• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

ferr1

  • Membru din 26.09.2013
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 1092 in total
  • Veni, vidi, vici. Cel putin asta a aratat Hamilton pana acum. Sa vedem daca psihicul sau e constant si reuseste sa se mentina la nivelul asta. Ori maine clacheaza in fata presiunii sau a problemelor tehnice/de alta natura. Rusinos ceea ce face Ferrari. Rusinoasa si atitudinea celor care lucreaza pentru Ferrari. Alonso imi pare ca a renuntat sa mai lupte cu morile de vant si isi face treaba si nimic mai mult. Raikkonen e de o indolenta colosala, nefiind capabil sa se concentreze nici macar pentru un singur tur rapid, poate de teama ca i se incalzeste berica. In ritmul asta, la anul, la Monza, Raikonen va fi huiduit. Si ma astept ca maine sa aiba vreun accident ceva. E in fata sa Magnussen, Kvyat, Massa - deci are clienti. De ce naiba sa munceasca 2 ore, nu mai bine stai la berica pe 20 de milioane?
    Hamilton, pole position la Monza în faţa lui Rosberg
  • Eu stiam ca se vorbeste despre John Elkann sa preia Ferrari, care este stra-stra-stranepotul lui Giovanni Agnelli, fondatorul FIAT. Momentan Elkann este presedintele FIAT. Mattiacci este un personaj antipatic. Nu il vad potrivit pentru o pozitie atat de importanta. Una e sa vinzi masini prin America si alta e sa conduci Ferrari.
    Montezemolo ar putea pleca de la Ferrari. Marchionne, favorit să devină preşedintele Scuderiei
  • Azi a fost ziua glumelor. Toti pusi pe glume...
    Ricciardo, tentat să solicite ordine de echipă pentru a rămâne în cursa pentru titlu
  • @Mircea spre deosebire de Milan, Ferrari are bani si profit an de an :)) As spune ca Ferrari e un fel de Real Madrid in F1 - ia tot ce e mai bun. Uneori ii iese, alteori pierde. As vrea sa fie un AC Milan, sa mizeze pe pilotii italieni, sa-i creasca, sa aiba pasiune, dar asta nu se mai intampla de pe vremea lui Enzo Ferrari. O filosofie tampita de altfel. Ce ar fi fost daca Valentino Rossi era pilot de curse si concura pentru Ferrari? Dar asta nu mai conteaza, probabil nu ajungea niciodata campion cu Ferrari, cum n-a reusit nici cu Ducati.
    Mercedes: "Dacă Hamilton şi Rosberg nu se înţeleg, unul dintre ei va pleca la sfârşitul sezonului"
  • Astia sunt pusi pe glume. Unul mai amuzant decat celalalt. Grosjean la Ferrari e de domeniul basmelor. Nici ca pilot nr. 2 nu e bun, tinand cont ca daca cedeaza psihic face masina praf cursa de cursa. Apoi Button care-si acorda importanta... McLaren de cativa ani nu mai conteaza pe piata transferurilor. Magnussen si Button daca pleaca de la Ferrari mai pot ajunge cel mult pe la Force India sau Lotus, la echipele de top n-au nici o sansa, si nu pt ca ar fi ocupate locurile, dar echipele mari isi doresc alti piloti - Alonso, Vettel, Hamilton. Si Alonso e cheia transferurilor cam din 2006. Probabil Button nu vrea sa recunoasca asta din orgoliu.
    Grosjean sugerează că negociază cu Ferrari: "Alonso este cheia pe piaţa transferurilor"
Pagina
12345...107108109...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău