erată - funerariile, nu funeriile. :)
Rămâne de văzut dacă va semna cu McLaren și ce va face acolo. Și eu în 2010 am crezut că va câștiga, dar cel mai bun pilot de pe grilă nu e suficient. Un pilot slab - Button sau Rosberg - poate câștiga cu o mașină de top, dar un pilot de top nu poate câștiga cu o mașină slabă. Cu toate că Schumacher și Alonso erau foarte aproape s-o facă. Cel puțin pe ăștia i-am văzut eu la lucru. Poate că au mai existat și alții. Poate chiar au câștigat. Istoria e lungă...
@Mircea stai liniștit, tot Alonso o s-o țină și pe McLaren în viață. Cu Button termină pe 10, cu Alonso va termina pe 5. Mare brânză. Nu înseamnă că vor câștiga, cum nici atât nu înseamnă că Ferrari o va face. Practic cele două echipe sunt în aceeași barcă. Bineînțeles, cu un mare plus pentru britanici - Alonso - și un mare minus pentru Ferrari - Raikkonen. Cred că indiferent cine vine la Ferrari îl zvântă pe Raikkonen cu bătaia.
Revenirea lui Alonso la McLaren este echivalentă cu revenirea sa la Renault în 2008. Sper ca măcar să aibă un salariu de vreo 40 de mil. de Euro.
Cu alte cuvinte, se pare că asistăm la funeriile echipei Ferrari. Băieții și-au propus să dărâme totul. Și cum e spiritul latin, nu vor mai construi nimic. Săracul Enzo... păcat că Ferrari a ajuns pe mâinile celor de la FIAT. Iar pe viitor ne așteaptă niște modele Ferrari la fel de penibile ca aceste decizii. Cine știe ce SUV pregătesc băieții.
Ultimele comentarii
1092 in total