• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

ferr1

  • Membru din 26.09.2013
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 1092 in total
  • Imi place evolutia lui Sainz. Anul asta a facut curse foarte bune. Au avut grija cativa piloti sa-i strice socotelile, dar el merge bine cu McLaren. Ferrari n-o sa castige nimic cat timp e Vettel acolo. Acum Vettel incurca echipa. Ii tine pe loc. Leclerc oricum n-are curaj sa se impuna. De ce naiba ma mai uit la F1? A, stai, nu ma mai uit. Eu daca as fi miliardar, as face o competitie de monoposturi fara tehnologie. Monoposturi clasice, cu V12, cu consum mare, cu zgomot si roti late. Masini care derapeaza, masini cu schimbator si ambreiaj, cu volan, nu cu butoane. Si fara radio. Nu trenuletele astea care nu au nimic spectaculos. Nici macar nu arata spectaculos, mai frumoase erau alea din anii 80 sau 2005-2008. A disparut romantismul din F1, cum si din motociclism sau fotbal. Un james hunt nu mai ajungea niciodata in F1. Acum probabil Hunt si Lauda rad amandoi de mascariciul de Hamilton, iar Senna cred ca deja vomita cand vede titlurile alea „Hamilton=Senna”. Am scris mult, dar mi-e lehamite de ce a ajuns F1.
    Hamilton și Leclerc, cei mai rapizi în antrenamentele de vineri din Canada: pilotul Mercedes a lovit zidul de beton
  • Nu stiu cine zice de Leclerc ca e pilotul secolului pentru ca incepe sa para pilot supra-evaluat, ca si Vettel. Vettel e regele supra-evaluarii si al dramelor, dar macar nu e mascota echipei. Leclerc a fost celebru cursa asta doar pentru poze cu diferite vedete pe la diferite evenimente sau in garaj. Nimic bun nu a facut Leclerc. Ma intreb, in loc sa fii mascota si sa stai la poze, nu mai bine te concentrezi pe ce trebuie sa faci in calificari si in cursa? Ca nici in antrenamente n-a stralucit si nu cred ca a lucrat la setari, altfel se vedea. Asa face pe suparatul, in loc sa puna mana si sa munceasca mai mult si sa lase figurile astea de vedeta. Vedeta pentru ce? Pentru un pole? 0 victorii. 0 titluri. 0 tot. Macar tantalaul ala de la RBR vinde energizante. Altfel numai poze. Ăsta e Leclerc - mascota echipei.
    Hamilton a câștigat cursa de la Monaco! Vettel și Bottas completează podiumului, Verstappen penalizat pentru un incident la boxe
  • Singura chestie interesanta va fi startul. Pe urma puteti sa inchideti televizorul si sa va duceti la vot sau sa faceti lucruri mai interesante cu viata voastra. Eu am adormit si la calificari, la cursa nu rezist mai mult de 5 min la cat de neinteresant e circuitul. Cat despre Ferrari, deja nu mai e o surpriza, surpriza va fi cand vor avea o strategie buna, cand chiar vor castiga ceva. Binotto e cel mai slab team manager din ultimii 20 de ani din F1, nu doar de la Ferrari. Poate chiar mai mult.
    Hamilton, pole position la Monaco în fața lui Bottas! Leclerc, doar locul 16 pentru Ferrari
  • Nu poti sa ai mereu cea mai buna masina. Dar in 2017 si 2018 au fost multe curse in care masina Ferrari a fost superioara tuturor celorlalte. As spune ca a fost de mai multe ori superioara decat Mercedes. Nu cu mult, poate diferente mici, dar cu un pilot la nivelul lui Hamilton, Ferrari putea castiga. Vettel, in schimb, e un Hulkenberg cu mai mult noroc. Pana si Perez mi se pare mai talentat decat Vettel, uitati-va ce a facut cu masina pe care a avut-o. A luat podiumuri cu Sauber si Force India, cu masini care nu erau deloc de podiumuri. Poate ca uneori a fost si noroc chior, dar oricumm s-a mentinut mereu in top 7 cu o masina slaba. Eu imi aduc aminte Monza 2012, cred ca e cea mai frumoasa cursa a lui. Acum Ferrari a ajuns in situatia ingrata sa n-aiba nici masina, nici piloti. Asta e. E vina lor, cine i-a pus sa-i dea 50 de mil gogomanului care vindea energizante, cand saraku era batut de Ricciardo in 2014. Au refuzat sa-i dea mai multi bani lui Alonso, dar sa-l plateasca pe Vettel. Bravo, ma! Dar pentru Ferrari nu e o problema. Atat timp cat vand masini si au profit, ii doare undeva. Victoriile conteaza doar pentru fani. Ei oricum primesc acelasi salariu, oricum vand tot mai multe masini, deci unde e problema? Victoriile sunt doar statistici. Nu se observa vreo mare pasiune la Ferrari. Eu as spune ca echipa are nevoie de un pilot care sa traiasca pentru curse, sa conduca masina din pasiune si sa scoata totul din ea. Asa, de figuranti ca Vettel care se urca si asteapta sa aiba racheta e plina F1. Nici Leclerc nu e mare branza, m-am lamurit. In primul rand nu are caracter si asta o sa-l coste mult. A acceptat sa fie majordomul lui Vettel, poate ii cara si casca dupa cursa. Un pilot care traieste pentru F1 nu ar fi acceptat niciodata sa se dea la o parte pentru altcineva. Cum am zis, ei oricum primesc acelasi salariu, chiar daca inving sau sunt invinsi.
    Ferrari nu a descoperit încă motivele lipsei de performanțe din 2019: "Trebuie să înțelegem cum rezolvăm problemele"
  • Prea de dimineata ca sa ma trezesc. Nu stric bunatate de somn in weekend pentru F1, sa fim seriosi. Totusi am vazut declaratiile lui Crashtappen care se plangea ca Vettel l-ar fi incurcat cu ceva. De fapt Vettel l-a depasit regulamentare. Presimt ca maine Vettel se trezeste cu Crashtappen peste el, asta e diliu, nu te pui cu toti nebunii. Dar cum lui Crahstappen i se permite orice, de ce sa nu mai strice cursa altora. A inceput bine si o sa tot faca victime. Ma astept la un accident Vettel-Verstappen :)) Altfel, pare ca Ferrari merge cu ceva rezerve. Cred ca masinile Mercedes si Ferrari au acelasi ritm de cursa si diferenta o va face strategia si pilotul (nu neaparat ca anumiti piloti sunt mai buni, doar ca unii fac mai putine greseli). Si Hamilton ar trebui sa-si revina. In ritmul asta risca sa repete 2016. O cam arde pe vedeta si pe starul, o sa-i fure Bottas titlul. Daca nu-l pune repede la respect pe finlandez, in urmatoarele 2-3 curse, eu ii dau mari sanse lui Bottas la titlu. Si Leclerc face multe greseli, s-a vazut si pe turul sau, insa are o scuza - varsta si lipsa experientei. Mai are mult de muncit pana sa devina un campionat veritabil. Chiar daca va castiga un titlu anul asta sau urmatorul, cred ca mai trebuie sa treaca niste ani ca sa-si atinga potentialul. Forza Charles!
    Bottas, pole position în China în fața lui Hamilton! Vettel și Leclerc ocupă a doua linie a grilei de start
Pagina
12345...111213...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău