• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

ddorel

  • Membru din 09.03.2010
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 116 in total
  • "tu pana la urma o sa pilotezi gratis trotineta in jurul blocului. Sunt fanul lui dar sa ai A DOUA OARA ocazia sa prinzi masina de titlu si sa-i dai cu piciorul ... Chiar daca iti puneau conditii sa fii locotenent pt Vettel, te duceai acolo si stergeai cu el pe jos pana iti umblau pe la piulite..." De unde stii a cita oara prinde masina de titlu? s-a mai retras odata chipurile alungat de la Ferrari, nimeni ici u se gindea ca il va mai lua cineva sa piloteze, dar s-a intors si este unul din cei mai pretiosi piloti de pe grila. Cit despre Vettel si RB, iti mai aduci aminte ce diferenta era intre bolizii lui Vet si Web?cum se strica de fiecare data ceva la WEB si la VET totul perfect?a nu sa "stricat" odata KERS la Vet,cind era cu cteva zeci de secunde infata urmatorului concurent, dar prin minune peste citeva tururi sa pornit. Daca RB au tot spus ca nu favorizeaza pe nimeni si ambii au sanse egale, de ce nu l-au schimbat pe Web mai devreme, ca rata toate starturile,ca nu putea tine pasul cu VET.? Parerea mea e ca Kimi a luat o decizie corecta. si cred ca la Ferrari e asemenea situatie,cit timp e alonso acolo, poti fi doar ajutorul lui.
    Raikkonen: "Nu am început încă negocierile cu Lotus"
  • Frumos. Merci pt acest articol si mai asteptam astfel de informatii.
    POVEŞTI AUTO: Trifoiul verde cu patru foi împlineşte 90 de ani pe maşinile Alfa Romeo
  • Nici eu nu cred 600cp, eu cu vre-un an in urma am citit o stire si acolo spuneau despre 750cp, frumos dintr-un 1,6. Dar eu tot cred ca v10 3.0 cintau mai frumos :)
    Renault a prezentat oficial motorul V6 Turbo pentru sezoanele viitoare ale Formulei 1
  • daca cursa va fi toata pe uscat cred ca Kimi ajunge pe podium.
    Vettel şi Hamilton, încrezători că pot câştiga cursa de la Montreal
  • Parerea mea e ca Perez trebuia penalizat pt ce facea, vinea din spate ,partea stinga si frina mai tirziu, astfel pilotul din fata trebuia sa aleaga sau accident sau sa taie. Alonso nu a taiat ci pur si simplu cu o experienta mai mare a evitat accident, care ar putea fi fatal in Monaco. Kimi la pus la punct pe Perez, cei drept a si platit pt asta , dar nu ia dat pozitia. RESPECT KIMI
    Raikkonen şi Perez se acuză reciproc de producerea accidentului
Pagina
12345...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău