Ferrari e o continua rusine, lipsita de orice reactie, intr-o cadere libera. Si in 2013 au lucrat la masina din 2014 si uite ce a iesit. Asa ca asta nu e nici o veste buna.
A fost o cursa frumoasa, cu dueluri interesante. Se pare ca Magnussen se transforma in Magdonado. Nu se invata minte. Ar fi trebuit totusi sa faca oprirea si pierdea vreo 30 de secunde, ajungand pe locurile 13-14. Asa ce rost are acea penalizare?
Vettel a fost in alta cursa. Nu are nici o scuza pentru faptul ca-l bate Ricciardo.
Oare cum vrea Rosberg sa fie campion daca nu e in stare sa franeze cum trebuie? Nu sunt rautacios, dar alea sunt greseli de GP2, cum a gresit si la Spa. Isi doreste titlul, a avut curse bune, dar Hamilton ii este superior vizibil si o demonstreaza pe circuit. Nu cred ca Rosberg ar fi avut sanse sa castige cursa. Britanicul a fost mereu mai rapid.
Public de la Monza ramane acelasi. Nu inteleg de ce Hamilton si Rosberg se agitau, dar oamenii aia il aplaudau pe Massa, la un moment dat ii strigau si numele :)) Daca era un ferrarist pe podium, toti ceilalti ar fi fost huiduiti.
Si prostanacii de la Dolce raman prostanaci. Sunt ca niste adolescenti aflati la pubertate care si-au facut radio pe internet si vorbesc ca sa nu adoarma. Mai bine ar adormi, cursele ar fi mai frumoase. Cum naiba sa spui "Monza" in loc de "Monța„ sau „Măclaren”? Si numeroase greseli catastrofale. Prostanaci. Ba, n-ai cu cine, ba! Niste tarani.
@teleki Despre aerodinamica si motor e poveste lunga. Eu unul prefer motorul. Totusi nu pot sa inteleg cum anumite personaje se duc la curse de F1 si isi pun castile la ureche :))
Din ce am citit despre Enzo Ferrari, era un om care traia pentru sportul in sine decat pentru lumea care se construia in jurul masinilor. Pentru el mirosul de benzina si sunetul asurzitor al motorului erau placerile vietii. A avut o pasiune imensa pentru masini si isi iubea "produsele". In schimb Montezemolo este un om de afaceri, iar oamenii de afaceri nu prea pun suflet, n-au pasiune, pentru ei important e sa iasa bani. Si Ferrari cu Montezemolo s-a transformat intr-o masina de facut bani.
Parerile lui Enzo sunt de retinut, insa nu actuale. F1 a evoluat intr-un sens total diferit decat ceea ce si-ar fi dorit italianul. Nici nu cred ca i-ar fi facut placere lumea din jurul masinilor, cu toate vedetele care cauta importanta, cu toate afacerile, cu modificarile circuitelor sau cu circuite prin India. Si cred ca s-ar fi implicat mai mult in evolutia Formulei 1, lasandu-se dominat de pasiune. De fapt nu cred ca Enzo s-a impacat prea bine cu Bernie Ecclestone. Italianul punea sportul mai presus de orice, britanicul pune afacerile mai presus de orice. Si citisem ca Enzo Ferrari tocmai asta ii reprosase in trecut. Cu aerodinamica, fara teste, cu DRS, cu atatea restrictii privind pilotajul, cu circuite prin India sau Dubai, cred ca Enzo ar fi retras echipa din competitie. Era prea orgolios ca s-o lase sa se iroseasca pentru interese economice. Uite aici cateva fraze celebre ale lui Enzo: http://motori.leonardo.it/enzo-ferrari-anniversario-i-migliori-aforismi-del-drake-di-maranello/
"L’automobile è un’espressione di libertà, e il rischio che stiamo correndo è quello di ammazzarci perché ce n’è troppa. Del resto, ci sono due modi classici di morire: di fame e di indigestione."
Acum a facut si Enzo destule greseli, daca e sa le cautam. Dar pasiunea e a lui. A iubit masinile si a trait pentru asta. Probabil din prea multa pasiune a facut si greselile, incercand sa fie din ce in ce mai bun. Insa ramane un geniu al masinilor.
Asta e masochist. Nu vreau sa-mi imaginez ce face cu Nicole. Pacat de ea...
A dorit sa aiba dueluri cu Rosberg si n-a iesit deloc bine.
A dorit sa traga tare ca sa recupereze puncte si n-a iesit bine.
Acum vrea duel cu Williams si s-ar putea sa nu iasa bine. O fi uitat ca la Williams e Massa? Hai, Felipe, ia-ti revansa!
@teleki Felicitari lui Raikkonen. Dar eu stiam ca Enzo Ferrari spunea ca in momentul in care un pilot devine tata este mai lent cu 2 sec pe tur. In urma cu 40 de ani cred ca vorbele lui Enzo erau adevarate, astazi pilotii sunt ajutati de tehnologie si cred ca diferenta este ceva mai mica, probabil 0,5 sec.
Nu sunt rau, dar in pluton mereu ai probleme, daca nu-i depasesti imediat pe adversari. Ori te loveste cineva, ori ai un ritm mai lent, ori iti uzezi repede pneurile. Si Raikkonen a avut destule probleme in pluton. S-a pierdut in multe curse. Si daca ai urmarit Q2, Raikkonen a avut 2 tururi si in ambele a facut greseli in aceeasi sicana.
Normal ca sunt subiectiv. Cine nu e?! Nu exista spectatori obiectivi.
Montezemolo va prelua Alitalia, dupa ce Alitalia va fi preluata de catre Fly Emirates. Adica va lucra pentru arabi. Evident ca motivul este unul financiar.
Elkann de la vreo 20 de ani lucreaza pe la FIAT si a stat pe langa Montezemolo, pe vremea cand Montezemolo era presedintele FIAT. Ferrari e cel mai prestigios brand din portofoliul FIAT si ar avea nevoie de un tanar la conducere, decat de un dealer ca Mattiacci sau un batran ca Marchionne, ajuns la 62 de ani.
Insa Montezemolo a anunta ca va mai ramane la Ferrari inca 3 ani. http://www.gazzetta.it/Formula-1/06-09-2014/formula-1-montezemolo-resto-altri-3-anni-alonso-ha-contratto-noi-90372180828.shtml
Ultimele comentarii
1092 in total