• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

ferr1

  • Membru din 26.09.2013
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 1092 in total
  • Lucrul care ma deranjeaza cel mai mult e ca nu s-a permis tuturor pilotilor intarziati sa depaseasca inainte sa iasa SC de pe circuit. Acolo a fost o decizie idioata si clar l-a favorizat pe Verstappen. Au fortat o cursa care nu a fost cursa, ci din circ. Ham nu putea sa intre la boxe sa schimbe pneurile pentru ca era primul si ar fi pierdut prima pozitie. Si Ver si Perez erau la vreo 10 sec. Deci Ham iesea pe 3, iar sa depasesti doua RBR intr-un singur tur e foarte dificil, mai ales ca Perez avea un stil foarte agresiv si periculos. Probabil Perez s-ar fi aruncat in fata lui Ham si l-ar fi scos din cursa. Sau poate Ver ar fi facut asta. Deci singurul care putea risca era Ver si a schimbat pneurile. Dar Masi doar a dat la o parte masinile dintre Ver si Ham, lasandu-i cale libera olandezului. Daca le permitea tuturor pilotilor intarziati sa depaseasca, atunci cursa s-ar fi terminat sub SC. Plus ca circuitul nici macar nu era curatat cum trebuie. Nu au mai contat masurile de securitate, ca voia Masi sa castige Ver. Sa ne amintim ca in Arabia Saudita a dat red flag pt ca parapetii nu erau frumosi si nu se vedea sponsorul. Acum in 3 tururi au scos si masina, au curatat si zona aia, au verificat si parapetii. Mare performanta. Ar fi fost mai frumos ca Masi sa fi dat red flag cand a fost incidentul, sa schimbe pneurile toti pilotii si sa avem 5 tururi pline de depasiri si tensiune. Abia atunci ar fi fost cu adevarat racing. Poate castiga Sainz sau Ocon din nou, cine stie. Dar mi se pare cea mai buna solutie pentru toata lumea, in acea situatie. Hamilton merita sa castige. A recuperat puncte, a fost rapid toata cursa, a mers fara greseala, doar ca Masi a avut alte planuri. Nu inteleg de ce FIA nu i-a decizii neutre si mereu sfarseste in scandalurile astea. Probabil ca asta vor americanii. Scandalul atrage si persoane care nu inteleg F1, scandalul vinde bilete, scandalul creste audienta.
    Max Verstappen este noul campion mondial din Formula 1
  • @FanF1 Sainz a plecat de pe 2 si a terminat pe 3. Mare performanta :))))))) Cred ca trebuia sa taci. A stat o gramada de tururi in spatele lui Gasly, cred ca vreo 10. A venit Hamilton si a trecut de amandoi. Motoare vechi au toti. Unde e noutatea? Toti pilotii au 3 motoare pe sezon. Sa te bucuri pentru un loc 3 datorat ploii, arata ce dezastru e la Ferrari si mai ales in capul fanilor :)) Aia e echipa cu buget de 400 de milioane pe an si nu e capabila sa treaca de Alpha Tauri. Nu mai zic de predestinat care cu motor nou a terminat pe 15. :))))) 400 de milioane pe an ca sa vada podiumul de vreo 2-3 ori :)))) Sa vorbesti despre ce bun e Sainz cand va castiga curse si titluri mondiale. Pana atunci, pilotii buni sunt altii.
    Max Verstappen va porni din coada grilei în Marele Premiu de Formula 1 al Rusiei
  • @Nica Ham a tras stanga de volan pentru ca virajul era pe stanga. Doar nu voiai sa se dea Ham la o parte. Hamilton a intrat primul in sicana, avea jumatate de masina in fata lui Ver. Ce iti spune asta? Ca poti trece? :)))) Daca are jumatate de masina in fata, face ce vrea, nu a fost nici macar roata la roata la intrarea in viraj, ci Ham in fata lui Ver. Iar Ver s-a urcat pe el. Ce mentalitate de copii aveti unii. Ca Ham a fost scos in decor in virajul 1 nu mai spune nimeni nimic. Evident ca tot Ham a fost de vina si acolo, ca a indraznit sa-l atace pe copilul retardat. Acum, la accident, tot Ham trebuia sa-i dea spatiu lui Ver, desi Ver avea interiorul in viraj, fiind viraj de stanga. Nu ti se pare ca Ham i-a lasat suficient spatiu, lasandu-l sa ajunga acolo? Unde l-a scos Ham afara cand Ver s-a urcat pe roata lui si apoi pe masina? Ver trebuia sa inteleaga ca nu are loc sa faca acel viraj si sa traga stanga de volan, sau sa franeze. Daca era destept, il putea depasi in urmatorul viraj Si da, uneori chiar nu poti trece de adversar. Penalizarea de 3 pozitii e prea mica. Ar fi meritat cel putin 10. Nu trebuie sa se dea nimeni la o parte. Iti lasa spatiu atunci cand esti roata la roata, nu cand unul e in fata ta. E in fata ta tu trebuie sa ai grija.
    Dublă McLaren la Monza. Daniel Ricciardo câștigă pentru prima oară din 2018
  • Eu v-am zis ca Vertappen e retardat. Se vede ca nu a dat pe la scoala. Se si lauda intr-un video ca el nu se ducea la scoala. Pai se vede. El are efectiv o problema in gandire. Daca i s-ar testa IQ-ul cred ca s-ar face de ras. In primul tur l-a scos pe Hamilton de pe circuit. Apoi in timpul accidentului a intrat in viraj roata la roata si se intreaba de ce nu i-a lasat Ham spatiu. Verstappen mereu asteapta sa-i ofere ceilalti spatiu sau sa cedeze. El nu intelege cand e momentul sa franeze sau sa evite un accident. E foarte periculos. Ca un cocalar care se crede zmeu. Cocalarul ala care nu semnalizeaza, ci altii trebuie sa-l evite. Plus ca a aratat ce caracter mizerabil are. Daca era Schumacher sau Senna i-ar fi tras o mama de bataie de plangea si ma-sa. Dupa accident nici macar nu a verificat daca Hamilton era ok, daca putea sa iasa din masina. Nici nu s-a uitat la Ham. INFECT OM. Retardat, cum spuneam. Pentru ca doar un om care nu intelege realitatea poate sa fie indiferent in situatia aia si sa nu-si ajute semenii. In anii 80, Verstappen nu ar fi fost in F1 sau era batut in fiecare weekend. Atunci erau barbati adevarati, nu muierile astea de azi care nu au curaj sa concureze pe ploaie, ca li se uda machiajul. Hamilton cred ca e cel mai muiere. Cum naiba sa nu-l bati pe Verstappen dupa asa accident? Probabil l-a lasat Nicole fara OO. Leclerc si Sainz, doi inutili. A trecut Lando de Lecrash de parca Ferrariul era indicator stradal. A ajuns Lecrash pe 4 pentru ca au abandonat Ver si Ham si Perez a avut penalizarea aia inutila. Altfel, Lecrash avea un frumos loc 7-8, cam pe acolo ar fi fost in conditii normale. Putem spune ca Ferrari a fost aproape de victorie, daca mai abandonau vreo 3 piloti :)))) Ricciardo ar fi castigat oricum cursa asta, cred. Nu cred ca Lando ar fi ajuns pe podium cu Ver si Ham pe circuit.
    Dublă McLaren la Monza. Daniel Ricciardo câștigă pentru prima oară din 2018
  • Ce bine merge Giovinazzi. Daca ar fi facut mereu calificari si curse asa bune ca in perioada asta, probabil Ferrari miza pe el, nu pe Sainz. Ii lipseste contanta lui Giovinazzi. As vrea sa-l vad in viitor intr-o masina mai buna, cred ca are potential sa faca multe surprize si chiar sa castige curse. Probabil are rezultatele astea bune si pentru ca echipa acum mizeaza pe el, nefiind Kimi care si-a anuntat retragerea. Probabil echipa ii ofera toata atentia lui Giovi. De ce naiba nu au facut asta si pana acum? Era clar ca Giovi e viitorul, nu Kimi, un pensionar din 2019. Daca va reusi Giovi sa ramana in top 10 cu Alfa, ceea ce nu prea cred, ar fi ceva senzational.
    Monoposturile Alfa Romeo vor avea o grafică specială pentru Marele Premiu de Formula 1 al Italiei
Pagina
12345...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău