Feedback

Ferrari nu a descoperit încă motivele lipsei de performanțe din 2019: "Trebuie să înțelegem cum rezolvăm problemele"

Publicat Joi, 16.05.2019
de Daniel Popescu
Comenteaza 7
Ferrari nu a descoperit încă motivele lipsei de performanțe din 2019: "Trebuie să înțelegem cum rezolvăm problemele" - Poza 1
Ferrari a admis că nu a înțeles încă motivele pentru care nu reușește să lupte de la egal la egal cu Mercedes în acest sezon, însă șeful Mattia Binotto este convins că problemele vor fi rezolvate rapid după ce vor fi identificate.

Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Ferrari a oferit în cadrul testelor premergătoare noul sezon iluzia că va putea lupta pentru titlurile mondiale cu Mercedes, însă realitatea din teren a fost complet diferită.

Mercedes a terminat pe primele două locuri fiecare dintre primele cinci curse ale acestui sezon, astfel că Ferrari are deja de recuperat un handicap consistent în clasamentul constructorilor.

Șeful Mattia Binotto a admis că inginerii nu au înțeles încă pe deplin cum trebuie să procedeze pentru a remedia problemele, însă este convins că acestea vor fi rezolvate rapid.

"Limitările de la Barcelona au fost prezente și în primele curse ale sezonului. Cred că weekendul a scos asta în evidență, iar slăbiciunile au fost clare și evidente. Este dificil să spunem cât timp ne va lua să rezolvăm problema. Cred că mai important pentru noi este să înțelegem cum le abordăm. Apoi sunt sigur că le putem rezolva rapid", a declarat italianul.

Ferrari a introdus numeroase îmbunătățiri aerodinamice, dar și un update major pentru motor, cu ocazia cursei de la Barcelona.

Oficialii Scuderiei au precizat că îmbunatățirile introduse au funcționat conform așteptărilor, fără să ofere însă un progres real în termeni de performanță. Prin urmare, există speculația ca monopostul Ferrari suferă de o limitare de performanță din punct de vedere mecanic.

Via Autosport


Comentarii (7)

  • Pana descopera ei, se termina sezonul si vreo 5-6 curse inainte, vor anunta ca se ocupa de monopostul pentru 2020!
    7 4
  • Nu au înțeles motivele... I le spun eu, cu părere de rău: de proști ce au ajuns! Este convins că problemele vor fi remediate? Asta o face de la începutul campionatului dar rezultatul a fost egal cu zero, așadar e mai de grabă visător decât convins. De ce în testele de iarnă la Mercedes rezultatele lor erau mai slabe decât a celor de la Ferrari? Fiindcă nemții au știut să-și testeze componentele și setările monopostului pe ascuns, nu ca cei de la Ferrari care parcă au vrut mai mult să se umfle în pene și să-i sperie pe nemți, dar nu au reușit, ba mai mult, și-au făcu rău lor însuși.
    8 6
  • Fanica: Ulei cutie viteze Honda HR-V/GH2, 4x4 Raspunde
  • THE SPINNING GERMAN
    Nu trebuie uitat aportul nemăsurat al Divei de la Ferrari. Care contribuie decisiv chiar si atunci cand masina e in fata concurentei. Acum nu mai e nimic de facut, teutonii au venit din urma, e prea tarziu.
    11 6
  • Claudiu
    Monopostul Ferrari are o problema mai mica generata de aripa fata pentru ca nu produce suficienta apasare la sol in virajele lente si medii, in schimb sunt mai rapizi in virajele rapide si pe liniile drepte. Dar problema grava e ca nu pot folosi pneurile din 2019 in plaja optima de temperatura. Sunt aceleasi pneuri "subtiate" aduse special anul trecut de Pirelli in cateva curse si care i-au ajutat enorm de mult pe Mercedes in prima jumatate a sezonului pana au adus acele jante speciale care le-au rezolvat toate problemele de gestiune a temperaturii. Din pacate anul acesta sunt folosite in toate etapele si se pare ca doar nemtii le pot folosi la capacitatea lor maxima (Ferrari, RedBull, Haas, Renault s-au plans in mai multe randuri ca nu le pot folosi eficient). E trist cat de mult influenteaza pneurile strategiile de cursa :( nu poti forta mai mult de 3-4 tururi cu ele pentru ca se distrug, daca faci un schimb suplimentar fata de adversari, pierzi 20-22 sec la boxe si recuperezi abia 5 sec cu un set nou iar daca fortezi in calificari prea mult in ultimul sector devin prea incinse si risti sa pierzi 0.5 sec pe o treime din circuit :(
    9 6
  • Razvan Dumitrache
    Cu vetel nu vor avea cum sa castige! Poate cu Leclerc!
    3 5
  • Din ciclul 'da-l mort pe mana mea ca nu mai scapa'

    "... însă șeful Mattia Binotto este convins că problemele vor fi rezolvate rapid după ce vor fi identificate"
    0 0
  • Nu poti sa ai mereu cea mai buna masina. Dar in 2017 si 2018 au fost multe curse in care masina Ferrari a fost superioara tuturor celorlalte. As spune ca a fost de mai multe ori superioara decat Mercedes. Nu cu mult, poate diferente mici, dar cu un pilot la nivelul lui Hamilton, Ferrari putea castiga.
    Vettel, in schimb, e un Hulkenberg cu mai mult noroc. Pana si Perez mi se pare mai talentat decat Vettel, uitati-va ce a facut cu masina pe care a avut-o. A luat podiumuri cu Sauber si Force India, cu masini care nu erau deloc de podiumuri. Poate ca uneori a fost si noroc chior, dar oricumm s-a mentinut mereu in top 7 cu o masina slaba. Eu imi aduc aminte Monza 2012, cred ca e cea mai frumoasa cursa a lui.
    Acum Ferrari a ajuns in situatia ingrata sa n-aiba nici masina, nici piloti. Asta e. E vina lor, cine i-a pus sa-i dea 50 de mil gogomanului care vindea energizante, cand saraku era batut de Ricciardo in 2014. Au refuzat sa-i dea mai multi bani lui Alonso, dar sa-l plateasca pe Vettel. Bravo, ma!
    Dar pentru Ferrari nu e o problema. Atat timp cat vand masini si au profit, ii doare undeva. Victoriile conteaza doar pentru fani. Ei oricum primesc acelasi salariu, oricum vand tot mai multe masini, deci unde e problema? Victoriile sunt doar statistici. Nu se observa vreo mare pasiune la Ferrari. Eu as spune ca echipa are nevoie de un pilot care sa traiasca pentru curse, sa conduca masina din pasiune si sa scoata totul din ea. Asa, de figuranti ca Vettel care se urca si asteapta sa aiba racheta e plina F1. Nici Leclerc nu e mare branza, m-am lamurit. In primul rand nu are caracter si asta o sa-l coste mult. A acceptat sa fie majordomul lui Vettel, poate ii cara si casca dupa cursa. Un pilot care traieste pentru F1 nu ar fi acceptat niciodata sa se dea la o parte pentru altcineva.
    Cum am zis, ei oricum primesc acelasi salariu, chiar daca inving sau sunt invinsi.
    5 3

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru