• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

dan_grc

  • Membru din 20.07.2011
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 5222 in total
  • Haterul de serviciu huleste românii, cum se bucura Simion că România a fost scoasă din programul de vize SUA, iar userul @Fast explică unele dintre probleme, dar neuronul singular tot se întreabă " de ce în România nu este la fel " ? De aia, la fel cum tu nu ești obiectiv și cu bun simț . Ceva îmi spune ca te aprobi singur, dureros dar adevărat.
    Încă o marcă chineză vine în România: Nio va ajunge pe piața noastră în 2026
  • Pe " ai ei " înseamnă și Dacia și toate mărcile non germane, nu mai faci parte din UE ? Derogări au cerut aproape toți, lauzi UE doar când pune reglementari greu de îndeplinit și lauzi China când pune monopol pe resurse ? Cine sa asculte, când nepricepuții și involuatii spuneau că industria auto europeana va fi la mâna Chinei .
    Producătorii auto: Restricțiile Chinei asupra magneților proveniți din pământuri rare ar putea opri producția
  • La acea simplă căutare n-ai găsit, printre altele, JD Power din ultimii ani ? Volvo este de mulți ani sub media industriei, în condițiile în care si-a redus numărul de motoare termice, ar fi trebuit sa facă ceva rechemari, dacă avea respect pentru clienți, să ajungă lângă Toyota și Lexus. În general, ca o medie, Volvo este mai ieftin la întreținere decât Bmw, ok, la cele câteva modele echivalente, că dacă faci comparație între seria 7, sau X7, sau M5, M3, cu ce modele de la Volvo le compari ? Ia vezi ce mai spune AI, că mai trebuie să învețe puțin.
    Volvo nevoită să oprească producția în fabrica sa din SUA
  • Volvo este la fiabilitate mult sub Bmw de cel puțin 10 ani, dacă făceau rechemarile minime necesare dădeau faliment, știi tu, alea pe care le făceau Toyota și Lexus la greu și erau apreciate ca fiind respect pentru clienți și responsabilitate, dacă le face Bmw nu e bine, iar profitul Bmw este în scădere și pentru ca sunt în derulare investiții mari, la toate clasele și tipurile de propulsii. Piața din China...știi care este singura marcă non chinezească ce are creștere în China, pe 2025 ? Toyota, dinozaurul care devenea viitorul Nokia în industria auto, potrivit unor super experți, că nu trece complet pe electric, ce sa știe cei de la Toyota, ei încăpățânați au mers tot pe hibride, când Toyota nu trece masiv la o altă tehnologie, înseamnă că știu ei ceva și acea tehnologie nu va deveni dominantă prea curând, asta a spus-o și fostul CEO acu vreo 2 ani, cu procentul de 30%, bineînțeles că moșneagul delira . Volvo este în scădere pe toate piețele, din China până în Europa, nu este vorba doar de taxele lui Trump, eu sunt foarte calm, dar s-ar putea sa ai o surpriză dacă îți imaginezi ca Volvo este ca VW ca putere financiara, VW are de unde să taie, are ce să vândă, poate face rost de bani mulți, are o bază de milioane de clienți doar în Europa, știu, Volvo este exclusivist pour le coneseurs, dar ești pe lângă cu aceste comparații. S-ar putea ca Volvo să simtă destul de dur renunțarea la anumite termice, cu gândul la 2030-2035, au uitat ca trebuie sa treacă de anii de dinaintea acestei perioade, cu EX90 produs în doar câteva mii de exemplare pe 2025, cu scăderea cererii pentru EX30, Volvo trebuie sa se mențină cu bătrânele XC90 și S90, care au primit al doilea face lift, dar cu o gamă limitată de motoare.
    Volvo nevoită să oprească producția în fabrica sa din SUA
  • Eu cred că-ți faci griji degeaba Dutz, ideea este ca piața din SUA nu este importantă pentru Volvo, așa a spus purtătorul de cuvânt pe AM, nu contează ca EX90 s-a amânat aproape doi ani din diferite motive, merită o mică pauză acest SUV electric ce trebuia exportat pe toate piețele și-n care Volvo si-a pus mari speranțe.
    Volvo nevoită să oprească producția în fabrica sa din SUA
Pagina
12345...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC bmw 520d F11 2011
  • CE MASINI AM MAI CONDUS bmw 540i E39 ,525d E60,Bmw 320 d F30, seria 5 GT. Renault Clio, Laguna2,Peugeot 307,Audi A6 2.5 tdi 2002, Seat Cordoba,Logan,Iveco, Hyundai i30/i40, Bmw M3 E36
  • MASINA LA CARE VISEZ Bmw 535d F10
  • TOP MASINI 1. Porsche 911
    2. BMW i8
    3. Ferrari 458
    4. BMW 850CSI
    5. BMW M4
    6. BMW M5 ( E39, F10)
    7. BMW M6
    8. BMW 760i
    9. Mercedes CL 65 AMG
    10. Mercedes S600
    11. Corvette Z06
    12. Nissan GT-R
    13. Chevrolet Camaro
    14. Honda NSX
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău