• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

ferr1

  • Membru din 26.09.2013
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 1092 in total
  • Apropo, dacă trăia Enzo, Vettel avea foarte puține șanse să ajungă la Ferrari.
    Vettel şi-a reziliat contractul cu Red Bull, va pleca la Ferrari şi va fi înlocuit de Kvyat
  • Dacă nu vine Newey, Vettel o să fie lângă Raikkonen în pluton.
    Vettel şi-a reziliat contractul cu Red Bull, va pleca la Ferrari şi va fi înlocuit de Kvyat
  • erată - funerariile, nu funeriile. :) Rămâne de văzut dacă va semna cu McLaren și ce va face acolo. Și eu în 2010 am crezut că va câștiga, dar cel mai bun pilot de pe grilă nu e suficient. Un pilot slab - Button sau Rosberg - poate câștiga cu o mașină de top, dar un pilot de top nu poate câștiga cu o mașină slabă. Cu toate că Schumacher și Alonso erau foarte aproape s-o facă. Cel puțin pe ăștia i-am văzut eu la lucru. Poate că au mai existat și alții. Poate chiar au câștigat. Istoria e lungă...
    McLaren: "Am lua în considerare recrutarea lui Alonso"
  • @Mircea stai liniștit, tot Alonso o s-o țină și pe McLaren în viață. Cu Button termină pe 10, cu Alonso va termina pe 5. Mare brânză. Nu înseamnă că vor câștiga, cum nici atât nu înseamnă că Ferrari o va face. Practic cele două echipe sunt în aceeași barcă. Bineînțeles, cu un mare plus pentru britanici - Alonso - și un mare minus pentru Ferrari - Raikkonen. Cred că indiferent cine vine la Ferrari îl zvântă pe Raikkonen cu bătaia.
    Alonso, în negocieri avansate cu McLaren pentru sezonul 2015
  • Revenirea lui Alonso la McLaren este echivalentă cu revenirea sa la Renault în 2008. Sper ca măcar să aibă un salariu de vreo 40 de mil. de Euro. Cu alte cuvinte, se pare că asistăm la funeriile echipei Ferrari. Băieții și-au propus să dărâme totul. Și cum e spiritul latin, nu vor mai construi nimic. Săracul Enzo... păcat că Ferrari a ajuns pe mâinile celor de la FIAT. Iar pe viitor ne așteaptă niște modele Ferrari la fel de penibile ca aceste decizii. Cine știe ce SUV pregătesc băieții.
    McLaren: "Am lua în considerare recrutarea lui Alonso"
Pagina
12345...101102103...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău