• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

ferr1

  • Membru din 26.09.2013
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 1092 in total
  • Cocule, nici o echipa nu sta intr-un om. Uite ca Mercedes a reusit fara Newey. Probabil o va face si Ferrari. Nimeni nu e de neinlocuit si mereu vor aparea in competitie altii mai buni.
    Newey exclude plecarea la Ferrari: "Rămân la Red Bull"
  • @@ferr Cauta pe internet cursele lui Schumacher din perioada 2010-2012 sa vezi cate greseli facea in pluton si cum mereu avea intentia sa-si atace adversarul din fata. Baietii de astazi nu mai fac asa ceva, trebuie sa aiba grija de pneuri, benzina, temperatura etc. Pe Schumacher nu-l interesau astea. Si mie imi placea ca Schumacher ataca mereu si se apara, dar se pare ca aia care conduc Formula 1 nu mai apreciaza astfel de lucruri. Pentru mine asta e F1: ataci-te aperi. E adevarat ca la 42 de ani Schumacher a realizat multe in F1, dar una e sa poata ajunge pe podium cu un monopost Mercedes 2014 si alta e sa castige curse sau titluri. Sunt sigur ca daca Schumacher era in locul lui Alonso in 2010, la Abu Dhabi intra in Petrov, nu accepta sa stea in spatele rusului si sa piarda titlul. Intra Schumacher in el ca Panzerul, il adunai pe rus cu forasul.
    Monaco, antrenamente 1: Hamilton, cel mai bun timp
  • La ce sa te astepti de la unu care-si spune "gogu"... Mai bine uita-te la volei, poate acolo intelegi mai multe.
    Alonso: "Este curios că Ferrari nu laudă calităţile mele"
  • @Sumi Schumacher a avut pole la Monaco in 2012, nu in 2013. Anul trecut Mercedes a mers cu Rosberg si Hamilton. Schumacher la 45 de ani si-ar fi luat bataie pana si de la Ricciardo, chiar si cu aceasta masina Mercedes, iar Rosberg ar fi fost campion mondial fara sa se streseze. Nu te mai amagi atat ca Schumacher la 45 de ani mai avea un cuvant de spus in F1. Gresea mult, nu mai avea constanta de alta data, nu se intelegea cu monopostul, F1 de astazi nu era pe stilul sau, Schumacher nu stia sa stea in pluton sau sa-si lase adversarul sa-l depaseasca fara sa-i inchida virajul. Schumacher a fost un luptator. F1 de astazi e pentru supravietuitori.
    Monaco, antrenamente 1: Hamilton, cel mai bun timp
  • Rezultatele finale din P1: 1 Hamilton 1m18.271s 2 Rosberg +0.032s 3 Ricciardo +0.235s 4 Alonso +0.659s 5 Vettel +0.772s 6 Raikkonen +1.196s 7 Bottas +1.223s 8 Perez +1.395s 9 Magnussen +1.518s 10 Hulkenberg +1.585s
    Alonso: "Este curios că Ferrari nu laudă calităţile mele"
Pagina
12345...140141142...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău