• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

ferr1

  • Membru din 26.09.2013
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 1092 in total
  • Cand naiba a dezvoltat Vettel masina cand el a venit la RBR in 2009 si avea deja un monopost de top? Poate noaptea... Acum de ce nu mai dezvolta? Sa lasam glumele astea. Inginerii dezvolta masini, pilotii le conduc spre linia de finish. Era lui Lauda sau Prost a apus. Tehnologia din ziua de astazi face toata treaba, daca o intelegi.
    Presă: Red Bull vrea să-i micşoreze salariul lui Vettel
  • Urmeaza ca pilotii sa fie legati la ochi...
    Mesajele codate şi informaţiile de pe pancarte, interzise prin noul regulament pentru comunicaţii radio
  • @TestDriver Calmeaza-te ca spui prostii. Crezi ca Di Montezemolo e de ieri, de azi in F1 si asteapta sa te citeasca pe tine? Sau crezi ca s-a gandit „Nuuuu, de ce sa castigam? hai sa mai si pierdem.” Arata-mi o echipa care a castigat mereu! Ferrari are de respectat o traditie, iar Montezemolo a incercat sa gaseasca o cale de mijloc intre tehnologie si traditie. Tocmai traditia e cea care face Ferrari atat de celebra. Cum te-ai simti sa-ti iei Ferrari facut in Maroc cu piese chinezesti? Ce imagine ar mai promova Ferrari cu simulatoare si motoare V6? Cine dracu cumpara aspiratoarele astea de V6? Du-te la un arab si spune-i sa-ti cumpere Ferrariul pentru ca asta consuma cel mai putin. Apoi Ferrari e un constructor de masini, unele exclusiviste, spre deosebire de Mercedes sau Renault. Orice ar spune Raikkonen, realitatea e ca il si doare in cur de ce se intampla la Ferrari atat timp cat isi ia banii.
    Raikkonen crede că sistemul ERS este principalul defect al monopostului Ferrari
  • @mobius As spune ca regulile trebuie respectate de catre toti pilotii, chiar daca unii se numesc Ricciardo. Si sa fim seriosi, fiind prima cursa, nu statea FIA sa faca aranjamente. Ca daca o dam in teorii de-astea... Chestia e ca Ricciardo e mai rapid decat Vettel. Ori Vettel in afara de faptul ca avea cea mai buna masina de pe grila, n-a aratat mare lucru. Acum Vettel mai este si tata, lucru care se vede pe circuit. Nu degeaba spunea Enzo Ferrari ca pilotii devin mai lenti in momentul in care li se nasc copiii.
    Ricciardo: "Prietenii mei, surprinşi de munca unui pilot de Formula 1 din spatele scenei"
  • Unde esti tu Enzo doamne?!
    Red Bull neagă o rocadă între Vettel şi Alonso cu Ferrari
Pagina
12345...105106107...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău