• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

ferr1

  • Membru din 26.09.2013
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 1092 in total
  • Nu inteleg de unde chestia asta cu echipa germana si pilot german. In afara de nume, Mercedes nu prea e echipa germana. Au sediul in Anglia, majoritatea oamenilor de pe acolo au alta nationalitate decat cea germana si nici macar Rosberg nu e german. Despre ce germani vorbim? Si nu e nici un castig daca iei titlul cu un german. E la fel. Nu-ti ridica nimeni statuie. Mai vorbeste cineva astazi despre Ascari, pilot mult superior lui Rosberg, care a castigat cu Ferrari? Nici atat nu se va vorbi mai tarziu despre Rosberg, nici macar la 2 ani de la retragerea sa. Stati calmi, n-o sa-si aminteasca nimeni de Rosberg peste 50 de ani. Asa ca la Mercedes poate ajunge orice pilot, de orice nationalitate, important e sa castige. Insa Mercedes isi va pastra ambii piloti pentru 2015. Sa spunem ca mai au la dispozitie luna lui septembrie, apoi va fi imposibil sa gaseasca piloti de top. Singurii cu sanse sa ajunga la Mercedes ar fi Alonso si Vettel.
    Mercedes: "Dacă Hamilton şi Rosberg nu se înţeleg, unul dintre ei va pleca la sfârşitul sezonului"
  • @Mircea te bucuri degeaba. Vettel fara Newey nu are nici un rost. E o afacere daca McLaren ii aduce la pachet. Intr-un final Vettel va ramane la Red Bull, apoi presa va incepe sa vorbeasca de revenirea lui Hamilton la McLaren si uite asa s-a incheiat sezonul si McLaren o sa stea in Button si Maldonado 2.
    Presă: Vettel analizează oferta de la McLaren pentru 2015
  • Alpine N-a zis nimeni ca motorul Renault n-a avut rolul sau, dar n-a avut un rol decisiv in lupta pentru titlu si nici macar n-a fost printre principalele lucruri care i-au facut campionat pe cei de la Red Bull, departe de toate inovatiile alea aerodinamice. Mai tineti minte cum la intrarea si iesirea din viraj Red Bull castigau o gramada de timp si dupa iesire se indepartau imediat de adversari? Acolo cu siguranta nu era vorba de motor. Motorul Renault era in continuare al 3-lea din competitie, dupa Ferrari si Mercedes. Prin 2010-2014 Ferrari avea cel mai bun motor.
    Renault sprijină demersul Ferrari pentru dezvoltarea motoarelor în timpul sezonului
  • Probabil Brawn ar face treaba buna, insa vreau ca Ferrari sa privesca spre viitor, nu spre trecut. Sa caute alti ingineri, si nu neaparat in F1, ci sa-i ia din alte domenii. E putin probabil ca cei mai buni sa fie doar in F1. Dar asa e Ferrari, niste fricosi care n-au curaj sa investeasca in tineri. De fapt Ferrari n-are rabdare. Daca aduce pe cineva, vrea rezultate imediat. In ultimii ani chestia asta n-a functionat, ar fi cazul sa-si schimbe filosofia.
    Ferrari îl aşteaptă cu braţele deschise pe Ross Brawn
  • Sansele ca Alonso sa ajunga la McLaren sunt la fel de mari ca sansele ca Messi sa se transfere la Steaua. In rest toate bune si frumoase.
    Alonso exclude o plecare prematură: "Intenţionez să rămân la Ferrari"
Pagina
12345...108109110...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău