Newey exclude plecarea la Ferrari: "Rămân la Red Bull"

de Daniel Popescu
Joi, 22.05.2014
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Adrian Newey a anunţat că nu intenţionează să plece de la Red Bull Racing în viitorul apropiat, în mijlocul speculaţiilor că a primit o nouă ofertă din partea Scuderiei Ferrari.

Esential 2006 este anul in care Adrian Newey a inceput sa lucreze pentru Red Bull Racing
4 titluri mondiale la constructori a castigat Red Bull Racing cu ajutorul lui Adrian Newey
4 trofee la piloti a obtinut Sebastian Vettel, partial datorita lui Adrian Newey
Presa internaţională a relatat în ultimele săptămâni că Ferrari i-a făcut o nouă ofertă lui Adrian Newey, directorul tehnic al cvadruplei campioane mondiale Red Bull Racing.

În contextul în care reputatul inginer britanic a avut câteva declaraţii confuze cu ocazia Marelui Premiu al Spaniei, Red Bull Racing a publicat joi un comunicat de presă în care îl citează pe Newey afirmând că nu este interesat de o astfel de colaborare. "Rămân dedicat celor de la Red Bull Racing pentru viitorul apropiat", este scurta declaraţie făcută de Newey pentru echipă.

De altfel, inclusiv Sebastian Vettel consideră că Newey va continua parteneriatul de succes cu Red Bull Racing, care a avut drept rezultat patru titluri mondiale la piloţi şi alte patru trofee la constructori.

"Evident, am început să-l cunosc destul de bine în ultimii ani.

Am lucrat împreună, nu numai eu, ci întreaga echipă. Trebuie să înţelegeţi că Newey este unul dintre oamenii cheie ai echipei, dar sunt şi alţi oameni care muncesc foarte mult, aşa că nu este întotdeauna corect să-i acordăm credit doar lui Newey. Sunt sigur că vă va da acelaşi răspuns când îi puneţi această întrebare. Până la urmă, povestea cu Ferrari este o poveste. Poate că vom afla, sau poate că nu vom afla, cât adevăr este în această poveste. Sincer să fiu, în acest moment nu este prea interesat de asta", a precizat germanul.

Via Autosport

Comentarii (10)

  • Altii si-ar vinde sufletul sa fie ingineri la Ferrari. Newey a pus viata sa de familie pe primul plan si a facut performanta oriunde s-a dus. Si daca mergea la Ferrari si ii ridica din mocirla tifosii nerecunoscatori dupa ce Newey ar fi plecat ar fi zis ca fara Ferrari el ar fi fost un nimeni si bla blauri din astea. Si cu Schumacher au facut la fel
    14 11
  • Cocule, nici o echipa nu sta intr-un om. Uite ca Mercedes a reusit fara Newey. Probabil o va face si Ferrari. Nimeni nu e de neinlocuit si mereu vor aparea in competitie altii mai buni.
    23 7
  • ca nu sta intr-un singur om e una si ca Schumacher a facut nu stiu ce doar ca i-a prins pe Brown si Todt acolo e altceva ... Tifosii sunt niste nesimtiti nerecunoscatori. Schumacher a renuntat practic la o perioada cand era foarte in forma si putea sa mearga oriunde sau sa ranana la Benetton si sa mai ia titluri numai asa ca sa castige cu Ferrari. Eu sunt convins ca Ferrari doar cu Todt si Brown nu pupa un titlu in perioada 2000 2004, iar Schumacher fara ei castiga in alta parte

    Si da, nici Newey singur nu face performanta, au avut un Vettel care se pricepea foarte bine sa piloteze cu blown difusser; ma bucur sa in sfarsit recunosti si tu
    12 7
  • Test Driver 01
    Intr-o alta dimensiune, poate Schumacher castiga singur, fara Todt, fara Brawn si fara masina. Sau poate se inventa motorul warp si aveam colonie deja pe Luna sau in alta parte, sau mai bine, civilizatia umana nu mai exista de mult. Se pot intampla multe, plus sunt macar o infinitate de dimensiuni paralele in care se intampla miliarde de miliarde de posibilitati alternative. Dar, in realitatea in care traim, echipa Ferrari, din cadru careia au facut parte si Schumacher si Todt si Ross Brawn si altii, au castigat ce au castigat. La fel cum si Vettel a castigat pentru ca a fost sustinut de Horner si Newey si de altii. Nu a castigat de unul singur pentru ca nu stie nici sa-si asambleze masina. La fel cum Hakkinen a castigat la McLaren pentru ca pilotul favorit si a avut o masina pregatita pe stilul lui sau mai simplu pentru el. La fel cum si alti piloti castiga cand masina este potrivat pentru stilul lor. O fraza simpla foarte similara ca nivel intelectual este urmatoarea: "Pentru a afla raspunsul dorit, trebuie pusa intrebarea potrivita".

    Masinile astea de Formula 1 sunt masini foarte diferite de ce vedeti pe strada, sunt desenate, gandite altfel si evident trebuie o alta pregatire tehnica si intelectuala pentru a intelege ce merge sau ce nu merge la ele. Evident pentru fanul din tribuna conteaza doar ce face favoritul lui, dar pentru fanul caruia ii place partea tehnica conteaza ce se ascunde sub invelisul monopostului si poate mai putin ce face pilotul. Sau exista fani pe care nu-i nici intereseaza nici ce face pilotul, nici ce face echipa ci ii place sa-si dea cu parerea doar asa de amorul artei sau pentru a-i jignii pe fanii altor echipe. Exista persoane care isi doresc sa fie mai bune, sa fie pregatite si mai ales sa stie cat mai multe dar exista si persoane care se bucura in ignoranta lor si le place acest lucru. Fiecare cu ce poate, pana la urma unii sunt putini, altii sunt multi da ....
    12 4
  • pablo256r
    Pai nu e nici o clarificare, probabil nici nu s-a dorit asta. Sa aiba si media cancan ce sa mai scrie.
    "Rămân dedicat celor de la Red Bull Racing pentru viitorul apropiat"
    Sigur ca ramane. Dar ... ce inseamna viitorul apropiat?
    Sezonul asta?
    Chiar si sezonul viitor?
    Conteaza?
    Eu cred ca nu! Merc au aratat ca pot sa invinga multipla campioana cu Newey, Horner si Vettel fara probleme.
    11 3
  • mai testdrive, ce imi place mie e ca astia ca tine, daca ar fi castigat idolul vostru Alonso veneati cu explicatii in legatura cu fenomenala sa valoare. Dar cum realitatea e alta, sunteti prea ocupati sa explicati ca masina e totul, ba nu, managerul e totul ...

    In 2002 Williams au avut masina mai buna iar in 2003 McLaren au avut masina cea mai buna. Dar Schumacher e ... Schumacher. Adauga la asta 1994 si 1995 si ai cel putin 4 ani din 7 in care Schumacher a dus greul si a facut cariere si altora.
    4 13
  • fenechiu
    in 2002 Willaims a pierdut asa cum a pierdut de multe ori, lipsa unui pilot destul de bun. Cu Montoya si Ralf, praf amandoi, ce sa faci. Montoya era bun pe un tur dar in cursa se pierdea
    4 2
  • Test Driver 01
    @sipca: Nu-i nimic de explicat, masina este slaba rau. O masina care nu scoate un poleposition, un tur rapid, nu are cum sa fie prea rapida. Daca tie iti place sa fi ignorant treaba ta, nu ma lasa sa te retin. In 2002 a fost can greu pentru Williams sa aiba cea mai buna masina dar din pacate nu stii despre ce vorbesti. Du-te si cauta pe net, sa te informezi cu si despre sezonul 2002. Nu-i nimic mai mult de spus atata timp cat nu stii despre ce vorbesti. La fel despre 2003.

    Nu este nevoie sa spun nimic despre valoarea lui Alonso, este cel mai bun pilot de pe grila, dar atata timp cat cei de la Ferrari produc masini de GP2 si le prezinta ca masini de Formula 1 nu se poate face nimic.

    Da-i cu ignoranta inainte, dar sper ca ai bani de pensie macar. Vad ca ai nevoie.
    11 8
  • atunci mai testdrive, ia propovaduieste acilisa cum se face ca ramanea Alonso al tau la haat 20 de secunde in spatele lui Hamilton, pe aceeasi masina si fara evenimente de cursa? Asa orice broasca isi lauda plodul ca-i frumosul de pe lume ignorand argumente clare.
    4 12
  • coca cola
    Vad ca degetica o ia pe coaja in continuare, cu tot sasiul crapat, fisurat, schimbat, innoit, radical schimbat samd!! Pana la urma Rici e mai valoros ca plasticul ala pus champion 4 ani la rand. Nici nu ma gandesc ce capata daca ar fi fost in echipa cu un Alonso sau Hamilton.
    2 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru