• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

dor3l

  • Membru din 09.09.2010
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 41 in total
  • Citesc unele comentarii si nu-mi vine sa cred. Unii se bucura ca nu mai exista cineva care sa-i sanctioneze pentru greselile ce le fac in trafic. Asta inseamna haos ce poate duce chiar in anarhie (sa nu exageram totusi). Adica in statul de drept, in care un organ al statului vegheaza sa nu se incalce legea, e un stat defect? Asta vreti voi mai "intelectualilor"? Pai hai sa desfiintam atunci politi ca institutie in sine. Sa desfiintam procuratura, sa desfiintam judecatoriile si implicit legile. Atunci am sa-i mai aud pe unii zicand: "Vaaaai ce bine! Sa vezi ce bine va fi de acum incolo"
    Poliţia Rutieră nu mai dă amenzi din 20 septembrie
  • @anti-prostie: ma abtin. cedez eu primul @//M: "putere de Passat 2.0 TDI"
    Mai multă putere pentru Dacia Duster 1.5 dCi de la RaceChip
  • Vesnica poveste esta ca nu esti in stare sa intelegi un lucru: Daca se inventa un tuner de Duster care sa aduca performantele la cele de CDI, TDI, iCDTI, bla bla bla sau orice altceva, tot la fel ar fi sunt intrebarea mea: La ce e bun sa scoti dintr-un motor mai mult decat a fost proiectat (a se citi mul mult mai mult de cat a fost proiectat)? Sau ce ai fi vrut sa compar? ca au facut din dCI un motor cu 91 CP si 190 Nm mai putin ca 320CDI? (ca tot vorbeai tu de vacari ce vor sa se dea cu CDI la semafor) Ca sa dormi linistit, nu sunt fan nici dCI, nici TDI.
    Mai multă putere pentru Dacia Duster 1.5 dCi de la RaceChip
  • Eu inteleg ca vrei sa fii cum ti se spune in nume, dar mai ai mult pana la asta. Hai sa clarificam. Motorul dCI (65CP) a fost introdus prima data pe Renault Clio in 1999. E acelasi motor de 1,5 L de pe Logan Diesel. Pentru a putea indeplini cerintele de Euro 4 (initial fiind Euro 3), s-a umblat la soft si prin managementul electronic, s-a reusit o ardere mai buna, ceea ce a dus implicit si la o crestere de putere (70CP). Daca te uiti atent pe specificatiile unui Clio dCI (poate si Logan, dar mi-e lene sa caut acum), ai sa vezi ca singura diferenta este de putere inte modelul de 70CP si cel de 85CP, capacitatea cilindrica, alexaj x cursa fiind identice, inclusiv masa masinii. De aici rezulta ca s-a modificat putin presiunea in turbina. Pentru a ajunge la 110CP, probabil s-a pus o turbina ceva mai mare. DAR, capacitatea cilindrica a ramas aceeasi: 1,5 L. Pe de alta parte, nu stiu de unde ai zis tu "TDIul tau". Am precizat eu treaba asta undeva? M-am referit strict la faptul ca tunerul german a reusit sa aduca dCIul de 1,5 L la aceleasi performante cu TDIul lui VW adica 143CP si 320Nm (in cazul VW). Eu ma miram cam cat de rezistent trebuie sa fie un motor care sa plece de la 65 si sa ajunga la 143CP! Nu am avut vre-o remarca de facut sau vre-o lauda asupra TDIului, care dupa cum ai zis si tu, abia in 2009 a ajuns sa fie produs cu tehnologia CommonRail. PS: Oricum, si Pumpe Duese era un fel de strutocamila pentru ca trebuia sa se injecteze combustibil la presiune foarte inalta (scopul C.R.), dar sistemul de injectie nu era cel din specificatiile C.R. Asa ca, citeste cu atentia data viitoare postarile mele inainte de am a acuza cum ca as favoriza TDI. In rest, mult succes
    Mai multă putere pentru Dacia Duster 1.5 dCi de la RaceChip
  • Chiar e tare. Pentru 229€ te alegi cu putere de Passat 2.0 TDI. Nu m-am interesat totusi de raportul kW/kg, dar... zic eu, merita: sa iei un propulsor dezvlotat in 1998-1999 la 65CP, sa-l ridici la 70 CP din ECU, sa-l ridici din nou la 85 din alta turbina, apoi la 110CP ditr-o trubina mai mare, iar apoi sa-l aduci la 'j de miii de cai cu j' de mii de Newtoni, e deja basm de adormit copiii. Sunt curios cati kilometri va putea parcurge o astfel de caruta in condittile sus amintite (143 cu 321)
    Mai multă putere pentru Dacia Duster 1.5 dCi de la RaceChip
Pagina
12345678...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mercedes-Benz Citaro
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Roman DAC, Ikarus, Rocar
  • MASINA LA CARE VISEZ Honda Accord Tourer
  • TOP MASINI 1. BMW
    2. Honda
    3. Mercedes-Benz
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău