• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

diesel08

  • Membru din 22.07.2008
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 1527 in total
  • O sa fie comic, multi se vor incurca in volan:)
    Vettel critică piloţii care concurează în F1 datorită sponsorilor
  • Daca stirea asta ar avea o samanta de adevar ar fi aparut la momentul respectiv pentru ca Mclaren erau in plin conflict cu Alonso si ar fi fost munitia ideala. E comica imaginea unui Fernando facand pe mecanicul incercand sa saboteze intr-o echipa care nu era de partea sa-apropo, cum a incercat sa saboteze?:) E foarte usor sa lansam vorbe, hai sa vedem cine o face. Asa, la ani distanta, cu acoperirea unui Bowen specializat pe can-can totul capata sensul barfei de senzatie care se vinde bine la o categorie bine definita de fani. Pe langa asta, niciunul din actorii invocati nu au iesit cu declaratii clare in sustinerea stirii. Iar siturile serioase de F1 au ignorat fumigena ceea ce spune cate ceva.."fanii" Alonso pot sa-si faca putin curaj insa ceea ce conteaza in F1 sunt evolutiile pe pista. Iar echipa Ferrari impreuna cu Alonso si Massa sunt, dupa parerea mea principalii contracandidati ai actualilor campioni mondiali. Despre a doua parte a afirmatiei lui Alonso pot sa spun doar ca Mercedes poate sa revina prin Schumacher si Rosberg si sa le ia locul celor de la Mclaren in top. Succes.
    Alonso nu comentează acuzaţiile de sabotaj la adresa lui Hamilton
  • Din nefericire userul nu stie ca sunt mai multe echipe care produc performanta decat in alte epoci. Altfel da, cred ca as utiliza si eu teletextul:), sau stirile de la ProTv.
    PREVIEW F1 2011: Force India: Visul unui podium în India
  • Monopostul asta are aerodinamica Renault-ului din 2010..cel putin nasul.
    PREVIEW F1 2011: Force India: Visul unui podium în India
  • Oricum am lua-o anul asta concurenta va fi ceva mai "ampla" decat in 2010. Sunt acolo sus echipele cu traditie plus campioana Red Bull iar Mercedes si Renault pot avea niste asi in maneca. Williams nu mai au pilotul cu care sa surprinda desi masina pare ok. Sunt foarte curios sa vad strategiile care in mod sigur vor bulversa ordinea pe grila cu 2, 3 sau chiar 4 opriri. Pneurile Pirelli promit spectacol in 2011. Pe langa asta luptele "fratricide" vor fi la ordinea zilei. Tandemuri ca Alonso-Massa, Hamilton-Button, Vettel-Webber, Schumacher-Rosberg vor face deliciul curselor dar vor provoca, sunt convins, dezbateri furtunoase pe forum. Sa vedem ce va fi, din pacate inca mai avem de asteptat.
    Mercedes are cel mai rapid monopost pe liniile drepte
Pagina
12345...404142...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC citroen C4 coupe
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Ferrari 458 Italia
  • TOP MASINI 1. Ferrari 458 Italia
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău