pot adeveri cele mai negre scenarii, inevitabila inarmare masivă era evidentă cel puțin de anul trecut, principala problemă nu este ca n-ar fi bani pentru asta, ci unitatea UE, trebuie sa renunțe la votarea cu unanimitate pentru ca Orban de abia așteaptă sa spună NU la orice proiect comun .
    Șeful BMW: interzicerea mașinilor cu motoare termice din 2035 „ar putea avea consecințe grave”
  • Ridicarea totală a interdicției din 2035 poate să nu producă mari schimbări de strategii, cine are electrice acum va continua cu ele si peste 10 ani, cine are și termice le va produce, dacă va avea cerere, fix la fel, nimeni si nimic nu va îngrădi lansarea și dezvoltarea de electrice, dacă viitorul va fi electric oricum, pentru ca acolo se duce piata si clientul, nu mai vad sensul interzicerii tetmicelor din 2035, adică vor dispărea de la sine chiar pana atunci . In curând va apărea șeful Volvo si va spune invers, asa e în tenis, ca de aia nu vând ei electrice asa cum si-au dorit, ca nu vor germanii sa renunțe la termice, dar mai ales la troacele de diesel Mihai, știu, la naiba.
    Șeful BMW: interzicerea mașinilor cu motoare termice din 2035 „ar putea avea consecințe grave”
Pagina
12345...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC bmw 520d F11 2011
  • CE MASINI AM MAI CONDUS bmw 540i E39 ,525d E60,Bmw 320 d F30, seria 5 GT. Renault Clio, Laguna2,Peugeot 307,Audi A6 2.5 tdi 2002, Seat Cordoba,Logan,Iveco, Hyundai i30/i40, Bmw M3 E36
  • MASINA LA CARE VISEZ Bmw 535d F10
  • TOP MASINI 1. Porsche 911
    2. BMW i8
    3. Ferrari 458
    4. BMW 850CSI
    5. BMW M4
    6. BMW M5 ( E39, F10)
    7. BMW M6
    8. BMW 760i
    9. Mercedes CL 65 AMG
    10. Mercedes S600
    11. Corvette Z06
    12. Nissan GT-R
    13. Chevrolet Camaro
    14. Honda NSX
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău