• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

ferr1

  • Membru din 26.09.2013
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 1092 in total
  • Duuuuuuuuuuu-te! Învârtindu-te. Rostogolindu-te. Numai du-te! Doar Vettel putea să mă facă să mă gândesc că Barrichello chiar a fost un mare pilot. Sau Massa. Și da, ambii au fost mai buni decât Vettel. Hai cu Alonso la Ferrari, să mai câștigăm și noi ceva. Oricum Leclerc nu are prea curând șanse la titlu. Pilot bun, dar greșește mult. Și dacă nu va renunță la greșeli, în 2 ani pleacă și ăsta de la Ferrari. Probabil Ferrari va încerca să semneze pentru un an cu un pilot pentru ca în 2021 să-l aducă pe Hamilton. Deci nu cred că Sainz sau Ricciardo sunt interesați de așa ceva. Și Ricciardo la Renault avea un salariu imens pentru unul care abia a câștigat câteva curse la 30 de ani, Parcă lua vreo 20 de mil de la francezi. Pentru banii ăia, să stea acolo unde e sau să se ducă în Australia la vânat de crocodili, că mai mult de 5 mil nu face.
    Vettel va părăsi Ferrari la sfârșitul sezonului 2020: "Nu mai există dorința comună de a rămâne împreună"
  • Incet, incet Ferrari devine o masina pentru cocalari, ca Lamborghini sau Porsche etc. Isi pierde din stil, eleganta si exclusivitate mai ales de cand le-a permis arabilor sa toarne aur pe masini. Un SUV nu poate sa aiba nici stil, nici eleganta. E un SUV, o caruta pe 4 roti inutila in oras, conceputa pentru ca bogatii sa stea in masini mari ca sa para importanti. Un SUV sportiv e o aberatie si mai mare. Ferrari a ajuns celebra si a rezistat atata timp pe piata tocmai pentru ca nu era pentru oricine si pentru ca isi inventa propriul drum, nu mergea pe drumuri batatorite de altii. Dar na, cocalari multi, masini multe si inutile.
    Ferrari prezintă noul coupe Roma: motor turbo V8 de 3.9 litri și 620 de cai putere
  • Poate sa ia si 20 de titluri Hamilton, tot nu va avea acelai impact ca la Schumacher sau Senna. 2016 - batut de Rosberg. Adica nu doar ca a fost batut, ca daca era batut de un pilot mare ca ALonso, mai intelegeam. Dar ROsberg, adica Rosberg, care a fost praf si pulbere in F1. Nu ca a fost vreun mare pilot... Si Vettel era sa fie batut de Webber, dar RBR nu ii lasa liberi, asa ca a scapat Vitzelul. Cand RBR a lasat pilotii liberi, l-a batut Ricciardo pe unde il prindea. Da, mari piloti si Hamilton, si Vettel. Cand o sa se bata la titlu cu o masina mai slaba, atunci vor merita sa stea langa Schumacher, Prost, Senna sau Alonso. Hamilton e inexistent fara cea mai buna masina. Vettel pierde titlurile cu cea mai buna masina.
    Bottas a câștigat cursa din Statele Unite! Hamilton a devenit campion mondial pentru a șasea oară
  • Multi critica Ferrari, dar vrea sa va amintesc ca din 1998, echipa asta se bate aproape an de an la titlul la constructori. A castigat de vreo 6 ori, în 21 de ani. Dar an de an Ferrari a fost la bataie, poate cu mici exceptii un 2009. In perioada de dominatie RBR, Ferrari a fost singura care le-a pus probleme. Masina slaba, mare pilot Alonso. In perioada Mercedes, Ferrari iarasi a fost singura echipa care le-a pus probleme. Masina buna si foarte buna, piloti slabi. Cu siguranta Ferrari va castiga din nou, poate anul viitor cu Leclerc. Desi eu cred ca aveau sanse de anul asta sa-l faca pe Leclerc campion, cu mai mult noroc, o mai buna strategie si daca echipa se concentra pe asta iar Vettel ramanea pilot nr 2. Dar oricum si Leclerc si-a luat-o in cap, ar merita un dus rece. In ritmul asta n-o sa pupe titlul prea curand. E haotic si inconstant. In pluton pare scapat din lesa.
    Bottas a câștigat Marele Premiu al Japoniei! Vettel, locul doi după un start ratat, Hamilton urcă pe podium
  • O, Doamne, cate prostii am citit zilele astea despre Leclerc. A castigat si Leclerc 2 curse si deja e fenomen. A castigat 2 curse cu o masina care domina pe Monza, iar la Spa a fost ajutat de Vettel. Oricum o masina putin superioara celei Mercedes si doar norocul a facut sa-si pastreze victoria la Monza, pentru ca merita o penalizare de 5 sec la duelul cu Hamilton. Dar sa revenim la Leclerc. 2 victorii in viata lui cu un Ferrari superior, ca pana la Spa a fost inexistent. Pe langa faptul ca a gresit in atatea curse si chiar in calificari. Si la Monza a gresit, cand a taiat sicana. Ar trebui ca pilotii care taie sicana, indiferent ca pierd sau castiga locuri, sa primeasca o penalizare pentru ca in trecut, cand acolo era iarba sau pietris, pierdeai o gramada de timp sau abandonai. Acum pentru presa din toata lumea, Leclerc asta e Schumacher intruchipat. Eu zic ca nici macar nu se va apropia de titlurile lui Vettel. Cand nu are o masina de top, dispare din cursa, nu se vede deloc. Leclerc are masina care pe multe circuite este superioara celei Mercedes. Si a dat-o prin ziduri. Are noroc ca Vettel e prost. Efectiv prost. Daca avea un pilot adevarat in echipa, il termina psihic pe Leclerc. Psihicul lui Leclerc e fragil. Daca vine Alonso la Ferrari il face praf, ajunge ca Massa. O avea Leclerc talent, dar dupa 2 victorii sa spui ca e viitor campion mondial... Pai si Barrichello avea cateva victorii cu Ferrari. Si Massa, dar n-a fost. Si multi altii. Sa le dea bolovanilor o racheta cu 1 sec mai rapid decat ceilalti sa castige si ei ceva. Vine Singapore si iarasi o sa-l vedem pe Leclerc pe 5, o sa se bata cu Sainz.
    Leclerc nu se îmbată cu apă rece după victoriile de la Spa și Monza: "Cursa din Singapore va fi mult mai dificilă"
Pagina
12345...91011...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău