Veni, vidi, vici.
Cel putin asta a aratat Hamilton pana acum. Sa vedem daca psihicul sau e constant si reuseste sa se mentina la nivelul asta. Ori maine clacheaza in fata presiunii sau a problemelor tehnice/de alta natura.
Rusinos ceea ce face Ferrari. Rusinoasa si atitudinea celor care lucreaza pentru Ferrari. Alonso imi pare ca a renuntat sa mai lupte cu morile de vant si isi face treaba si nimic mai mult. Raikkonen e de o indolenta colosala, nefiind capabil sa se concentreze nici macar pentru un singur tur rapid, poate de teama ca i se incalzeste berica. In ritmul asta, la anul, la Monza, Raikonen va fi huiduit. Si ma astept ca maine sa aiba vreun accident ceva. E in fata sa Magnussen, Kvyat, Massa - deci are clienti. De ce naiba sa munceasca 2 ore, nu mai bine stai la berica pe 20 de milioane?
Eu stiam ca se vorbeste despre John Elkann sa preia Ferrari, care este stra-stra-stranepotul lui Giovanni Agnelli, fondatorul FIAT. Momentan Elkann este presedintele FIAT.
Mattiacci este un personaj antipatic. Nu il vad potrivit pentru o pozitie atat de importanta. Una e sa vinzi masini prin America si alta e sa conduci Ferrari.
@Mircea spre deosebire de Milan, Ferrari are bani si profit an de an :)) As spune ca Ferrari e un fel de Real Madrid in F1 - ia tot ce e mai bun. Uneori ii iese, alteori pierde. As vrea sa fie un AC Milan, sa mizeze pe pilotii italieni, sa-i creasca, sa aiba pasiune, dar asta nu se mai intampla de pe vremea lui Enzo Ferrari. O filosofie tampita de altfel. Ce ar fi fost daca Valentino Rossi era pilot de curse si concura pentru Ferrari? Dar asta nu mai conteaza, probabil nu ajungea niciodata campion cu Ferrari, cum n-a reusit nici cu Ducati.
Astia sunt pusi pe glume. Unul mai amuzant decat celalalt.
Grosjean la Ferrari e de domeniul basmelor. Nici ca pilot nr. 2 nu e bun, tinand cont ca daca cedeaza psihic face masina praf cursa de cursa.
Apoi Button care-si acorda importanta... McLaren de cativa ani nu mai conteaza pe piata transferurilor. Magnussen si Button daca pleaca de la Ferrari mai pot ajunge cel mult pe la Force India sau Lotus, la echipele de top n-au nici o sansa, si nu pt ca ar fi ocupate locurile, dar echipele mari isi doresc alti piloti - Alonso, Vettel, Hamilton. Si Alonso e cheia transferurilor cam din 2006. Probabil Button nu vrea sa recunoasca asta din orgoliu.
Ultimele comentarii
1092 in total